quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
faalex beloofde net dat als ie mag blijven ie morgen zonder zwembroek gaat douchen.
DUS STEM OP KARIM EN FLIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jup, Karim nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Urb het volgende:
[..]
Aha dus het was Laura die de gaapjes of scheitjes upge-beamered had van de week!
ik vind jou interesse in de leuter van alex een beetje verontrustend...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
faalex beloofde net dat als ie mag blijven ie morgen zonder zwembroek gaat douchen.
Dat wordt feest.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Die vriendin van Maik is ECHT in Portugal
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ga er ff tussenuit, ff eten maken!![]()
Tot vanavond!
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanafquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En weer tongelen met het dekbed over die hoofden....
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En weer tongelen met het dekbed over die hoofden....
hoe weet je dat ???quote:Op donderdag 7 april 2011 17:29 schreef Greys het volgende:
Die vriendin van Maik is ECHT in Portugal
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt leuker dan wij allemaal nu denken heb ik zo'n gevoel
zodat ie weggaat.quote:quote:
Op donderdag 7 april 2011 17:27 schreef bull1966 het volgende:
ik vind jou interesse in de leuter van alex een beetje verontrustend...
Ik hoop het, heb er alleen geen vertrouwen inquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanaf![]()
medelijden is ook een gevoelquote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tongen zonder gevoelens van Laura, ik vind het een prestatie...
Nogmaals gevraagd.quote:
Dat houdt me op de been!quote:Op donderdag 7 april 2011 17:30 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes, dan zijn we er voorgoed vanaf![]()
Veelbelovendquote:Op donderdag 7 april 2011 17:28 schreef Zzoos het volgende:
Johanna wil duidelijkheid
7 april om 17.20
Heftige verrassing voor Maik in de liveshow.
Vanavond krijgt Maik een bijzondere boodschap in de liveshow. Voordat hij het Secret Story avontuur begon, had hij een kortstondige relatie met Johanna. Maik sprak met haar af dat hij mocht doen en laten wat hij wilde in het Huis der Geheimen, maar na Secret Story zouden de twee hun prille relatie voortzetten.
Het liep anders dan Johanna had verwacht. Maik leerde Monique kennen en de rest is geschiedenis. Nu wil zij duidelijkheid van Maik. Kiest hij voor haar of voor Monique? Het is duidelijk dat deze videoboodschap Maik voor een duivels dilemma stelt. En blijft het bij deze videoboodschap of heeft De Stem nog meer in petto voor Maik, Monique en Johanna? Kijk vanavond naar Secret Story, vanaf 19:30 uur op Net5.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |