Wij hebben geen gezamenlijke lessen meer omdat het nu allemaal facultatieve lessen zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:36 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Had je dat bestandje nog gefixt voor economie?
Vorige week was het bij ons allemaal al facultatieve lessen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Drie schooldagen teh fuck?
Ik moet tot 29 april gewoon..
Bijna precies mijn cijfers als je Engels en Duits omdraait:p. Maar heb je centraal examen Muziek? En wat is BSM?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:05 schreef t0mmyb0y199 het volgende:
Ik ga hiermee m'n VWO-examen doen:
Nederlands 7,0
Duits 6,6
Engels 7,5
Wiskunde B 7,0
Natuurkunde 7,1
Scheikunde 6,5
Biologie 6,6
Muziek 7,8
BSM(afgesloten) 8,3 = 8
Combinatiecijfer 8
En net zoals de meeste anderen hier, heb ik meer het gevoel dat ik binnenkort in Bulgarije aan het strand lig dan dat ik over een maand m'n Nederlands examen achter de rug heb..
Eindexamen muziek gaat over kunstgeschiedenis (eigenlijk kunst algemeen; het theoretische gedeelte van een kunstvak) en bsm staat voor bewegen, sport en maatschappij. Daar wordt zover ik weet geen cse over afgenomen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:17 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Bijna precies mijn cijfers als je Engels en Duits omdraait:p. Maar heb je centraal examen Muziek? En wat is BSM?
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Wordt bij jullie bijvoorbeeld een 6,45 ook naar boven afgerond bij het SE?
Uiteraard niet. Wat voor wiskunde doe jij?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:24 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
Wordt bij jullie bijvoorbeeld een 6,45 ook naar boven afgerond bij het SE?
Deze week!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Pino112 het volgende:
Wanneer is jouw laatste SE-week pas dan?
Wiskunde B, maar bij ons staat in het PTA dat een ...,45 omhoog afgerond wordt;)quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Wat voor wiskunde doe jij?
Ja, een 6,45 wordt afgerond naar een 6,5. Maar dat betekent niet dat die 6,5 weer afgerond wordt naar een 7.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:18 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Wiskunde B, maar bij ons staat in het PTA dat een ...,45 omhoog afgerond wordt;)
Ja klopt, ik weet alleen niet hoe het zit voor vakken met alleen een schoolexamenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, een 6,45 wordt afgerond naar een 6,5. Maar dat betekent niet dat die 6,5 weer afgerond wordt naar een 7.
Zo dus. Een 6,45 = 6,5 maar is niet een 7.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:01 schreef Respecttothemanwiththeice het volgende:
[..]
Ja klopt, ik weet alleen niet hoe het zit voor vakken met alleen een schoolexamen
Wat biedt je aan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Finland. het volgende:
Het is nu overduidelijk. Ik ben paranoia geworden. Iedere keer als ik gebeld word, of eigenlijk iedere keer dat mijn telefoon maar afgaat, denk ik dat het mijn mentor is die mij wil vertellen dat ik gezakt ben
.
@Ezell
Zeker nette cijfers! Ruilen?
Geen idee, had toen nog mijn andere account.quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:30 schreef Dutchlike het volgende:
Zo jongens dit gaat wel hard hé?
Wanneer ging het vorig jaar echt lopen?
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..quote:Op dinsdag 19 april 2011 12:50 schreef AchmedJan het volgende:
Niemand heeft zin in examens, ik ook niet
Goede edit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:57 schreef Michael-H het volgende:
Facultatief les stelt echt niks voor, de docenten zijn er alleen als je een afspraak maakt![]()
Je bent niet de enige. Het is te mooi weer om binnen te blijven zitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..
Ik welquote:Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als het langer mooi weer blijft kom ik niet aan leren toe ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |