quote:Op donderdag 7 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
ik kan wel knippen en plakken en nummertje ophogen
quote:
is lightquote:
lekker mosterd?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
Doe ik wat kaas
[ link | afbeelding ]
Jaja, speciaal voor de topichuntmuis zeker.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
Doe ik wat kaas
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
Doe ik wat 20+ kaas
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef pietpaniek het volgende:
Maar goed die barbaren hadden dus meer cultuur de jullie ze toekennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja, speciaal voor de topichuntmuis zeker.(Galgje iemand?)
Lees eens even mijn antwoord op pag 6 van de vorige SC, dat is domweg omdat het er toen nog niet was.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef pietpaniek het volgende:
Maar goed die barbaren hadden dus meer cultuur de jullie ze toekennen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja, speciaal voor de topichuntmuis zeker.(Galgje iemand?)
Wow ASCII-artquote:
Huh? Ga eens heel gauw je mond spoelen! Dat soort taal willen we niet horen!quote:
ik zit hier gewoon aan de vette kaas (met vijgendip en mosterd dille)quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
Doe ik wat 20+ kaas
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Huh? Ga eens heel gauw je mond spoelen! Dat soort taal willen we niet horen!
Knap gedaan Piet.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:35 schreef superkokje het volgende:
Doe ik wat 20+ kaas
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knap gedaan Piet.
maakt niet uit we zitten nog niet op post 50quote:Op donderdag 7 april 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Knap gedaan Piet.
ook lekker, alhoewel ik het met mozzarella lekkerder vindquote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef mspoez het volgende:
Ik was vanmorgen precies 7 kilo lichter dan 1 februari dus ik vier het vertrek van Alex met feta+tomaat+basilicum
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef mspoez het volgende:
Ik was vanmorgen precies 7 kilo lichter dan 1 februari dus ik vier het vertrek van Alex met feta+tomaat+basilicum
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef mspoez het volgende:
Is ook lekker. Ik vind mozzarella zo dedderig, vandaar feta.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook lekker, alhoewel ik het met mozzarella lekkerder vind
Lol, je blijft happen, honger?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
is kunst
http://nl.wikipedia.org/wiki/ASCII-art cultuur-barbaar
Oeh netjes.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:42 schreef mspoez het volgende:
mozzarella kan je toch niet lekker vinden. Alsof je smaakloze kauwgom in je mond stoptquote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ook lekker, alhoewel ik het met mozzarella lekkerder vind
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef jesje1982 het volgende:
iemand een biertje voor bol? hij heeft weer moeten openen
je moet het lekker maken natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
mozzarella kan je toch niet lekker vinden. Alsof je smaakloze kauwgom in je mond stopt
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:44 schreef jesje1982 het volgende:
iemand een biertje voor bol? hij heeft weer moeten openen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ga jij nou ook al reklame lopen maken bollo
het is altijd lente in de ogen van mijn muisje assistentequote:
quote:
was op tv van campina... niet mijn melk.............quote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ga jij nou ook al reklame lopen maken bollo
primator ok heerlijk!!!quote:
kan er peper en zout balsamico en wat olie op doen maar blijft een laffe hapquote:Op donderdag 7 april 2011 21:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je moet het lekker maken natuurlijk
Nee, Campina is van ekte Hollandse boer'nquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
was op tv van campina... niet mijn melk.............
ik vinnut wel lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan er peper en zout balsamico en wat olie op doen maar blijft een laffe hap
logisch..... Campina is van 100% nederlandse koeien boerenquote:Op donderdag 7 april 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
was op tv van campina... niet mijn melk.............
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Nee, Campina is van ekte Hollandse boer'n
spookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef mspoez het volgende:
[..]
Moet daar ook peper, zout, balsamico en olie op?
ik weet niet hoe lang jij aan zo'n apparaat hangt, maar bij mkij komt er geen melk uit zal ik je zeggen. Dus bij die boeren ook niet denk ikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
daarom verkoop je het natuurlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
bah, bollomelk is beter
(ik lus geen melk)
ik doe dat gelijk op de koeien dan trekt dat de meld ikquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef mspoez het volgende:
[..]
Moet daar ook peper, zout, balsamico en olie op?
koeien zijn ook vrouwtjes kokkiequote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang jij aan zo'n apparaat hangt, maar bij mkij komt er geen melk uit zal ik je zeggen. Dus bij die boeren ook niet denk ik
Gwon een pak jonge. Dop eraf en lurken.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik weet niet hoe lang jij aan zo'n apparaat hangt, maar bij mkij komt er geen melk uit zal ik je zeggen. Dus bij die boeren ook niet denk ik
Bollomelk? Vandaar de zaklamp...?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
bah, bollomelk is beter
(ik lus geen melk)
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gwon een pak jonge. Dop eraf en lurken.
En goedenavond allemaal![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[COS#970] wie gaat er vertrekken?
Hi!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
![]()
lus wel yoguht, kaas boterquote:Op donderdag 7 april 2011 21:49 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
daarom verkoop je het natuurlijk
Alex (en laura) gaan vertrekken hoor Jesjequote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
[COS#970] wie gaat er vertrekken?
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bollomelk? Vandaar de zaklamp...?
spookquote:Op donderdag 7 april 2011 21:50 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Alex (en laura) gaan vertrekken hoor Jesje![]()
![]()
![]()
![]()
ZWAAIE JONGUH
quote:
en goed over die longen laten ketsen hequote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef bollokus het volgende:
zo nu even een fok stop ga rustig raukuh
(_____(___________(((((((()~~~quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef bollokus het volgende:
zo nu even een fok stop ga rustig raukuh
nog ff aansteken pietquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt....
[..]
[..]
hoop meester der gedachten? Deur klemt dus we w88 afquote:Op donderdag 7 april 2011 22:09 schreef Ceetje.. het volgende:
wtf zie ik nu dat karim er uit zou moeten? Lex toch?
4 cossen waren erquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
Lol, er zijn 3 COS-sen....Ik wacht wel ff.
't waren er vier .... gezien wie de topichunters warenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
die van bol moet je hebbenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:10 schreef kahaarin het volgende:
quote:
die ligt vanavond al bij Karim te kriebelenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:16 schreef pietpaniek het volgende:
Nah alex weg laura week huilen daarna gaat ze met karim trouwen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die ligt vanavond al bij Karim te kriebelen
dat dusquote:
Maakt niet uit... Bollo had het hoogste topicnummertjequote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zeg niks, duurde veel te lang, daarom drie open
nananananaaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 7 april 2011 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Bollo had het hoogste topicnummertje(en nu weer liev zijn... we zijn allang voorbij de 50
)
eh.... wil je een lentebockje of de primator? voor de laatste moet je bij Kahaarin zijnquote:Op donderdag 7 april 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
nananananaaaaaaaaaaaaah![]()
nu bier! bedankt voor alle karimjo stemmers of het nu geholpen heeft of niet
kahaarin heeft al een lekkere HJ pilsner gepakt!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh.... wil je een lentebockje of de primator? voor de laatste moet je bij Kahaarin zijn
(_____(___________(((((((()~~~quote:
rook peukie mee, weet nog niet of het de laatste gaat zijn (waarschijnlijk niet mezelf kennende)quote:
ben tevreden met een spatje blauwquote:Op donderdag 7 april 2011 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat had je gehad willen hebben dan?
hoe kan dat nu.... ik heb 4x zwembadquote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben tevreden met een spatje blauw
BTW hiernaast is niet bij te houden
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben tevreden met een spatje blauw
BTW hiernaast is niet bij te houden
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...quote:Op donderdag 7 april 2011 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
thankx! en ook voor de rest van de drank
en een capje van je schone naelsquote:
ik ook niet, maar als ik meer als 1 afbeelding in 1 post zet, wil gyazo niet echt meewerkenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...![]()
THX Kahaarinquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lol, jij had ze eerst maar ik kon ze niet zien...![]()
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee is niet zo mooi gelukt als laatst, zusje is nog lerende
Hmm, ik pak gewoon google afbeeldingen met [img] [/img] eromheen.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar als ik meer als 1 afbeelding in 1 post zet, wil gyazo niet echt meewerken
voor je damesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....
precies! leuk gaat ze jouw nagels doen bol?quote:Op donderdag 7 april 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
volende keer beter, ik krijg zondag ook een nagel syliste op bezoek....
nee, tante komt op bezoekquote:
niets is wat het lijktquote:Op donderdag 7 april 2011 22:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
precies! leuk gaat ze jouw nagels doen bol?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
nee, tante komt op bezoek
[..]
niets is wat het lijkt
[..]
[..]
niets is wat het lijkt
[..]
[..]
niets is wat het lijkt
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
dat krijg ik als reclame banner
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef bollokus het volgende:
![]()
dat krijg ik als reclame banner
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:42 schreef kahaarin het volgende:
Leuk dat dat je visite krijgt Bol, vanuit Nederland?
zeker veel plezier alvastquote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
oom tante en nichtje.... wel gezellig!
daarom zal ik niet veel online zijn... met de famelie is dat niet zo gezelligquote:
nee, dan kan je eindelijk bewijzen dat je wel een leven hebtquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom zal ik niet veel online zijn... met de famelie is dat niet zo gezellig
je zult vast niet veel missenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nee, dan kan je eindelijk bewijzen dat je wel een leven hebt![]()
kunnen toch gewoon mee doenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
Gaaf nummerquote:Op donderdag 7 april 2011 22:02 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:44 schreef bollokus het volgende:
[..]
Leuk! Het weer blijft daar voorlopig ook goed dus dat is iig voor elkaar.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
oom tante en nichtje.... wel gezellig!
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Echt, het gaat hier soms zo snel, je drukt het ene topic in en je komt in een ander topic terechtSorry
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
en heb er nog wel een heur
staat ergens in de hoek
Lol, maakt niet uit toch? Ik zit ook wel eens verkeerd, vaak door het automatisch refreshen, dan denk je dat je in de SC zit maar stiekem heb je dan net in de fractie van tijd tussen de refreshes op de verkeerde gedrukt.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef paddy het volgende:
[..]
Gaaf nummer
Echt, het gaat hier soms zo snel, je drukt het ene topic in en je komt in een ander topic terechtSorry
quote:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... Wie haakt er in?quote:
drank veul drank en BBQquote:Op donderdag 7 april 2011 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik hoop dat ze je je door de SST afkickverschijnselen heen kunnen trekken
en we gaan nog niet naar bed.... want de katten zijn niet thuisquote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... Wie haakt er in?![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet, nog lange niet... Wie haakt er in?![]()
nog lange niet, en wwe gaan nog niet naar bed. want hier hebben we pretquote:Op donderdag 7 april 2011 22:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
nou, ik twijfel nog. Oogjes kunnen zomaar eens dichtvallenquote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog lange niet, en wwe gaan nog niet naar bed. want hier hebben we pret
openplakken met leukoplastquote:Op donderdag 7 april 2011 22:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
nou, ik twijfel nog. Oogjes kunnen zomaar eens dichtvallen
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Poll: Wie haalt bij jou het bloed onder de nagels vandaan?
ik niet want ik ben echt moe....quote:Op donderdag 7 april 2011 22:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
doe mee, en we gaaaaaaaaan nogniet naar bed
dan blijf je toch nog ff gezelligquote:Op donderdag 7 april 2011 22:56 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik niet want ik ben echt moe....![]()
maar k heb nog geen zin om naar bed te gaan
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:58 schreef bollokus het volgende:
zo, biertje op nou overgegaan op de pastis
mompelt iets van moet zoveel doen morgen, morgen laatste dagje als 'gewoon personeel' hoop overdragen enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan blijf je toch nog ff gezellig
met een klein beetje mintsiroopquote:
smoesjesquote:Op donderdag 7 april 2011 22:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
mompelt iets van moet zoveel doen morgen, morgen laatste dagje als 'gewoon personeel' hoop overdragen enzok wil + dat ik op mijn werk de emailafhandeling voor AZG doe...en gezien de nieuwe aardbeving in japan zal t wel druk zijn
quote:
wellusquote:
hmm dat is een idee ja...alleen jammer dat degene aan wie ik het wil overdragen er pas volgende week weer isquote:Op donderdag 7 april 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wellus, gewoon direct beginnen met delegeren
Jawel, maar jij weet nog niet hoe gezellig de volgende wordtquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Jawel, maar jij weet nog niet hoe gezellig de volgende wordt![]()
en je moet toch iets tijdens streamlocks he
maar dan hoef je morgen toch niets over te dragen tochquote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hmm dat is een idee ja...alleen jammer dat degene aan wie ik het wil overdragen er pas volgende week weer is
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
andere dingen...doe niet alleen dat helaasquote:Op donderdag 7 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
maar dan hoef je morgen toch niets over te dragen toch
Hij is goed!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
'k zit maar een beetje te plagen hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 23:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
andere dingen...doe niet alleen dat helaasmaar die mail moet toch ook gedaan worden
weet ik tochquote:Op donderdag 7 april 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'k zit maar een beetje te plagen hoor
ik begin ook al tequote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik begin ook al te.... morgen nog een uurtje of 6 werken, waarvan zeker 2 uur stream-college.... en ik moet toch uitgerust aan mijn vakantie beginnen
[..]
ik begin ook al te.... morgen nog een uurtje of 6 werken, waarvan zeker 2 uur stream-college.... en ik moet toch uitgerust aan mijn vakantie beginnen
Dat is idd heel belangrijk. Welterusten Muis, kijk uit voor de katten en de hond van Bol.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is idd heel belangrijk. Welterusten Muis, kijk uit voor de katten en de hond van Bol.![]()
![]()
Ga je nog ergens heen? Of lekker luieren?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul belangrijk.... ik ben nog niet weg hoor wel aan het
, en mijn katten heb ik geleerd geen muisjes te eten
, en de hond van Bol vind mij heul liev
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ga je nog ergens heen? Of lekker luieren?(of alles streamen en volgen, dat kan ook.
)
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heul belangrijk.... ik ben nog niet weg hoor wel aan het
, en mijn katten heb ik geleerd geen muisjes te eten
, en de hond van Bol vind mij heul liev
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
en hij ligt met dit weer toch de hele tijd op de grond uitgeput, (zie twitter want wil hier geen huisdierfoto's plakken
)
Nou, misschien heeft Bol nog een plekje voor je, dan hoef je niet jaloers te zijn.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog geen plannen om weg te gaan. Eerst voorjaarspoets, en als het lekker weer is er op uit. Als het slecht weer is streamen / luieren en jaloers zijn op het mooie weer in Frankrijk
trustequote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
tot morgen allemaal weer![]()
![]()
truste Jesje, morgen rustig aan doenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
truste Jesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
Trusten Jesje, werkze morgen!quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mag wel hoor, met een max. van 3 per draadje.... dus kom maar op
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Alex (en laura) gaan vertrekken hoor Jesje![]()
![]()
![]()
![]()
ZWAAIE JONGUH
quote:
hij lag er zielig bij. Hebt hem veel te hard laten werkenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
en hij ligt met dit weer toch de hele tijd op de grond uitgeput, (zie twitter want wil hier geen huisdierfoto's plakken
)
hij doet ht nog fantastisch maar had even met de kalfjes gespeeld en toen was het einde verhaal maar n huis is het heerlijk koelquote:Op donderdag 7 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
leeft toch nog wel hè? of moet ik reanimeren, mond-op-bek-beademing toepassen, besprenkelen met koel water?
truste Jesjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:25 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij doet ht nog fantastisch maar had even met de kalfjes gespeeld en toen was het einde verhaal maar n huis is het heerlijk koel
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:21 schreef jesje1982 het volgende:
ik gaat afsluiten!
![]()
kijk maarquote:
hij is wel liev hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk maar
[ afbeelding ]
ja dit is 2 nu stop ik
ligt er lekker liev bij....quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk maar
[ afbeelding ]
ja dit is 2 nu stop ik
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk maar
[ afbeelding ]
ja dit is 2 nu stop ik
quote:
dat issie ook, maar hij kent mij nog niet lopendquote:
Lol, hij kijkt alsof je een vervelende paperazzi bent.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
kijk maar
[ afbeelding ]
ja dit is 2 nu stop ik
dat komt vanzelf wel, dan weet ie niet wat ie meemaaktquote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat issie ook, maar hij kent mij nog niet lopend
over 4 weken word ie 1 jaar
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
dat issie ook, maar hij kent mij nog niet lopend
over 4 weken word ie 1 jaar
hij zal ersteld staanquote:Op donderdag 7 april 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat komt vanzelf wel, dan weet ie niet wat ie meemaakt
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
jijzelf tegen die tijd ook denk ik
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
jijzelf tegen die tijd ook denk ik
Schade Alex alles ist vorbei?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
he we zijn over post #250 heen... tijd om op een nieuwe TT te gaan broeden
uitgerust op vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
he we zijn over post #250 heen... tijd om op een nieuwe TT te gaan broeden
quote:
quote:
Niet uitgerust op vakantiequote:Op donderdag 7 april 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gaat hem ook niet worden.... had ik een half uur geleden al in mijn bed moeten liggen
das beter, maar dan niet de SC voor morgenmiddag 15:00 uur volschrijven hequote:
ik geloof ook niet dat ik morgen uitgerust op mijn werk ga komen vrees ik, laat staan dat ik uitgerust aan mijn weekend beginquote:
ik schrijf morgen voor die tijd helemaal niets in de SCquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das beter, maar dan niet de SC voor morgenmiddag 15:00 uur volschrijven he
ik ga niks belovenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat gaat zeker niet gebeuren. Gister duurde het tot 1900 uur voordat de avond Sc vol wasquote:Op donderdag 7 april 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij moet de bedden voor je visite nog opmaken, dus je hebt ook geen tijdquote:
Dat dus.... Bollo is bang dat ie volgende week door versabommie van zijn 2e plaats verstoten wordt, dus gaat morgen de COS en SC nog ff volspammenquote:
is al klaar en het komt ppas zondagquote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jij moet de bedden voor je visite nog opmaken, dus je hebt ook geen tijd
Lol, gequote, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:39 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik schrijf morgen voor die tijd helemaal niets in de SC
jeetje.... we hebben nog een levenquote:Op donderdag 7 april 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat gaat zeker niet gebeuren. Gister duurde het tot 1900 uur voordat de avond Sc vol was
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje.... we hebben nog een leven
Tja, ik was er niet....quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij mag je aan m'n woord houden hoor, echt geen tijd. Eerst werken, kinders uit school halen, boodschappen doen, en de huishoudelijke puinhoop weer rechttrekken, en bij mooi weer ook nog effe wat vrolijke plantjes voor in de tuin halenquote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar haal je die? ik wil er ook wel eentjequote:Op donderdag 7 april 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK kom dan met een TT voor SC 72... TT voor SC 73 wordt dan "uitgerust aan de vakantie beginnen"quote:
hier bij de carafour is wel per kiloquote:Op donderdag 7 april 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waar haal je die? ik wil er ook wel eentje
niet naar jezelf gaan zwaaien als je in je eentje in de SC zitquote:Op donderdag 7 april 2011 23:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
waar haal je die? ik wil er ook wel eentje
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier bij de carafour is wel per kilo
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier bij de carafour is wel per kilo
maar dan zwaait er helemaal niemand, dan voel ik me nog eenzamerderquote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet naar jezelf gaan zwaaien als je in je eentje in de SC zit
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar dan zwaait er helemaal niemand, dan voel ik me nog eenzamerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
ik zwaai wel naar jequote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar dan zwaait er helemaal niemand, dan voel ik me nog eenzamerder
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, sturen ze me daar ook nog wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Bol heeft nog franse lesquote:Op donderdag 7 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
eh... Bollokus 't is toch Carrefour of toch Carrafour?
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
TT SC72 leven per kilo bij Carafour
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij is het Carefour met een E
En anders maak je er toch leven per kilo bij de AH van
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
volgens mij is het Carefour met een E
En anders maak je er toch leven per kilo bij de AH van
zie melding onder al mijnposts....quote:Op donderdag 7 april 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
eh... Bollokus 't is toch Carrefour of toch Carrafour?
bij de Aldi wel, heel voordelig, en die hebben ze ook in Frankrijkquote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ff gechecked Carrefour (dubbel r en één e), en we zitten toch in de Franse sfeer dus geen AH, die verkoopt geen leven
lidl ookquote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij de Aldi wel, heel voordelig, en die hebben ze ook in Frankrijk
doe jij open ?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
OK... we zijn er uit SC#72 Leven per killo bij Carrefour
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
OK... we zijn er uit SC#72 Leven per killo bij Carrefour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |