Feliquote:
Pak wat waterquote:
beidenquote:
Hihi ik had me verstopt achter flesquote:
je zat in zijn tent he, ik zag het welquote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hihi ik had me verstopt achter fles
Ik hou van kamperenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je zat in zijn tent he, ik zag het wel
Die van mij kregen te veel zon en waren bijna verbrandquote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
Zo, weekboodschappen ook weer in huis. En straks even de aardbeienplanten in de bakken zetten.
Ga je ook mee?quote:
quote:
JF is degene die speelt, ik heb een elektrische gehad maar nooit de tijd genomen om echt te leren spelen, kan 2 liedjes en dat is hetquote:Op donderdag 7 april 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik speel meer elektrisch, maar tegenwoordig ook vaker akoestischVan mijn akoestische gitaar is nog nooit een snaar gesprongen trouwens
(nylon snaren)
Die leven toch niet, mallie.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef sararaats het volgende:
wat ik me afvraag: kunnen pianosnaren ook springen?
Tuurlijk nietquote:
Oeh gezelligquote:
Ik kan geen een heel nummer, ik leer gewoon steeds stukkenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF is degene die speelt, ik heb een elektrische gehad maar nooit de tijd genomen om echt te leren spelen, kan 2 liedjes en dat is het
Maar JF is goed
Dat is staaldraad dus springt zeldenquote:Op donderdag 7 april 2011 19:28 schreef sararaats het volgende:
wat ik me afvraag: kunnen pianosnaren ook springen?
Yepquote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan geen een heel nummer, ik leer gewoon steeds stukken
Oeh JF staat zeker voor John Frusciante dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |