owquote:Op vrijdag 8 april 2011 18:40 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Groningen is natuurlijk een boerengat. In de stad is dat veel normaler.
hoi doeiquote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow
goed....... jou ken ik niet meer bij deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groningen is stukken goedkoperquote:
Niet zo gek ookquote:
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet zo gek ook
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het noorden echt ook heel leuk, maar het is te ver van andere dingen (zoals Antwerpen).
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?
Huh?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Antwerpen ligt ook ver van Kopenhagen. Moet je daarom maar in Zweden gaan wonen?
Die heb ik hier ook, die dingen, niet echt nog meer behoefte aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!Ik zou binnen Nederland nooit ergens anders willen wonen.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ze snappen het gewoon niet. De rust, de wijdte, de wind en de sfeer... De mensen!Ik zou binnen Nederland nooit ergens anders willen wonen.
Dat je alles zo kan draaien om ergens te willen wonen als je maar een plaats noemt die dichterbij A dan B ligt.quote:
Ik pluk Antwerpen niet uit de lucht hoor...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
Jij snapt het
[..]
Dat je alles zo kan draaien om ergens te willen wonen als je maar een plaats noemt die dichterbij A dan B ligt.
Ik Kopenhagen wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik pluk Antwerpen niet uit de lucht hoor...
quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:49 schreef lezzer het volgende:
Misschien kun je nu nog iets gezelligs over Brabanders en Limburgers zeggenBrabant&Limburg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral Breda is
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
HET IS PIJNLIJK JAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |