quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:56 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb een zachte g en ja jullie zijn herinnerbaar (en ik ook blijkbaar).
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
![]()
Leuk je weer te zienWat doe je als je niet op internet zit?
Oh ja, niet op Fok. My badquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op internet zat?En verder...werken, lezen, muziek luisteren, fietsen, het huishouden op orde houden en nog veel meer.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet op internet zat?En verder...werken, lezen, muziek luisteren, fietsen, het huishouden op orde houden en nog veel meer.
Zeg, je wilt ons toch niet verlaten, he??quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:51 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hoe ben je in godsnaam ontsnapt aan Fok! ?
Once you go FOK!quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg, je wilt ons toch niet verlaten, he??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:02 schreef Dqod het volgende:
Vermaak je je een beetje bakfiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wel hoor. Klap op je kopquote:
Mijn hersenen zijn al geschud dus dat gaat niet werkenquote:
^^quote:
Ik ben er nog even.quote:
Ja he?quote:
Die met die SM-kelder in de kerk? Met die mannen die aan je zitten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja he?Ik ga wel straks naar mijn homoclubje.
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Die met die SM-kelder in de kerk? Met die mannen die aan je zitten?
Ik vond het al een rare plek voor een kelder.quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja
Hoewel je een paar afzonderlijke verhalen bij elkaar trekt nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |