Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:17 schreef Lindytje het volgende:
OMG, ik ben zo'n kneus. In plaats van mijn flesje make-up-remover, schud ik mijn watje. Sjesus
ik heb drie van de sunshines besteld... apple, tanzy en fayequote:Op donderdag 7 april 2011 21:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik wil die Zoya Summer dingesen... zitten zulke mooie kleurtjes bij
PM jij me je bankrekeningnummert nog ff?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
En weer thuis. Vandaag weer lekker het bedrijf vertegenwoordigd door te netwerken
Sjaan.. Falert dat je bent lol....
Deze maand is de laatste maand dat ik ga falen.. Daarna ga ik sparen. Veul.. Iets met een nieuwe keuken en een bruiloft ofzoSparen is mijn ding niet
Whihihi!!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.
Ben altijd bang dat ik me een keertje ga vergissen
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb net Nfu Oh 51 opgedaan
5 lagen dus bb moest net mijn riem losmaken toen ik ging pissen
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerquote:Op donderdag 7 april 2011 21:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb vaak mijn remover naast mijn glaasje wijn staan.
Ben altijd bang dat ik me een keertje ga vergissen
Ik heb er vroeger wel eens mijn pukkels mee afgedaanquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerik rook het net voordat ik naar mn ogen ging
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze staan niet eens bij elkaar in de buurt!
Begin mn draai weer een beetje te vinden geloof ik!!quote:
meldtquote:Op donderdag 7 april 2011 21:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ik heb een keer m'n nagellak remover gepakt en op m'n watje gedaan ipv make-up removerik rook het net voordat ik naar mn ogen ging
![]()
![]()
![]()
![]()
En ze staan niet eens bij elkaar in de buurt!
best effectief!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger wel eens mijn pukkels mee afgedaan
Auw!quote:Op donderdag 7 april 2011 21:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er vroeger wel eens mijn pukkels mee afgedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |