Kreeg ook de knop, maar zei al, ook goedquote:
Goh? Wat gek?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
dan zou je het misschien op een tactische manier neer moeten zetten..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
En nog steeds worden al mijn commentaren op de officiele secret story site verwijderd. Ik zei alleen maar dat iedereen die deze gescripte bende maar een beetje doorhad heus wel weet dat Joanna en Philip in de finale staan.
aanklagen die hapquote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
wat een enge gladgeschoren engerd ! en dat broekie !!!!quote:
ik vind dennis gewoon een heldquote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:16 schreef vuurvliegje52 het volgende:
[..]
O nee?? Heeft hij dan een contract met Net5? Hij is er ongewild bij betrokken geraakt. En smaad en laster podium bieden is strafbaar
als je ouders moeten ingrijpen op deze leeftijd vind ik het beetje raar, denk meerdere.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Iedereen vindt het nu raar en vooral dom, dat D het tijdens de show nog uitgemaakt heeft, maar heeft iemand enig idee hoe hij eraan toe is? Wat het misschien emotioneel met hem gedaan heeft? Of op zakelijk gebied?? Wat ik begrijp is, dat zijn ouders ingegrepen hebben. Niet oordelen vind ik
Wat dacht je van op nationale tv compleet afgebrand worden en zien dat Jojanka er dan alle ruimt voor krijgt van de regie?quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Dat het uit is ligt aan joanna en mama jo, wat ik begreep (én als dat al niet gelogen is) wilde D met Joanna praten, lijkt me logisch. Maar majo nam de beslissing voor haar dochter.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:21 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Nu ga je weer terug naar COSsers beoordelen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik gok dat een rechter die het recht van alle partijen onbevooroordeeld op de weegschaal legt dit niet als smaad en laster zal beoordelen, het zal heel moeilijk zijn voor Dennis om de eventuele schadelijke consequenties en de mate waarin voor hem, aan te tonen. Ik zou wel eens de mening van een Jurist hierover willen horen (mischien weet Monique wel meer). Want als dit al smaad en laster is, wat dan met alle smadelijke commentaren op de bewoners zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |