Hier ben ik geïnteresseerd in jullie adviezen hierin, bij dat andere was meer de vraag hoe lang een verkoudheid kan duren (te lang voor mij nu)quote:
Otrivin werkt verslavend heb ik begrepen (maar het zorgt wel voor verlichting bij mij)quote:
Staat er niet in de bijsluiter hoe lang je het mag gebruiken?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:08 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Otrivin werkt verslavend heb ik begrepen (maar het zorgt wel voor verlichting bij mij)
Ik wil ook van die verdomde poliep af, maar dat duurt nog bijna een maand
Ja, 7 dagen. Maar ik zit nog helemaal vast...quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Sealnova het volgende:
[..]
Staat er niet in de bijsluiter hoe lang je het mag gebruiken?
Niet zo mopperen lekker ding. Als ik met jou ga daten beloof ik ook otrivin te gebruiken zodat we lekker kunnen kussenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Jemig, het is al je vierde topic over hetzelfde onderwerp.
Sinds ik weet dat ie er zit ben ik ook om de week verkouden. DIe verkoudheid is meestal binnen 1 week weer over, maar nu zit ik dus al op een week (eerst keelpijn op donderdag en vrijdag strontverkouden).quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef eleusis het volgende:
Als je nog een maand met die poliep zit, dan zullen 3 avondjes min/meer ook niet veel uitmaken.
Nou vooruit, bij een date zou ik het nog wel (1x daags) nemen.
Goh, anders doe je eens gek en bel je de huisarts eens of hij geen ander middel voor je heeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:10 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja, 7 dagen. Maar ik zit nog helemaal vast...
Ja, heb al nasonex (dokter) en Avamys (KNO arts) gekregen. Ontstekingsremmend voor poliepen, maar werkt niet dusdanig dat ie verdwijnt.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Goh, anders doe je eens gek en bel je de huisarts eens of hij geen ander middel voor je heeft.
Man zeik niet zo en spuit die shit gewoon in je neus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:21 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja, heb al nasonex (dokter) en Avamys (KNO arts) gekregen. Ontstekingsremmend voor poliepen, maar werkt niet dusdanig dat ie verdwijnt.
Zodoende moet ie eruit worden gehaald. Otrivin is het beste paardemiddel voor het vrijmaken van de neus.
Alleen mag je die niet te lang gebruiken; terwijl ik nu bijan stik in het eten van een broodje :-(
Haha, dat nog net niet!quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:35 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En? Lig je al kapot gespoten in de goot TS?
Ik tel er 8quote:Op donderdag 7 april 2011 16:09 schreef Lienekien het volgende:
Jemig, het is al je vierde topic over hetzelfde onderwerp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |