abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95185984
Dit vroeg ik mij af, voelen vrouwen het als de man in hun klaarkomt?

Of kan je wel gewoon schijnheilig doorbonken en doen alsof er niks gebeurd is? :7
No woman no cry
pi_95186081
Fipo.

En nee, of nja, tenminste. Ik voel het wel als het door zn pik heen stroomt zegmaar, of iig die trekkingen/spanningen, maar niet dat er sperma in mn kut komt.
pi_95186121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Phantomesse het volgende:
Fipo:

En nee.
Dus je zou gewoon door kunnen bonken alsof er niks gebeurd is! :7
No woman no cry
pi_95186188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Dus je zou gewoon door kunnen bonken alsof er niks gebeurd is! :7
Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.

En daarnaast, als je doorbonkt dan komt er vanzelf wel een hele zooi sperma uitzetten natuurlijk, tenzij ze een super grote kut heeft ofzo.
pi_95186190
soms wel naar het schijnt, maar wat maakt dat uit voor doorbonken?
pi_95186294
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:55 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Zou kunnen ja, kun je de situatie uitleggen? Het is natuurlijk wel handig als ze aan de pil is, een condoom scheurt als je doorbonkt nadat er een kwakkie in is gekomen.
Ja, nouja. Soms ben ik aan het bonken en naar mijn mening al vrij snel afgelost door mijn primaire geslachtskenmerk. Dan vroeg ik mij dus af of mijn ega het door zou hebben als ik schijnheilig door zou bonken.
No woman no cry
pi_95186342
Als je flink spuit merkt ze dat zeker wel. Of je moet een minipiemel hebben.
pi_95186386
Lees ook even de dit van de eerste post.

Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te faken :') door moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel :')

Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
  donderdag 7 april 2011 @ 20:58:47 #9
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_95186451
Phantomesse is een romanticus.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_95186462
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95186505
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:57 schreef Phantomesse het volgende:
Lees ook even de dit van de eerste post.

Je kunt het wel voelen, niet alleen aan de pik maar ook aan het lichaam. Verder probeerde mn ex een keer zijn orgasme te faken :') door moeilijk te kijken, wat hem niet lukte. Zn nekspieren spanden niet aan zoals gewoonlijk, dus ook aan gezicht kun je het zien. Verder voel ik het wel dat hij het eruitperst zegmaar, dus zijn pik zelf. De sperma niet echt... Ja, wel als hij er echt kracht achter zet dan voel ik het wel :')

Bij deze even mijn hele eerste post ongedaan maken, ja, ik voel het als hij klaarkomt.
Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?
No woman no cry
pi_95186549
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
De ritmische samentrekking van de penis tijdens het orgasme kan ik wel voelen ja :Y
Maar het zaad an sich niet?
No woman no cry
pi_95186578
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef nohansienokraaij het volgende:

Maar het zaad an sich niet?
:N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_95186640
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:N
Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?
No woman no cry
pi_95186691
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Maar mocht hij zich goed kunnen houden en doorbonken zou je het niet merken? Dus het zou door de pompende beweging niet naar buiten lopen of je grot besmeuren o.i.d?
Dat kan hij niet :P Maarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken :P Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.

Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houden ;) en vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
pi_95186810
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

Dus, als hij onder die "Ritmische samentrekkingen" gewoon doorschuurt. Dan voel je er in theorie niks van? Het begint ook niet te lopen E.D?
Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.
pi_95186889
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Dat kan hij niet :P Maarja ik neuk dan ook al 4 jaar met hem dus ik weet precies van hoe of wat. Als hij klaarkomt merk ik dat toch wel aan hem, ik merk het ook al vóór dat hij klaarkomt. Dan doe ik of rustig doen of ik ga hem extra hard neuken puur om hem te fokken :P Hij wil nooit snel klaarkomen (doet hij over het algemeen ook niet) maar soms laat ik 'm wel komen tegen zn zin in.

Goed dat doet er even niet toe... Je kunt ook oefenen om het binnen te houden ;) en vaker rukken (paar uur van tevoren) enzo, om de vrijpartij wat langer te laten duren.
haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.

Maar nu vroeg ik me dus af of mijn vriendin dit door heeft, of niet durft aan te geven ofzo. :)
No woman no cry
pi_95186949
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:

[..]

Ik denk dat het best lastig is om tijdens het klaarkomen gewoon door te neuken en je te houden alsof er niets aan de hand is. Je hebt op dat moment je lichaam namelijk niet of nauwelijks onder controle door een of ander stofje in je hersenen dat je lichaam even overneemt. Ikzelf ben nog nooit klaargekomen zonder dat ik ging schokken/samentrekken e.d.
Maar het gaat om de grote ALS he ;)
No woman no cry
pi_95187053
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef nohansienokraaij het volgende:

[..]

haha, ik wil niet impliceren dat ik prematuur ejaculeer hoor. Maar gewoon even een vraagje tussendoor. Dan wil ik wel doorgaan hoor,soms ga ik ook stiekem nog een minuutje door en als ik me voel komen dan ga ik wat harder zeg maar.

Maar nu vroeg ik me dus af of mijn vriendin dit door heeft, of niet durft aan te geven ofzo. :)
Dat weet ik niet, ligt ook aan haar ervaring met anderen. Als jij een van de eersten bent heeft ze niet veel ervaring en zal ze het waarschijnlijk ook niet doorhebben. Ik zou het sowieso wel doorhebben maar ik let ook heel erg op signalen van anderen en ben inmiddels bekend met orgasmes :')
pi_95187104
Waarom zou je eigenlijk door willen gaan? Klaarkomen is klaar bij mij.. echt geen psychologische zin meer dan.
pi_95187190
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:06 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Waarom zou je eigenlijk door willen gaan? Klaarkomen is klaar bij mij.. echt geen psychologische zin meer dan.
Bij mij ook, maar ik zie dan soms dat ze net een beetje geniet van mijn prikstok ;) en een beetje harder begint te kreunen. Dat heeft ze niet onder controle naar eigen zeggen, dus vandaar dat ik soms een keer of 20 extra steek :)
No woman no cry
pi_95187427
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?

Is mij maar een paar keer overkomen. Daarna niet meer eigenlijk.
pi_95187454
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 21:10 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Even inhaken, wie komt er samen met zijn partner op exact hetzelfde moment klaar?

Dat is nagenoeg onmogelijk ;)
No woman no cry
pi_95187582
quote:

:')
pi_95187685
quote:

Wel vaker. Onder de douche sowieso, dna kom ik eerst een keer of 7 klaar met de douchekop, en de laatste keer vraag ik of ie terwijl ik kom mn kutje vol wil spuiten en dan komen we samen :P

En tijdens neuken zelf opzich ook wel, ik kom niet klaar tenzij ik tijdens de sex de hand aan mezelf sla terwijl hij me neukt, als ik dat goed time dan kunnen we ook wel tegelijk komen.

Hijkan het klaarkomen urenlang uitstellen maar zodra ik wil dat ie komt dan komt ie gewoon :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')