Nou ja, tot die feeks van een Eva zonodig een appel wilde, toen werd het allemaal wat minder paradijselijk en zondig enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God wel. Want die heeft ons geschapen in Zijn evenbeeld.
Zijn grondpersoneel dan weer niet zo
Precies. De vrouw. Maar die zweren wij af.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, tot die feeks van een Eva zonodig een appel wilde, toen werd het allemaal wat minder paradijselijk en zondig enzo.
De Fok E-Penis is hugequote:
Erik, hoef je niet te vragen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vraag je nou impliciet naar mijn penislengte?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik, hoef je niet te vragen!
Ik heb de foto nogDoen we tijdens een filmavondje wel ff op de PS3 zetten!
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341quote:Veel onaantrekkelijker kan een pakje sigaretten er niet uitzien, zou je zeggen. Vandaag werd het ontwerp vrijgegeven waar sigarettenfabrikanten zich wellicht binnenkort aan moeten gaan houden in Australië. Elk element van eigen vormgeving is uit den boze.
Op het olijfgroene pakje (want die kleur is het minst aantrekkelijk) staat prominent een waarschuwing met een afschrikkende foto (zoals in het voorbeeld het opengetrokken oog om te wijzen op blindheid). De zijkant krijgt een gele strook voor extra waarschuwingen. Het merk en type sigaret hebben altijd hetzelfde neutrale lettertype. Een logo is niet toegestaan.
Ik krijg spontaan de neiging om te rokenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341! Dat is wel heel extreem.
Moet ik hem dan deleten?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het tweede gebod:
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
En als God geschapen is naar mijn evenbeeld, dan zijn afbeeldingen van mij ook verboden.
Dat herinnert me er aan dat ik nog boos moet worden op mijn beste vriendin!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan de neiging om te roken
Ik ga roken, mijn tanden gaan erop vooruit!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341! Dat is wel heel extreem.
Ew doe normaal, zulke ranzige tanden of lippen heb je nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga roken, mijn tanden gaan erop vooruit!![]()
Het was een garpje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ew doe normaal, zulke ranzige tanden of lippen heb je nietals kun je wel labello gebruiken
Als ik denk dat het die ene DN foto is die jij bedoelt, dan niet, daar zie je amper iets. En die kent Erik ook wel.quote:
Verslavend ja. Plus dat je lippen uiteindelijk zelf lui worden en die stofjes niet meer aanmaken en je dus altijd droge lippen hebt zonder stickiequote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Labello, daar kan volgens mij ook wel zo'n waarschuwingssticker op.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
maar ik vind Labello zo smerig.
Daar zie je genoeg hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 16:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als ik denk dat het die ene DN foto is die jij bedoelt, dan niet, daar zie je amper iets. En die kent Erik ook wel.
En andere foto's heb je niet.
Die van mij is lekkerquote:
Ik alleen in die met toegevoegde vitamine c van labello...... en dat is dus voor de vitamine C. Dan krijg ik angelina lipjesquote:Op donderdag 7 april 2011 16:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik ben allergisch voor een stofje in de labello dingen.
Weet je het zeker dat het aan die Vitamine C ligt en niet aan een hulpstof? Volgens mij kan vitamine C geen allergeen zijn namelijk. Kiwi kunnen veel mensen niet goed tegen, dat komt vaak ook door een kruisallergie. Toevallig ook allergisch voor latex?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik alleen in die met toegevoegde vitamine c van labello...... en dat is dus voor de vitamine C. Dan krijg ik angelina lipjes![]()
Ik kan bv ook niet tegen kiwi. Ook teveel vitamine C ineens.
Inderaad. Als ik zenuwachtig ben dan zit ik er constant aan te bijten.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:27 schreef Steve het volgende:
Die droge velletjes op je lippen, zo irritant..
Ik had dat toen ik klein was, kreeg uitslag en vlekken van kiwi, mango en verse ananas. Wel overheen gegroeid, maar kiwi eet ik nog steeds niet als het niet per se hoeft.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik alleen in die met toegevoegde vitamine c van labello...... en dat is dus voor de vitamine C. Dan krijg ik angelina lipjes![]()
Ik kan bv ook niet tegen kiwi. Ook teveel vitamine C ineens.
Niet dat ik weet neequote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat het aan die Vitamine C ligt en niet aan een hulpstof? Volgens mij kan vitamine C geen allergeen zijn namelijk. Kiwi kunnen veel mensen niet goed tegen, dat komt vaak ook door een kruisallergie. Toevallig ook allergisch voor latex?
Ik heb ze al heel lang niet meer gegeten, dus wie weet ben ik er ook wel overheen gegroeid. Durf het alleen niet meer te proberenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had dat toen ik klein was, kreeg uitslag en vlekken van kiwi, mango en verse ananas. Wel overheen gegroeid, maar kiwi eet ik nog steeds niet als het niet per se hoeft.
Wat is jouw achtergrond eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 16:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat het aan die Vitamine C ligt en niet aan een hulpstof? Volgens mij kan vitamine C geen allergeen zijn namelijk. Kiwi kunnen veel mensen niet goed tegen, dat komt vaak ook door een kruisallergie. Toevallig ook allergisch voor latex?
Er zijn mensen die eten kiwi's gewoon met harige schil en al.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ze al heel lang niet meer gegeten, dus wie weet ben ik er ook wel overheen gegroeid. Durf het alleen niet meer te proberen
Uitlepelen ftw.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef Great.Expectations het volgende:
Er zijn mensen die eten kiwi's gewoon met harige schil en al.
Wat betreft scholing?quote:Op donderdag 7 april 2011 16:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is jouw achtergrond eigenlijk
quote:
Ik wilde vragen wannee rje mij kwam uitlepelen maar ik besefte me gelukkig net op tijd dat dat wel een beetje ongepast zou zijn zo op internet.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde al op G_E reageren met: Nu is het die van assembleon, maar thuis is het True Blood
Nee hij heeft iets met een error not foundquote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een mooie man als bureaublad hebt.
Beetje een lang (saai) verhaal, maar het komt erop neer dat ik een school drop-out ben.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, tenzij je een mooie man als bureaublad hebt.
Of zelf heul veul allergischquote:Op donderdag 7 april 2011 17:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik gok trouwens op biochemie of zo. Of medische biologie. Zoiets.
Oooh, ok. Je komt zo biochemisch over.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Beetje een lang (saai) verhaal, maar het komt erop neer dat ik een school drop-out ben.
Toch bedankt voor het compliment.![]()
lol watquote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ok. Je komt zo biochemisch over.
Lijkt me wel een (van de) toffe opleiding(en).quote:Op donderdag 7 april 2011 17:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh, ok. Je komt zo biochemisch over.
Kun je niet bijbestellen?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De zon schijnt maar tot circa 16:30 op het balkon.
Een vriend van me heeft ooit gamba's gegeten met kop en alquote:Op donderdag 7 april 2011 16:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Er zijn mensen die eten kiwi's gewoon met harige schil en al.
Owquote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De zon schijnt maar tot circa 16:30 op het balkon.
Zal wel een mooi geluid maken.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ooit gamba's gegeten met kop en al
Frank en Frey en de Lion king.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef Ang3l het volgende:
1 1937 Sneeuwwitje en de zeven dwergen [...] 54 2010 Tangled
Hmmz... ik mis er nog 11 van de 54
Maar die vind ik ook eigenlijk niet zo leuk en "ertussen passen" eerlijk gezegd
Hoi.quote:
schoolquote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Ik zit met dezelfde dilemma's als jou.
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:12 schreef Peter het volgende:
Hebben al die tieners nu een vriendje in Amerika?
Ja.quote:
Vrij Algemeen Voortgezet Onderwijs?quote:
Voortgezet algemeen volwassenenonderwijs.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:27 schreef Ang3l het volgende:
WTF is VAVO?
Ik ben nog van de tijd van LTS, VMBO, MBO, HBO, HAVE, MAVO, VWO etc
Wat slecht.quote:
ik vind die paniekerigheid zo geweldig XDquote:
quote:
Zijn hand ziet er wel een beetje uit als een Gremlin, maar verder.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
En ongetwijfeld zal er iemand wel weer commentaar op hebben, op de houding/handen/broekje/weetikwat, maar ik vind 'm.
Dat is de tweede keer in een maand dat ik dat filmpje tegenkomquote:
Uhuhquote:
uierzalfquote:Op donderdag 7 april 2011 20:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Droge lippen, velletjes..ik dacht even dat ik op het forum van de Libelle verzeild was geraakt.
Begin oktober of zo?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
En nu dit jaar ook maar weer eens naar de Efteling. Is ook al weer 5 jaar geleden volgens mij
11 juni mer 5.000 andere homo's in het rood ?quote:Op donderdag 7 april 2011 21:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh
En nu dit jaar ook maar weer eens naar de Efteling. Is ook al weer 5 jaar geleden volgens mij
dan huppel ik door parijs. Wie weet er nog een goede club om te dansen ? Iemand al ooit in die nachtclub van david guetta wezen kijken ?quote:
Nee dankje!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
11 juni mer 5.000 andere homo's in het rood ?
Ik kom alleen als ze alle 5000 te pletter slaan met de python.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
11 juni mer 5.000 andere homo's in het rood ?
Dan heb ik ook een rood shirt aan daarna, maar dat heb ik er wel voor over.quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ze alle 5000 te pletter slaan met de python.
quote:Op donderdag 7 april 2011 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kom alleen als ze alle 5000 te pletter slaan met de python.
Nobel van je!quote:Op donderdag 7 april 2011 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan heb ik ook een rood shirt aan daarna, maar dat heb ik er wel voor over.
Zeg: hahaha homoquote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Iemand heeft net bekend dat ie al een half jaar verliefd op me is .... Mja ... Wat ik er mee moet weet ik ook niet ... Nou ja, niks. Maar wat zeg je dan? Dank je wel, ik voel me gevleid?
Zeg dat hij als een broer voor je is.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Iemand heeft net bekend dat ie al een half jaar verliefd op me is .... Mja ... Wat ik er mee moet weet ik ook niet ... Nou ja, niks. Maar wat zeg je dan? Dank je wel, ik voel me gevleid?
Alleen als het Roel is.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het niet eerlijk tegenover Erik dat je dat hier gewoon maar plaatst en zoquote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
Vlarp?quote:
Is het die Duitser?quote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:48 schreef Great.Expectations het volgende:
* Great.Expectations telt schaapjes
Helaquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het niet eerlijk tegenover Erik dat je dat hier gewoon maar plaatst en zo
Van haar kan ik 't wel hebbenquote:
Maar snoebeleboebeltje spreek dat dan ook tijdens de filmavonden een keer uit zodat we wilde gepassioneerde ongebreidelde seks kunnen hebben die de buren kunnen verstaan!quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela. Ik ben al veel langer verliefd dan anderhalf jaar
.
Neuh, die heeft dan bij date 2 of zo al een keer gezegd. Maar ik geloof dat dat een beetje over is, want ik hoor niks meer. En van mijn kant is het ook meer: Je bent heel aardig... maar je wilde eerder weg uit de Eftelign dus... nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat vind ik engquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar snoebeleboebeltje spreek dat dan ook tijdens de filmavonden een keer uit zodat we wilde gepassioneerde ongebreidelde seks kunnen hebben die de buren kunnen verstaan!
Dan praten we wel niet meer. Ik weet het nu. De volgende keer doe je maar meteen wat anders met je mondquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat vind ik eng. Ik praat niet graag over mijn gevoelens.
Ik kan me dat eigenlijk wel voorstellen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke idioot wil nou eerder weg uit de Efteling. Dealbreaker.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
Het was TV via msn in de woonkamer #cluedo
Je bent dus definitief op hem afgeknapt omdat hij De Efteling niet leuk vondquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, het kan natuurlijk! Maar als je er als buitenlander voor het eerst bent.... dan ga je niet zeggen uiteindelijk "Is there a shortcut out of the Fairytale-wood?" en "You know, we could leave early and just sit on the terrace in Den Bosch for a while?" .....
Je had moeten zeggen "Damn, too bad we had to leave early because you have to be in Amsterdam tonight. I wanna see some more elves!"
Misschien dat dat ook wel iets Nederlands is, of misschien zelfs Brabants, dat je opgegroeid bent met de Efteling en het voor ons iets specialer is. Ik hoef er ook echt niet ieder jaar heen, maar sowieso het park zelf is al mooi met een zonnetje (en dat was er).
En het was niet zo dat ie gewoon baalde van mij(
) want hij wilde met me op het terras gaan zitten in de zon. Je bent ind e fokking Efteling voor het eeerst in je leven... GENIET! Die zon komt vaker hoor!
Maar dat was dus niet DE reden. Ik was al heel erg aan het twijfelen omdat ie op papier echt heel leuk, lief, slim, aardig, schattig is.... maar er niet echt een vonk is. Hij zou het heel goed kunnen zijn, theoretisch ... maar de BAM was er niet. Tel daar bovenstaande bij op en de beslissing was gemaakt.
En terecht.quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus definitief op hem afgeknapt omdat hij De Efteling niet leuk vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik werd een keer vergeleken met Jaap uit de Gouden Kooi...
En die ziet er zo uit...Maar ik denk dat het in geen van beiden gevallen echt klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
Ik weet het niet, ik heb je IRL nog nooit gespot, maar ik gun je in ieder dat je er niet op lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:56 schreef Jaap het volgende:
Ik werd een keer vergeleken met Tha_Erik van Fok!...
En die ziet er zo uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Je snapt het niet hequote:Op vrijdag 8 april 2011 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je bent dus definitief op hem afgeknapt omdat hij De Efteling niet leuk vond
Toch blijft dat een hele mooie foto van je.quote:
Het haten van de Efteling, of in ieder geval het niet kunnen genieten van dingen zoals waar de Efteling voor staat, symboliseert voor mij iets. Als je dan toch al het gevoel hebt dat de ander veel te serieus voor je is.... dan maakt zo'n laatste dagje veel duidelijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Of nee, je moet elkaars verschillen respecteren. Dus je moet van iemand houden, ook al heeft-ie geen hekel aan de Efteling. Of omgekeerd, in het geval van Ang3l, je moet van iemand kunnen houden, ook al vindt-ie de Efteling maar meh.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch blijft dat een hele mooie foto van je.
Efteling is een bijna verplicht jaarlijks bezoekje voor me. Ik zou eerder sixflags of hoe het park nu ook mag heten overslaan. De Efteling is gewoon nostalgie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het haten van de Efteling, of in ieder geval het niet kunnen genieten van dingen zoals waar de Efteling voor staat, symboliseert voor mij iets. Als je dan toch al het gevoel hebt dat de ander veel te serieus voor je is.... dan maakt zo'n laatste dagje veel duidelijk
Thanksquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch blijft dat een hele mooie foto van je.
En die ogen en die zijn gewoon van jezelf.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Thanks.
Contrasten en schaduwen doen het altijd goed.
Maar wellicht werkt die nostalgie niet bij buitenlanders die er niet mee op zijn gegroeidquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Efteling is een bijna verplicht jaarlijks bezoekje voor me. Ik zou eerder sixflags of hoe het park nu ook mag heten overslaan. De Efteling is gewoon nostalgie.
Ter compentatie van de rest van mequote:Op vrijdag 8 april 2011 15:55 schreef gastwatdefok het volgende:
GVD ERIK
WAAROM ZIJN JE OGEN ZO MEUI!?![]()
Mijn Fransman moet ook niets hebben van de Efteling, maar dat heeft volgens mij niets te maken met zijn nationaliteit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wellicht werkt die nostalgie niet bij buitenlanders die er niet mee op zijn gegroeid
Al vond de Fransman van mijn beste vriendin het wel super leuk en wilde ie niet naar huis
Waarschijnlijk heeft dat gewoon te maken met het feit dat jullie bij elkaar passenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mijn Fransman moet ook niets hebben van de Efteling, maar dat heeft volgens mij niets te maken met zijn nationaliteit.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat gewoon te maken met het feit dat jullie bij elkaar passen.
Ja, maar... Op het moment dat je iemand tegenkomt die je leuk vindt, ondanks dat hij een hekel heeft aan de Efteling (of een ander iets waar je normaal gesproken op zou afknappen), dan is dat waarschijnlijk Die Ene. Tenzij je op voorhand iedereen afwijst die een hekel heeft aan de Efteling, maar dat is dan kortzichtig.quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het haten van de Efteling, of in ieder geval het niet kunnen genieten van dingen zoals waar de Efteling voor staat, symboliseert voor mij iets. Als je dan toch al het gevoel hebt dat de ander veel te serieus voor je is.... dan maakt zo'n laatste dagje veel duidelijk
Daarom zei ik ook dat dat echt niet is waar ik heb op afwees, maar meer iets wat bevestigde dat het hem niet was.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, maar... Op het moment dat je iemand tegenkomt die je leuk vindt, ondanks dat hij een hekel heeft aan de Efteling (of een ander iets waar je normaal gesproken op zou afknappen), dan is dat waarschijnlijk Die Ene. Tenzij je op voorhand iedereen afwijst die een hekel heeft aan de Efteling, maar dat is dan kortzichtig.
Ik zou op voorhand niet iemand afwijzen die de Efteling wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat gewoon te maken met het feit dat jullie bij elkaar passen.
Ik snap.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat dat echt niet is waar ik heb op afwees, maar meer iets wat bevestigde dat het hem niet was.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:07 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zou op voorhand niet iemand afwijzen die de Efteling wel leuk vindt.
Graag is een groot woordquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij iemand die graag Eftelingmuziek luistert, gewoon thuis enzo, daar zou ik wel mijn twijfels bij hebben.
Ghehehequote:Op vrijdag 8 april 2011 16:08 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij iemand die graag Eftelingmuziek luistert, gewoon thuis enzo, daar zou ik wel mijn twijfels bij hebben.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Sixflags mist elke vorm van sfeer. Kaal stuk grond met wat achtbanen en een hele hoop tokkievolk. Daar rondlopen is een soort van noodzakelijk kwaad om van attractie naar attractie te komen, terwijl de Efteling ook gewoon een mooi park is met bossen en bloemen en leuke paadjes en plekjes.
Jawel maar ik wil je graag een beetje op de kast jagenquote:
Maar ze hebben wel dikke achtbanen, helemaal in vergelijking met de Efteling.quote:
Ik zou Runquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Ik ben al niet zo goed bij begrafenissen/crematies... en als ie dan ook nog eens bijna helemaal uit persoonlijke teksten bestaat, incl afscheidsbrief van de overledene zelf... en dan ook nog eens (omdat ze in een band speelde) een laatste nummer zelf opgenomen... en dat dat dan OOK nog eens Snow Patrol is en dan OOOOOK nog eens Run (Light up) .... ja dan veeg me maar op hoor![]()
Ze speelde basgitaar en samen met d'r band hadden ze dus dit nummer opgenomen, wetende dat het voor de begrafenis was en dat ze niet veel kracht meer had en het dus in ene paar takes goed moest zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou Runook graag gedraaid zien op mijn crematie/begrafenis... ik hoop alleen wel dat het nog een dikke 50 jaar duurt ofzo
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Sixflags, maar ja, als je voor iets anders gaat, wat dan ook, dan moet je in de Efteling zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 17:03 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel dikke achtbanen, helemaal in vergelijking met de Efteling.
Voor seks ook?quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je voor de achtbanen gaat dan moet je zeker naar Sixflags, maar ja, als je voor iets anders gaat, wat dan ook, dan moet je in de Efteling zijn.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor seks ook?
O ja wacht, gayday
Anonieme seks in de Vogel Rok
Ik blijf waarschijnlijk toch nog wel even maagd, maar wat verstaan ze onder ''seksueel contact''? Alles waarbij de kans op HIV-besmetting aanwezig is, of gewoon alles inclusief zoenen?quote:Mannen die seksuele contacten hebben (gehad) met andere mannen mogen niet doneren. Dit seksuele gedrag brengt een verhoogde kans op HIV- en andere infecties met zich mee.
Samen gamen lijkt me serieus best romantisch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef Vlarp het volgende:
Homo gamers
Die willen alleen maar met elkaar "gamen"
Ik speelde veel Diablo 2 samen met mijn Amerikaanquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Samen gamen lijkt me serieus best romantisch.
"schatje, wil jij mijn joystick even vast houden?"quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Samen gamen lijkt me serieus best romantisch.
Ik dacht altijd dat het om anale seks ging in dat geval, maar geen idee of dat ook is wat zij er onder verstaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Praktisch vraagje aan jullie.
Weten jullie toevallig hoe het tegenwoordig precies zit met bloed doneren?
Van de Sanquin website:
[..]
Ik blijf waarschijnlijk toch nog wel even maagd, maar wat verstaan ze onder ''seksueel contact''? Alles waarbij de kans op HIV-besmetting aanwezig is, of gewoon alles inclusief zoenen?
Volgens mij telt oraal ook al.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het om anale seks ging in dat geval, maar geen idee of dat ook is wat zij er onder verstaan.
Heel plat gezegd: ze willen geen homo's als bloeddonor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Praktisch vraagje aan jullie.
Weten jullie toevallig hoe het tegenwoordig precies zit met bloed doneren?
Van de Sanquin website:
[..]
Ik blijf waarschijnlijk toch nog wel even maagd, maar wat verstaan ze onder ''seksueel contact''? Alles waarbij de kans op HIV-besmetting aanwezig is, of gewoon alles inclusief zoenen?
Ja, das best tof toch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik speelde veel Diablo 2 samen met mijn Amerikaan
Daar kan geen kinect tegenop.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
"schatje, wil jij mijn joystick even vast houden?"
Ik zal anders wel een keertje bellen. Theoretisch gezien kun je van tongzoenen ook HIV krijgen, dus ik ben benieuwd wat ze ermee bedoelen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat het om anale seks ging in dat geval, maar geen idee of dat ook is wat zij er onder verstaan.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij telt oraal ook al.
Belachelijk eigenlijk..
Ik snap wel dat de veiligheid voor alles gaat, maar die maatregel is inderdaad wel ouderwets, zeker naar Nederlandse maatstaven. Het afgestane bloed wordt toch gecontroleerd voordat het gebruikt wordt. Bovendien hebben ze daar ook genoeg geld (en techniek) voor, ze ontvangen het bloed i.t.t. andere landen kosteloos.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:34 schreef Great.Expectations het volgende:
Hetero's die onveilige seks hebben met wisselende partners, mogen wel bloeddonor zijn, homo's die uitsluitend veilige seks hebben met maar één partner mogen geen bloeddonor zijn.
Theoretisch gezien kan je van nog wel veel meer met HIV besmet worden. Zelfs door bloedstransfusiesquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zal anders wel een keertje bellen. Theoretisch gezien kun je van tongzoenen ook HIV krijgen, dus ik ben benieuwd wat ze ermee bedoelen.
[..]
[..]
Ik snap wel dat de veiligheid voor alles gaat, maar die maatregel is inderdaad wel ouderwets, zeker naar Nederlandse maatstaven. Het afgestane bloed wordt toch gecontroleerd voordat het gebruikt wordt. Bovendien hebben ze daar ook genoeg geld (en techniek) voor, ze ontvangen het bloed i.t.t. andere landen kosteloos.
Ik snap inmiddels eigenlijk al niet meer waarom ik het wil gaan doen.
Misschien dan webcamseks nog net wel mag.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zal anders wel een keertje bellen. Theoretisch gezien kun je van tongzoenen ook HIV krijgen, dus ik ben benieuwd wat ze ermee bedoelen.
[..]
[..]
Ik snap wel dat de veiligheid voor alles gaat, maar die maatregel is inderdaad wel ouderwets, zeker naar Nederlandse maatstaven. Het afgestane bloed wordt toch gecontroleerd voordat het gebruikt wordt. Bovendien hebben ze daar ook genoeg geld (en techniek) voor, ze ontvangen het bloed i.t.t. andere landen kosteloos.
Alleen als je een goede virusscanner hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dan webcamseks nog net wel mag.
Skypen kun je ook met een iPhone.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen als je een goede virusscanner hebt.
Klopt, maar daar hebben ze ook strenge richtlijnen voor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Theoretisch gezien kan je van nog wel veel meer met HIV besmet worden. Zelfs door bloedstransfusies.
Ik zal het navragen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien dan webcamseks nog net wel mag.
Het hele stomme is dat ik NU bloed mag geven, maar als ik straks legaal mijn geslacht laat veranderen, mag het ineens niet meer, terwijl ik op geen enkele andere manier veranderd benquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hehe, inderdaad! Een glitch.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het hele stomme is dat ik NU bloed mag geven, maar als ik straks legaal mijn geslacht laat veranderen, mag het ineens niet meer, terwijl ik op geen enkele andere manier veranderd ben
Diabloquote:Op vrijdag 8 april 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik speelde veel Diablo 2 samen met mijn Amerikaan
Oh, ielh bah...quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar Sararaats is toch van de lesbo kant?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar Sararaats is toch van de lesbo kant?
Dat kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:16 schreef sararaats het volgende:
Twee mannen zijn zo schattig als ze verliefd zijn
Ik wel. Hartstikke leuke meidenquote:Op zaterdag 9 april 2011 02:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja daar vind ik mezelf niet echt tussenpassen, gek genoeg
Omdat je gisteren geen date uit de boog hebt meegenomen?quote:
Good point...quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat je gisteren geen date uit de boog heb meegenomen?
Uhuh. Wat nog meer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 09:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu kun je langer van je weekend genieten?
Maar dit komt toch in Rotterdam vaak voor?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, schietpartij in Alphen aan den Rijn, minstens 2 doden
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
Omdat het om een soort van slachting gaat?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dit komt toch in Rotterdam vaak voor?
Waarom is dit nu postwaardig nieuws voor je als het Alphen aan de Rijn is?
*artikel lees*
Ow, dit is meer elephantachtig
En dan blijkt het een ontslagen militair/asielzoeker/gamer/homo/wat-dan-ook te zijn, en moet er iets aan militairen/asielzoekers/gamers/homo's gedaan worden, omdat die willekeurig mensen doodschieten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:14 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, schietpartij in Alphen aan den Rijn, minstens 2 doden
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
Ik zit heerlijk in korte broek buiten in de zon.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:35 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mensen, de zon schijnt! Het is mooi weer, ga naar buiten, take your shirt off and do as the japanese do, catch some rays on a radiant day.
Ik ga zo in m'n korte broekkie het stadswandelpark inquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zit heerlijk in korte broek buiten in de zon.
Jammer dat we hier niet dezelfde parkcultuur hebben als in Parijs.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zo in m'n korte broekkie het stadswandelpark in
maar ik móet werken over paar minutenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Doe ze maar weer uit dan.![]()
Ja, daar ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:31 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En dan blijkt het een ontslagen militair/asielzoeker/gamer/homo/wat-dan-ook te zijn, en moet er iets aan militairen/asielzoekers/gamers/homo's gedaan worden, omdat die willekeurig mensen doodschieten.
Het is voor mensen moeilijk te aanvaarden dat de wereld wreed, grillig en willekeurig is. Sommige mensen zoeken verklaringen in de vorm van een geloof ("het is de wil van God"), anderen zoeken een zondebok ("er moet een parlementair onderzoek komen! Strengere regelgeving!").quote:
Yeah. En het krampachtige proberen om zoiets te voorkomen in de toekomst is ook pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is voor mensen moeilijk te aanvaarden dat de wereld wreed, grillig en willekeurig is. Sommige mensen zoeken verklaringen in de vorm van een geloof ("het is de wil van God"), anderen zoeken een zondebok ("er moet een parlementair onderzoek komen! Strengere regelgeving!").
Tenzij het een PVV'er blijkt te zijn, dan ben ik groot voorstander van keihard optreden tegen de PVV.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. En het krampachtige proberen om zoiets te voorkomen in de toekomst is ook pijnlijk.
Ik niet. Puur als signaal is de PVV erg belangrijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:57 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Tenzij het een PVV'er blijkt te zijn, dan ben ik groot voorstander van keihard optreden tegen de PVV.
Als signaal van wat? Het is een fascistische nationaal-socialistische partij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik niet. Puur als signaal is de PVV erg belangrijk.
Van wat er in Nederland aan de hand is dat zo'n partij zoveel stemmen kon krijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als signaal van wat? Het is een fascistische nationaal-socialistische partij.
Ach wel nee! Niet zo overdrijven! PVV is niet mijn ding, maar fascistisch!? Kom op zeg. Ze voeren een harde lijn en zijn kritisch. Dat is alleen maar goed, zo lang ze niet de grootste worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Als signaal van wat? Het is een fascistische nationaal-socialistische partij.
Ooh... op die manier. Ik denk eigenlijk dat het een signaal is van iets anders, namelijk domme/asociale burgers, die verkeerde en gevaarlijke dingen geloven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van wat er in Nederland aan de hand is dat zo'n partij zoveel stemmen kon krijgen.
Dat is inderdaad wat er aan de hand is in Nederland, maar eigenlijk is het al een trent... CDA heeft al veel langer de macht tenslotte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooh... op die manier. Ik denk eigenlijk dat het een signaal is van iets anders, namelijk domme/asociale burgers, die verkeerde en gevaarlijke dingen geloven.
Niet overdrijven? Fascisme heeft tien kenmerken:quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach wel nee! Niet zo overdrijven! PVV is niet mijn ding, maar fascistisch!? Kom op zeg. Ze voeren een harde lijn en zijn kritisch. Dat is alleen maar goed, zo lang ze niet de grootste worden.
Tja, dat is het risico van democratie.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:56 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooh... op die manier. Ik denk eigenlijk dat het een signaal is van iets anders, namelijk domme/asociale burgers, die verkeerde en gevaarlijke dingen geloven.
Klopt. Het lijkt alleen maar om de eigen politieke belangen te gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
Wat ik vooral erg verkeerd vind aan het huidige stelsel is dat politieke partijen vooral gericht zijn op de macht verkrijgen in plaats van beslissingen nemen die goed zijn voor het land/volk. Ze doen vooral hun best om meer kiezers te krijgen/geen kiezers te verliezen, ook als er geen verkiezingen aanstaande zijn.
Ik herlees ze nog regelmatig. Net als kruistocht in spijkerbroek. Ik krijg gewoon een warm gevoel van hoe lekker die maatschappij looptquote:Op zondag 10 april 2011 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
oeh die boeken waren leuk! Met veel plezier gelezen lang lang geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |