waarschijnlijk moet je de router nog toestemming geven om jouw mobiel gebruik te laten maken van het netwerk. Was hier ook zo!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef enpe het volgende:
Mijn toestel is binnen, fijn apparaatje.
Alleen één probleempje, het lijkt erop dat ik via wifi niet op internet kan komen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mijn thuisnetwerk. De signaalsterkte is goed en in mijn thuisnetwerk zie ik mijn telefoon ook gewoon staan. Er is echter geen site die ingeladen wordt terwijl dit via de mobiele verbinding wel lukt.
geen idee, gebruik het nietquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef borisz het volgende:
Mensen ik heb FBreader gedownload en toen een aantal boeken geīmporteerd. Alleen die blijft al een aantal dagen hangen. De boeken zijn allemaal geladen maar de melding Importeer boeken. Even geduld aub blijft maar in het meldingenscherm staan.
Iemand een oplossing om dat eruit te krijgen?
Bij toegestaan op WLAN staat: "Ja". Het werkt echter nog steeds niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef FedExpress het volgende:
[..]
waarschijnlijk moet je de router nog toestemming geven om jouw mobiel gebruik te laten maken van het netwerk. Was hier ook zo!
hmm, apart. ik moest wel echt een MAC-adres invoeren. Maar goed, weet verder ook niet...quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef enpe het volgende:
[..]
Bij toegestaan op WLAN staat: "Ja". Het werkt echter nog steeds niet.
Heb er ff op zitten googlen, het lijkt erop dat meer mensen dit probleem hebben i.c.m. een SpeedTouch ST 780 router.
Snellere en vooral zuinigere processor, beter scherm, unibody.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Adames het volgende:
Even volgen. Ik heb zelf nu al ruim een jaar een Desire. Mijn broertje vroeg om een aanrader waarna ik voor hem de Desire S heb gekozen. Wat een prima dingetje. Weinig verbetering tov de gewone Desire, maar dat is ook niet echt nodig. Iets meer grafische kracht, wat meer geheugen, iets betere batterij en een front-camera.
Achja dan maar ff via de USB aan de PC hangen en internet doorgeven.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmm, apart. ik moest wel echt een MAC-adres invoeren. Maar goed, weet verder ook niet...
Wel lelijk!
beter scherm weet ik niet, ik heb nog steeds AMOLED, de 'S' heeft een Super-LCD. De processor zelf is niet sneller, alleen de grafische chip is wat beter. Unibody ziet mooier uit, maar vind ik persoonlijk nog nadelig. Ik verwissel namelijk regelmatig mijn accu, het batterijklepje van de Desire S is toch wel een groot minpunt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Snellere en vooral zuinigere processor, beter scherm, unibody.
De processor is wel degelijk sneller, zoek maar eens op wat benchmarks. Dat ze beide op 1GHz lopen zegt niets, de processor in de Desire S is dezelfde als in de Desire HD en Incredible S en van een nieuwere generatie dus.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Adames het volgende:
[..]
beter scherm weet ik niet, ik heb nog steeds AMOLED, de 'S' heeft een Super-LCD. De processor zelf is niet sneller, alleen de grafische chip is wat beter. Unibody ziet mooier uit, maar vind ik persoonlijk nog nadelig. Ik verwissel namelijk regelmatig mijn accu, het batterijklepje van de Desire S is toch wel een groot minpunt.
Je gaat er zeker plezier van hebben!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Dutchguy het volgende:
Heb 'm ook besteld. Ik had eerst de Samsung Galaxy S2 besteld. Wat een bazentelefoon maar voor mij te groot.
Dus de Desire S, gewoon een goede allrounder die weer een tijdje meekan.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:45 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je gaat er zeker plezier van hebben!
dat is het ook :p stukje terug staat een hele hoop opgesomdquote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Lijkt me erg leuk om de hele Android Market af te struinen naar apps.
Thanks, ik ga er even in duiken. Hopelijk heb ik hem morgen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dat is het ook :p stukje terug staat een hele hoop opgesomd
Daar twijfelde ik ook over, maar de grootte van de S2 heeft mij mij de doorslag gegeven ondanks de super specs. Ik heb niet zulke grote handen en dan is hij gewoon niet comfortabel vast te houden dus ik ben voor de Desire S gegaan.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Swomp het volgende:
Ik ben op het moment aan het twijfelen tussen de Desire S en Galaxy S2
Ah ok, tja ik heb ook niet echt grote handen, en ook het 'plastic' van de galaxy lijkt me nu ook niet echt een pluspunt.quote:Op zondag 8 mei 2011 14:53 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Daar twijfelde ik ook over, maar de grootte van de S2 heeft mij mij de doorslag gegeven ondanks de super specs. Ik heb niet zulke grote handen en dan is hij gewoon niet comfortabel vast te houden dus ik ben voor de Desire S gegaan.
Op Phonearena.com hebben ze trouwens een vergelijkingstooltje waarbij je de grootte van toestellen kunt vergelijken.
De bouw van de Desire S is me in ieder geval erg meegevallen, het voelt zeer solide aan en ligt lekker in de hand. Enige kleine nadeeltje is dat het accuklepje er erg lastig van af te krijgen is, maar dat doe ik normaal gesproken maar 1 keer.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:07 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ah ok, tja ik heb ook niet echt grote handen, en ook het 'plastic' van de galaxy lijkt me nu ook niet echt een pluspunt.
Dat had ik idd al opgemerkt uit reviews, zit deze al de hele middag te lezen op fora ect.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
De bouw van de Desire S is me in ieder geval erg meegevallen, het voelt zeer solide aan en ligt lekker in de hand. Enige kleine nadeeltje is dat het accuklepje er erg lastig van af te krijgen is, maar dat doe ik normaal gesproken maar 1 keer.
Ik kom van Symbian af maar ik moet zeggen dat het op Android allemaal erg meevalt, het is niet erg ingewikkeld. Alleen mail instellen was even puzzelen (pop3) maar dat zou je met elk toestel hebben. Internet deed het bij mij meteen en is erg makkelijk en handig. Vooral dat de tekst zich automatisch aanpast aan het zoomlevel is ideaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:20 schreef Swomp het volgende:
[..]
Dat had ik idd al opgemerkt uit reviews, zit deze al de hele middag te lezen op fora ect.
Dit wordt dan ook waarschijnlijk mijn eerste smartphone en heb er dus nu ook totaal nog geen verstand van, bijv. hoe het zit met internet en blabla...
Zoiets nieuws in het begin zal altijd wel ff puzzelen zijnquote:Op zondag 8 mei 2011 15:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik kom van Symbian af maar ik moet zeggen dat het op Android allemaal erg meevalt, het is niet erg ingewikkeld. Alleen mail instellen was even puzzelen (pop3) maar dat zou je met elk toestel hebben. Internet deed het bij mij meteen en is erg makkelijk en handig. Vooral dat de tekst zich automatisch aanpast aan het zoomlevel is ideaal.
Ben verder erg tevreden over Android tot nu toe.
Overigens wil ik het niet nog ingewikkelder voor je maken, maar als je twijfelt tussen de Desire S en de Galaxy S2 en je vindt de Galaxy te plastic, dan zou je eventueel (als je nog even kunt wachten) kunnen kijken hoe de reviews van de HTC Sensation uit pakken binnenkort. Naar alle waarschijnlijkheid combineert die de degelijke bouw van de Desire S met de specs van een S2.
Maar ik denk dat je geen spijt van een Desire S zal hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |