Jonge, ik dacht je zit voor m'n raam ofzoquote:
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorryquote:Op donderdag 7 april 2011 23:42 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ja, een soort van rare laagjes van heel dun deeg(ofzo) en dan erg vet. Omhuld met chocolade![]()
De Nerds waren dan weer wel lekker.
18 mei.quote:
Da's nog best gauw zeg eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorry
[..]
18 mei.
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht je zit voor m'n raam ofzo
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die dingen stoppen ze vooral in stukjes in ijs bij Friendly's geloof ik. Maar dan neem ik altijd reese's dus dat weet ik niet. Sorry
quote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.
Pindakaas en chocola. Hell yeahquote:Op donderdag 7 april 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Reese's, is dat een lekkere reep? Die zag ik namelijk ook liggen.
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.quote:Op donderdag 7 april 2011 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's nog best gauw zeg eigenlijk
Ben je niet ontzettend zenuwachtig?
Hmm ja da's begrijpelijk dan jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Pindakaas en chocola. Hell yeah
[..]
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.
Hebbe!quote:
Wat fijn dat je nu al zo'n voorpret hebt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:06 schreef wonderer het volgende:
Nee. Ik trok daarstraks een shirt aan en ik dacht, god, wat zal dit mooi staan straks met een platte borst.
Ik kan heel onmannelijk wel goed tegen pijn eigenlijkquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm ja da's begrijpelijk dan ja..
Mja het is nogal wat.. Om over eventuele pijn nog maar niet te beginnen
Over een poosje echt naar de sportschool voor een gewelfde platte borst, hehe. Can't wait.quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:13 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hebbe!
[..]
Wat fijn dat je nu al zo'n voorpret hebt.'T zal je vast goed staan, zo'n platte borst.
Mooi zoquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan heel onmannelijk wel goed tegen pijn eigenlijk
[..]
Over een poosje echt naar de sportschool voor een gewelfde platte borst, hehe. Can't wait.
Good point iddquote:Op vrijdag 8 april 2011 00:46 schreef wonderer het volgende:
Als ik weet dat het geen permanente schade oplevert of iets echt slechts is, vind ik het wel best.
Ahh.Dus geen zachte G?quote:
Eensquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee. Jammer hè?Een zachte G is snoezig.
* Vanyel meldtquote:Op vrijdag 8 april 2011 01:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik vraag me af wie er allemaal een zachte G bezitten in Lesbeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |