Rooten zorgt ervoor dat je complete controle hebt over je telefoon, je kan dan ook software verwijderen die in de stock rom gebakken zitten. Echter verlies je wel je garantie voor zover ik weet. Ik heb eBuddy net even opgestart, werkt prima hier.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef Sam-x het volgende:
Wat is rooten? Geen verstand van haha. En ik krijg eBuddy niet aan de praat. Als ik me aanmeldt, heb ik geen contacten.. iemand?
Jengaquote:Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Radioheader het volgende:
Hebben jullie nog wat aanraders voor spelletjes. Ik speel meestal monkeyblast en angry birds gespeeld en af en toe wat Yoo-ninja
Desire Z heeft sowieso een qwerty toetsenbordquote:Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef JDx het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen met de Desire, Desire Z en de Incredible S?
Welkom!quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef JDx het volgende:
Thanks, twijfelde alleen nog tussen de Desire S en de Incredible S, het enige verschil was echter de 5MP camera van de Desire S tegenover de 8MP camera van de Incredible S.
Desire S is besteld
Hoop dat het toestel jou net zo goed bevalt als het mij bevalt.quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef JDx het volgende:
Thanks, twijfelde alleen nog tussen de Desire S en de Incredible S, het enige verschil was echter de 5MP camera van de Desire S tegenover de 8MP camera van de Incredible S.
Desire S is besteld
Plus de achterkant van de Incredible S vond ik niet prettigquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef JDx het volgende:
Desire S is besteld
Ik denk er zomaar aan en het is vast niet wat je bedoelt. Met Facebook kun je ''inchecken'', zoiets?quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef JDx het volgende:
Ik reis heel veel door Nederland, met de auto, trein, bus, etc... aangezien ik aan de ene kant van het land woon en aan de andere kant werk.
Is er een leuke app die op een kaart bijhoudt waar je bent geweest?
vraag het eens in het android topicquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef JDx het volgende:
Nee bedoelde meer een soort GPS app die een rode lijn trekt door heel Nederland.
quote:Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Misschien kunnen we dit topic beter over de Desire S houden ipv opsommingen met apps. Apps zijn niet telefoon afhankelijk en vragen daarover kunnen prima in het Androidtopic. Het is maar een ideetje!
Android #35
GPS Locationsquote:Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef JDx het volgende:
Nee bedoelde meer een soort GPS app die een rode lijn trekt door heel Nederland.
Wil je echt zo'n lelijk ding om je mooie telefoon? Geef dan iets meer uit voor een Barely There Case, dat ziet er toch een heel stuk strakker uit!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef lynda het volgende:
Deze besteld en binnen!
Mijn telefoon kan weer een paar vallen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |