abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97870502
Wat is rooten? Geen verstand van haha. En ik krijg eBuddy niet aan de praat. Als ik me aanmeldt, heb ik geen contacten.. iemand?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97873415
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:27 schreef Sam-x het volgende:
Wat is rooten? Geen verstand van haha. En ik krijg eBuddy niet aan de praat. Als ik me aanmeldt, heb ik geen contacten.. iemand?
Rooten zorgt ervoor dat je complete controle hebt over je telefoon, je kan dan ook software verwijderen die in de stock rom gebakken zitten. Echter verlies je wel je garantie voor zover ik weet. Ik heb eBuddy net even opgestart, werkt prima hier. :)
Powered by JanetjeŽ
  woensdag 8 juni 2011 @ 01:59:55 #253
151971 Radioheader
FR 1908-2008
pi_97873460
Hebben jullie nog wat aanraders voor spelletjes. Ik speel meestal monkeyblast en angry birds gespeeld en af en toe wat Yoo-ninja
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_97878494
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 01:59 schreef Radioheader het volgende:
Hebben jullie nog wat aanraders voor spelletjes. Ik speel meestal monkeyblast en angry birds gespeeld en af en toe wat Yoo-ninja
Jenga
Bejeweled 2
Blow Up
Fire Ball
Slice It!
X Construction
Need for Speed Shift (wel grote download)

Allemaal leuke games. Waarschijnlijk heb je Angry Birds Rio en Season ook al anders kun je die ook nog nemen.
pi_97878602
Mouse Trap of Unblock Me.

Is standaard blokjes schuiven

Fruit Ninja

Fruit aan gort snijden
pi_97879289
Wat zijn de grootste verschillen met de Desire, Desire Z en de Incredible S?
pi_97879592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:11 schreef JDx het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen met de Desire, Desire Z en de Incredible S?
Desire Z heeft sowieso een qwerty toetsenbord
en een voor de Desire en de Desire S kan je even googlen

desire vs desire s

desire s vs. desire z
pi_97883007
Heb eerder in dit topic al wat Apps gepost, geloof ik. :Y
pi_97883445
Misschien kunnen we dit topic beter over de Desire S houden ipv opsommingen met apps. Apps zijn niet telefoon afhankelijk en vragen daarover kunnen prima in het Androidtopic. Het is maar een ideetje! :P

Android #35
Powered by JanetjeŽ
pi_97883476
Ik kijk alleen in dit topic, staat bij mijn bladwijzers :P
pi_97883541
Thanks, twijfelde alleen nog tussen de Desire S en de Incredible S, het enige verschil was echter de 5MP camera van de Desire S tegenover de 8MP camera van de Incredible S.

Desire S is besteld ;)
pi_97884008
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef JDx het volgende:
Thanks, twijfelde alleen nog tussen de Desire S en de Incredible S, het enige verschil was echter de 5MP camera van de Desire S tegenover de 8MP camera van de Incredible S.

Desire S is besteld ;)
Welkom! ;)
pi_97884619
quote:

Desire S is besteld ;)
Hoop dat het toestel jou net zo goed bevalt als het mij bevalt. ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 juni 2011 @ 13:40:25 #264
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_97884764
quote:

Desire S is besteld ;)
Plus de achterkant van de Incredible S vond ik niet prettig :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_97952059
Ik reis heel veel door Nederland, met de auto, trein, bus, etc... aangezien ik aan de ene kant van het land woon en aan de andere kant werk.

Is er een leuke app die op een kaart bijhoudt waar je bent geweest?
pi_97952203
Verdomme... Vrees dat ik mijn toestel op kan gaan sturen. Sinds dinsdag valt hij ineens regelmatig uit. Dinsdag 1 of 2 keer, woensdag keer of 3 geloof ik, vandaag al 5(!!!) keer.
~Si vis amari, ama~
pi_97961792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:23 schreef JDx het volgende:
Ik reis heel veel door Nederland, met de auto, trein, bus, etc... aangezien ik aan de ene kant van het land woon en aan de andere kant werk.

Is er een leuke app die op een kaart bijhoudt waar je bent geweest?
Ik denk er zomaar aan en het is vast niet wat je bedoelt. Met Facebook kun je ''inchecken'', zoiets?
pi_97971993
Nee bedoelde meer een soort GPS app die een rode lijn trekt door heel Nederland.
pi_97972692
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef JDx het volgende:
Nee bedoelde meer een soort GPS app die een rode lijn trekt door heel Nederland.
vraag het eens in het android topic ;)
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Misschien kunnen we dit topic beter over de Desire S houden ipv opsommingen met apps. Apps zijn niet telefoon afhankelijk en vragen daarover kunnen prima in het Androidtopic. Het is maar een ideetje! :P

Android #35
pi_97974486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 10:08 schreef JDx het volgende:
GPS Locations
pi_97979887
Deze besteld en binnen!
Mijn telefoon kan weer een paar vallen hebben ;)
pi_97980872
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2011 13:54 schreef lynda het volgende:
Deze besteld en binnen!
Mijn telefoon kan weer een paar vallen hebben ;)
Wil je echt zo'n lelijk ding om je mooie telefoon? Geef dan iets meer uit voor een Barely There Case, dat ziet er toch een heel stuk strakker uit! :P

Die prijs is overigens een adviesprijs, is vast wel goedkoper te krijgen.