abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96433079
Mijn toestel is binnen, fijn apparaatje :).

Alleen één probleempje, het lijkt erop dat ik via wifi niet op internet kan komen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mijn thuisnetwerk. De signaalsterkte is goed en in mijn thuisnetwerk zie ik mijn telefoon ook gewoon staan. Er is echter geen site die ingeladen wordt terwijl dit via de mobiele verbinding wel lukt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 mei 2011 @ 14:17:51 #102
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_96433205
Mensen ik heb FBreader gedownload en toen een aantal boeken geīmporteerd. Alleen die blijft al een aantal dagen hangen :P. De boeken zijn allemaal geladen maar de melding Importeer boeken. Even geduld aub blijft maar in het meldingenscherm staan.

Iemand een oplossing om dat eruit te krijgen?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_96433748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:15 schreef enpe het volgende:
Mijn toestel is binnen, fijn apparaatje :).

Alleen één probleempje, het lijkt erop dat ik via wifi niet op internet kan komen terwijl ik wel gewoon verbinding heb met mijn thuisnetwerk. De signaalsterkte is goed en in mijn thuisnetwerk zie ik mijn telefoon ook gewoon staan. Er is echter geen site die ingeladen wordt terwijl dit via de mobiele verbinding wel lukt.
waarschijnlijk moet je de router nog toestemming geven om jouw mobiel gebruik te laten maken van het netwerk. Was hier ook zo!
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:17 schreef borisz het volgende:
Mensen ik heb FBreader gedownload en toen een aantal boeken geīmporteerd. Alleen die blijft al een aantal dagen hangen :P. De boeken zijn allemaal geladen maar de melding Importeer boeken. Even geduld aub blijft maar in het meldingenscherm staan.

Iemand een oplossing om dat eruit te krijgen?
geen idee, gebruik het niet :P
~Si vis amari, ama~
pi_96434117
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:31 schreef FedExpress het volgende:

[..]

waarschijnlijk moet je de router nog toestemming geven om jouw mobiel gebruik te laten maken van het netwerk. Was hier ook zo!
Bij toegestaan op WLAN staat: "Ja". Het werkt echter nog steeds niet.

Heb er ff op zitten googlen, het lijkt erop dat meer mensen dit probleem hebben i.c.m. een SpeedTouch ST 780 router.
pi_96434361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:41 schreef enpe het volgende:

[..]

Bij toegestaan op WLAN staat: "Ja". Het werkt echter nog steeds niet.

Heb er ff op zitten googlen, het lijkt erop dat meer mensen dit probleem hebben i.c.m. een SpeedTouch ST 780 router.
hmm, apart. ik moest wel echt een MAC-adres invoeren. Maar goed, weet verder ook niet...
Wel lelijk!
~Si vis amari, ama~
pi_96434511
Even volgen. Ik heb zelf nu al ruim een jaar een Desire. Mijn broertje vroeg om een aanrader waarna ik voor hem de Desire S heb gekozen. Wat een prima dingetje. Weinig verbetering tov de gewone Desire, maar dat is ook niet echt nodig. Iets meer grafische kracht, wat meer geheugen, iets betere batterij en een front-camera.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:12:04 #107
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_96435440
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:51 schreef Adames het volgende:
Even volgen. Ik heb zelf nu al ruim een jaar een Desire. Mijn broertje vroeg om een aanrader waarna ik voor hem de Desire S heb gekozen. Wat een prima dingetje. Weinig verbetering tov de gewone Desire, maar dat is ook niet echt nodig. Iets meer grafische kracht, wat meer geheugen, iets betere batterij en een front-camera.
Snellere en vooral zuinigere processor, beter scherm, unibody.
Powered by JanetjeŽ
pi_96435516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef FedExpress het volgende:

[..]

hmm, apart. ik moest wel echt een MAC-adres invoeren. Maar goed, weet verder ook niet...
Wel lelijk!
Achja dan maar ff via de USB aan de PC hangen en internet doorgeven.
pi_96435972
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:12 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Snellere en vooral zuinigere processor, beter scherm, unibody.
beter scherm weet ik niet, ik heb nog steeds AMOLED, de 'S' heeft een Super-LCD. De processor zelf is niet sneller, alleen de grafische chip is wat beter. Unibody ziet mooier uit, maar vind ik persoonlijk nog nadelig. Ik verwissel namelijk regelmatig mijn accu, het batterijklepje van de Desire S is toch wel een groot minpunt.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 15:34:20 #110
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_96436493
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:23 schreef Adames het volgende:

[..]

beter scherm weet ik niet, ik heb nog steeds AMOLED, de 'S' heeft een Super-LCD. De processor zelf is niet sneller, alleen de grafische chip is wat beter. Unibody ziet mooier uit, maar vind ik persoonlijk nog nadelig. Ik verwissel namelijk regelmatig mijn accu, het batterijklepje van de Desire S is toch wel een groot minpunt.
De processor is wel degelijk sneller, zoek maar eens op wat benchmarks. Dat ze beide op 1GHz lopen zegt niets, de processor in de Desire S is dezelfde als in de Desire HD en Incredible S en van een nieuwere generatie dus.

Dat jou scherm een amoledscherm is maakt het niet per definitie beter, de kleurechtheid is om te huilen op amoledschermen doordat ze kleurverzadiging veel te hoog is. De zwartweergave is beter, maar om daarop nu te baseren dat een amoledscherm beter is gaat me te ver.

Mja, dat batterijklepje ben ik ook niet geheel tevreden mee, maar ik heb toch liever dat hij goed dicht zit dan dat er speling op zit omdat het te makkelijk open gaat. Als je vaak je batterij verwisselt dan kan het vervelend zijn, maar dat doe ik niet. :P
Powered by JanetjeŽ
pi_96436768
Heb 'm ook besteld. Ik had eerst de Samsung Galaxy S2 besteld. Wat een bazentelefoon maar voor mij te groot.

Dus de Desire S, gewoon een goede allrounder die weer een tijdje meekan. ^O^
  vrijdag 6 mei 2011 @ 16:45:35 #112
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_96439531
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 15:40 schreef Dutchguy het volgende:
Heb 'm ook besteld. Ik had eerst de Samsung Galaxy S2 besteld. Wat een bazentelefoon maar voor mij te groot.

Dus de Desire S, gewoon een goede allrounder die weer een tijdje meekan. ^O^
Je gaat er zeker plezier van hebben!
Powered by JanetjeŽ
pi_96439912
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:45 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Je gaat er zeker plezier van hebben!
Ben benieuwd. :)

Lijkt me erg leuk om de hele Android Market af te struinen naar apps.
pi_96460550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 16:54 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ben benieuwd. :)

Lijkt me erg leuk om de hele Android Market af te struinen naar apps.
dat is het ook :p stukje terug staat een hele hoop opgesomd
~Si vis amari, ama~
pi_96460760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:06 schreef FedExpress het volgende:

[..]

dat is het ook :p stukje terug staat een hele hoop opgesomd
Thanks, ik ga er even in duiken. Hopelijk heb ik hem morgen.
pi_96478505
Ik heb mijne vandaag ook besteld, hoop hem komende week binnen te krijgen. Icm een Hi abbo.
pi_96480086
Eerste indruk: mooi toestel!
Vanaf websites lijkt het een nogal run-of-the-mill toestel maar in real life is hij veel mooier. Hij heeft zelfs een luxe uitstraling door het mooie materiaal. Hij ligt ook lekker in de hand en reageert snel en vloeiend op alles.
  zondag 8 mei 2011 @ 13:14:46 #118
301991 Swomp
R.I.P.
pi_96502384
Ik ben op het moment aan het twijfelen tussen de Desire S en Galaxy S2 -O-
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_96505592
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 13:14 schreef Swomp het volgende:
Ik ben op het moment aan het twijfelen tussen de Desire S en Galaxy S2 -O-
Daar twijfelde ik ook over, maar de grootte van de S2 heeft mij mij de doorslag gegeven ondanks de super specs. Ik heb niet zulke grote handen en dan is hij gewoon niet comfortabel vast te houden dus ik ben voor de Desire S gegaan.

Op Phonearena.com hebben ze trouwens een vergelijkingstooltje waarbij je de grootte van toestellen kunt vergelijken.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:07:51 #120
301991 Swomp
R.I.P.
pi_96505937
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 14:53 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Daar twijfelde ik ook over, maar de grootte van de S2 heeft mij mij de doorslag gegeven ondanks de super specs. Ik heb niet zulke grote handen en dan is hij gewoon niet comfortabel vast te houden dus ik ben voor de Desire S gegaan.

Op Phonearena.com hebben ze trouwens een vergelijkingstooltje waarbij je de grootte van toestellen kunt vergelijken.
Ah ok, tja ik heb ook niet echt grote handen, en ook het 'plastic' van de galaxy lijkt me nu ook niet echt een pluspunt.
pi_96505971
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:07 schreef Swomp het volgende:

[..]

Ah ok, tja ik heb ook niet echt grote handen, en ook het 'plastic' van de galaxy lijkt me nu ook niet echt een pluspunt.
De bouw van de Desire S is me in ieder geval erg meegevallen, het voelt zeer solide aan en ligt lekker in de hand. Enige kleine nadeeltje is dat het accuklepje er erg lastig van af te krijgen is, maar dat doe ik normaal gesproken maar 1 keer.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:20:24 #122
301991 Swomp
R.I.P.
pi_96506247
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:09 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

De bouw van de Desire S is me in ieder geval erg meegevallen, het voelt zeer solide aan en ligt lekker in de hand. Enige kleine nadeeltje is dat het accuklepje er erg lastig van af te krijgen is, maar dat doe ik normaal gesproken maar 1 keer.
Dat had ik idd al opgemerkt uit reviews, zit deze al de hele middag te lezen op fora ect.
Dit wordt dan ook waarschijnlijk mijn eerste smartphone en heb er dus nu ook totaal nog geen verstand van, bijv. hoe het zit met internet en blabla...
pi_96506661
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:20 schreef Swomp het volgende:

[..]

Dat had ik idd al opgemerkt uit reviews, zit deze al de hele middag te lezen op fora ect.
Dit wordt dan ook waarschijnlijk mijn eerste smartphone en heb er dus nu ook totaal nog geen verstand van, bijv. hoe het zit met internet en blabla...
Ik kom van Symbian af maar ik moet zeggen dat het op Android allemaal erg meevalt, het is niet erg ingewikkeld. Alleen mail instellen was even puzzelen (pop3) maar dat zou je met elk toestel hebben. Internet deed het bij mij meteen en is erg makkelijk en handig. Vooral dat de tekst zich automatisch aanpast aan het zoomlevel is ideaal.
Ben verder erg tevreden over Android tot nu toe.

Overigens wil ik het niet nog ingewikkelder voor je maken, maar als je twijfelt tussen de Desire S en de Galaxy S2 en je vindt de Galaxy te plastic, dan zou je eventueel (als je nog even kunt wachten) kunnen kijken hoe de reviews van de HTC Sensation uit pakken binnenkort. Naar alle waarschijnlijkheid combineert die de degelijke bouw van de Desire S met de specs van een S2.
Maar ik denk dat je geen spijt van een Desire S zal hebben.
  zondag 8 mei 2011 @ 15:46:51 #124
301991 Swomp
R.I.P.
pi_96506886
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2011 15:36 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik kom van Symbian af maar ik moet zeggen dat het op Android allemaal erg meevalt, het is niet erg ingewikkeld. Alleen mail instellen was even puzzelen (pop3) maar dat zou je met elk toestel hebben. Internet deed het bij mij meteen en is erg makkelijk en handig. Vooral dat de tekst zich automatisch aanpast aan het zoomlevel is ideaal.
Ben verder erg tevreden over Android tot nu toe.

Overigens wil ik het niet nog ingewikkelder voor je maken, maar als je twijfelt tussen de Desire S en de Galaxy S2 en je vindt de Galaxy te plastic, dan zou je eventueel (als je nog even kunt wachten) kunnen kijken hoe de reviews van de HTC Sensation uit pakken binnenkort. Naar alle waarschijnlijkheid combineert die de degelijke bouw van de Desire S met de specs van een S2.
Maar ik denk dat je geen spijt van een Desire S zal hebben.
Zoiets nieuws in het begin zal altijd wel ff puzzelen zijn :) Voor de HTC sensation had ik idd ook al gekeken, maar is ook weer wat duurder, en ik denk dat de Desire S een prima eerste smartphone voor me zal zijn :)
pi_96572222
Hmm vaag bij mijn berichten wordt er bij 1 afzender het nummer weergeven terwijl bij andere smsjes gewoon de naam erbij staat. Het nummer is net als alle andere contacten op dezelfde manier opgeslagen...en na een factory reset blijft dit probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')