Ah. Dat is simpel. Thanks!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:39 schreef Dutchguy het volgende:
Tweede softtoets van links (onder je scherm), dan op 'mappen' klikken.
Yeah ik werk al meer dan 2 jaar met android, ik weet hoe het werkt en zou moeten werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Jeumig dat is erg erg snel. Je zou er een hele dag mee moeten kunnen doen.
Je zou eerst kunnen testen hoe je accu is als je de meeste energieslurpende acties uit zet. Bij HTC Widgets staan snelkoppelingen voor bluetooth, wifi en gps e.d. en door 1 klik kill je die dan uit of zet je ze weer aan. Ook zou je synchroniseren even op handmatig kunnen zetten, dus autosync uit. Ook kun je je helderheid op zo'n 30-40% zetten, is nog prima te doen.
Hopelijk krijg je dan wat meer inzicht of het echt een accu probleem is.
Dat wordt een lastig verhaal, je kan beter Zedge installeren als je een berg ringtones wil.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:37 schreef Sam-x het volgende:
Weet iemand hoe kan je zelf ringtones kan maken van YouTube filmpjes?
http://www.listentoyoutube.com/quote:Op maandag 30 mei 2011 15:55 schreef Sam-x het volgende:
Laat ik het zo zeggen: Hoe kan ik van een ringtone maken? 0:22 - 0:36Ik ga nu Zedge downloaden
Je kan alle soorten oordopjes of koptelefoons gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nog een vraag : Op de bijgeleverde koptelefoon zitten knopjes waarmee je je muziek kan skippen en de telefoon op kan nemen. Ik gebruik echter liever mijn in-ear koptelefoon die niet die knopjes heeft. Is er een verloopstukje te krijgen ofzo?
Dat snap ik, maar ik wil dus een snoertje met alleen knopjes en microfoon waar ik mijn huidige koptelefoon in kan pluggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Je kan alle soorten oordopjes of koptelefoons gebruiken.
Vreemd, aan de hand van je simkaart worden de juiste instellingen automatisch goed ingesteld. Het feit dat je wel kan versturen geef al aan dat het goed ingesteld is. Wat je zou kunnen proberen aangezien het toestel nog niet is om het een volledige reset te geven naar fabrieksinstellingen. Op deze manier wordt je telefoon als het ware opnieuw geinstalleerd, dit verhelpt vaak dit soort simpele probleempjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Manon- het volgende:
Ik heb deze nieuw, maar ik kwam erachter dat ik geen smsberichten ontvang. Ik kan ze wel gewoon versturen en ook gewoon bellen/gebeld worden. Toen ik de sim-kaart in m'n oude telefoon stopte kwamen ze ineens wel allemaal binnen! Ik zal dus wel iets in de instellingen van de HTC moeten veranderen, maar ik heb geen idee wat, weet iemand dat misschien?
Dat is inderdaad onlogisch, staat hier uit zoals het standaard ingesteld is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Manon- het volgende:
Het is me al gelukt gelukkig! Had op de website van Vodafone de instellingen gezocht en moest "Leveringsrapport voor elk verzonden bericht aanvragen" aankruisen.. onlogisch?
Wat zijn je eerste ervaringen tot nu toe?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Sinds gisteren in bezit van.. even topic doorlezen
Alleen mijn internetverbruik (ben niet vaak thuis) schiet nu wel omhoog..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Goed om te horen, ben er zelf ook wel blij mee!
Dat soort dingen doe ik eigenlijk alleen als ik wifi in de buurt heb, T-Mobile schakelt na 1GB naar een lagere snelheid. Al heb ik als middelmatige gebruiker nog nooit die 1GB gehaald in een maand.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:02 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Alleen mijn internetverbruik (ben niet vaak thuis) schiet nu wel omhoog..
Ik moet nog 2 dagen met mijn internetgebruik van 1 GB (790 MB verbruikt nu). Maar aangezien internet hier 2x is uitgevallen heb ik voor mijn ouders mijn internet aangesloten op de computer.. Hahaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat soort dingen doe ik eigenlijk alleen als ik wifi in de buurt heb, T-Mobile schakelt na 1GB naar een lagere snelheid. Al heb ik als middelmatige gebruiker nog nooit die 1GB gehaald in een maand.
Dat noemen ze tethering, als je provider dat niet toestaat heb je wel kans dat je een waarschuwing krijgt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:25 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 dagen met mijn internetgebruik van 1 GB (790 MB verbruikt nu). Maar aangezien internet hier 2x is uitgevallen heb ik voor mijn ouders mijn internet aangesloten op de computer.. Haha
Zeer fijn toestel, snel kunnen wennen want vriend heeft de desire hd. Beetje moeite met de autocorrectquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste ervaringen tot nu toe?
Foursquare of andere software van die aard gebruik ik niet, zie het nut niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeer fijn toestel, snel kunnen wennen want vriend heeft de desire hd. Beetje moeite met de autocorrectverder wat apps gedownload op aanraden. Foursquare is een beetje prut. Tweetcaster tot nu toe prima app voor Twitter. Ook datacounter geīnstalleerd om de data bij te houden.
Bellen gaat ook prima. Goede kwaliteit. Niks mis mee.
Vandaag screenprotector binnengekregen en een hoesje om hem in te doen.
Enige puntje is dat ik niet weet of er een manier is om je gallery in te delen. Je kan nl geen mappen toevoegen? Of het kan wel maar ik weet niet hoe.
Ik ben zeeeer tevreden tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |