Nou ja, tot die feeks van een Eva zonodig een appel wilde, toen werd het allemaal wat minder paradijselijk en zondig enzoquote:Op donderdag 7 april 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
God wel. Want die heeft ons geschapen in Zijn evenbeeld.
Zijn grondpersoneel dan weer niet zo
Precies. De vrouw. Maar die zweren wij af.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, tot die feeks van een Eva zonodig een appel wilde, toen werd het allemaal wat minder paradijselijk en zondig enzo.
De Fok E-Penis is hugequote:
Erik, hoef je niet te vragen!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Vraag je nou impliciet naar mijn penislengte?
quote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erik, hoef je niet te vragen!
Ik heb de foto nogDoen we tijdens een filmavondje wel ff op de PS3 zetten!
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341quote:Veel onaantrekkelijker kan een pakje sigaretten er niet uitzien, zou je zeggen. Vandaag werd het ontwerp vrijgegeven waar sigarettenfabrikanten zich wellicht binnenkort aan moeten gaan houden in Australië. Elk element van eigen vormgeving is uit den boze.
Op het olijfgroene pakje (want die kleur is het minst aantrekkelijk) staat prominent een waarschuwing met een afschrikkende foto (zoals in het voorbeeld het opengetrokken oog om te wijzen op blindheid). De zijkant krijgt een gele strook voor extra waarschuwingen. Het merk en type sigaret hebben altijd hetzelfde neutrale lettertype. Een logo is niet toegestaan.
Ik krijg spontaan de neiging om te rokenquote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341! Dat is wel heel extreem.
Moet ik hem dan deleten?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:49 schreef Great.Expectations het volgende:
Mag ik jullie even wijzen op het tweede gebod:
Maak geen godenbeelden, geen enkele afbeelding van iets dat in de hemel hier boven is of van iets beneden op de aarde of in het water onder de aarde. Kniel voor zulke beelden niet neer, vereer ze niet, want Ik, de HEER, uw God, duld geen andere goden naast Mij. Voor de schuld van de ouders laat Ik de kinderen boeten, en ook het derde geslacht en het vierde, wanneer ze Mij haten; maar als ze Mij liefhebben en doen wat Ik gebied, bewijs Ik hun Mijn liefde tot in het duizendste geslacht.
En als God geschapen is naar mijn evenbeeld, dan zijn afbeeldingen van mij ook verboden.
Dat herinnert me er aan dat ik nog boos moet worden op mijn beste vriendin!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan de neiging om te roken
Ik ga roken, mijn tanden gaan erop vooruit!quote:Op donderdag 7 april 2011 15:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)te-kopen/#more-69341! Dat is wel heel extreem.
Ew doe normaal, zulke ranzige tanden of lippen heb je nietquote:Op donderdag 7 april 2011 15:58 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga roken, mijn tanden gaan erop vooruit!![]()
Het was een garpje.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ew doe normaal, zulke ranzige tanden of lippen heb je nietals kun je wel labello gebruiken
Als ik denk dat het die ene DN foto is die jij bedoelt, dan niet, daar zie je amper iets. En die kent Erik ook wel.quote:
Verslavend ja. Plus dat je lippen uiteindelijk zelf lui worden en die stofjes niet meer aanmaken en je dus altijd droge lippen hebt zonder stickiequote:Op donderdag 7 april 2011 16:00 schreef Great.Expectations het volgende:
Labello, daar kan volgens mij ook wel zo'n waarschuwingssticker op.
Dat dus.quote:Op donderdag 7 april 2011 16:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
maar ik vind Labello zo smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |