Zucht, gelukkig is het mijn telefoonquote:Op vrijdag 10 juni 2011 15:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Vrouwen...
Heb je een telefoon van 400 Euro, prop je hem in een afzichtelijk hoesje van 7 Euro!
Ja ik 200 ofzo (gaat ook nog eens van bruto loon, ipv netto), maar hij is toch gewoon normaal in de winkel/webshop toch nog niet voor veel minder dan 390 te krijgen?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:32 schreef lynda het volgende:
Ja nou en ik ben uiteindelijk onder de 300 euro kwijt
Dat is veel als je hier naar kijkt!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:31 schreef JDx het volgende:
Ik heb er gisteren nog 439 euro voor betaald
Nja, niet helemaal, via 13e maand, ex btw e.d.
Je moet het ook lekker zelf weten uiteraard, als jij er maar blij mee bent!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 16:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Zucht, gelukkig is het mijn telefoon![]()
En 400 euro? Ha dus niet.
@ LL: Geen last van met bereik tot nu toe, thanx! F. heeft er ook geen last van met zijn HD2
Linkje?quote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:17 schreef Dutchguy het volgende:
Ik denk dat ik ooit nog eens een hoesje van Noreve voor de Desire S haal, zijn erg duur maar ook erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via Navigate of Locations, deze staan beide standaard op de Desire S.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:27 schreef Sam-x het volgende:
Nee, geen last van. Hoe kun je navigatie gebruiken, via autopaneel heb ik een licentie nodig?
Bij Vodafone zelf krijg je een branded versie, maar voor zover ik begreep is hij wel simlockvrij. Echter ben je wel afhankelijk van Vodafone voor updates van Android, deze zullen niet via HTC komen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:05 schreef Fruitsalade het volgende:
Bij Vodafone is hij te halen voor 14,50 eerste jaar, 29,50 tweede jaar. Wil deze denk ik gaan nemen, tenzij iemand een betere deal weet?
Ik was inderdaad van plan om hem bij studentmobiel te halen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:21 schreef enpe het volgende:
Als je hem via studentmobiel of iets dergelijks neemt dan weet je zeker dat je toestel niet branded is.
Zolang je hem niet bij Vodafone zelf haalt zit je goed.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:53 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ik was inderdaad van plan om hem bij studentmobiel te halen.
wat is het verschil?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Via Navigate of Locations, deze staan beide standaard op de Desire S.
Locations is van HTC en Navigate is van Google, daar houdt het voor mij wel op aangezien ik zelf Sygic gebruik.quote:
welke raad je aan te gebruiken?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 15:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Locations is van HTC en Navigate is van Google, daar houdt het voor mij wel op aangezien ik zelf Sygic gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |