SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Goed! Met jou ook?quote:
De mijne? Is wegquote:Op donderdag 7 april 2011 13:19 schreef lezzer het volgende:
Ja? En het probleem is?
Is je vrouw weer weg? Of is ze er nog?
Oh wat geweldig allemaalquote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook?Terras al af? Vanaf 2 mei begint mn nieuwe avontuur! Flying! Dus erg druk met voorbereidingen, medische keuring, uniform, en m'n hard werken om even een buffer op te bouwen. Mn vriendin heeft ook een baan gevonden in A'dam!
Oh da's dus niet zo geweldigquote:Op donderdag 7 april 2011 13:24 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
De mijne? Is wegVanochtend weer op de trein gestapt richting het zuiden.
Als iedereen nou jouw empathisch vermogen had...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet voor mij hoor, maar voor de vrouwminnende medemens.
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:36 schreef Nizno het volgende:
Dames, geen ruzie he?!
Heb mn moppers uiteindelijk toch afgeleverd dat ik er van baalde dat ze niet terug was gekomen op; En ze probeert er rekening mee te houden. En ik moet niet bang zijn dat ze me als drammer ziet als ik er wel over was begonnen........
Kijken wat het wordt
quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
En als jullie ruzie maken en gaan vechten, dan graag naakt in olie en met filmapparatuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |