In de link zie ik 'friendsfamily' staan, het lijkt me niet dat als je geen familie of vriend bij Vodafone hebt werken je daar gebruik van kan maken. Ten tweede krijg je een branded Vodafone versie, daar moet je niet al te blij mee zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:22 schreef svenistheman het volgende:
Misschien handig: 2 jaar lang 50 % korting met een abbo met dit toestel:
https://directsales.vodaf(...)ils/582/htc_desire_s
allebei onzin, met Actiecode vodafone kan je dat gewoon gebruiken. Tevens is de desire s not branded bij vodafonequote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
In de link zie ik 'friendsfamily' staan, het lijkt me niet dat als je geen famili
vriend bij Vodafone hebt werken je daar gebruik van kan maken. Ten tweede krijg je een branded Vodafone versie, daar moet je niet al te blij mee zijn.
Dan nog breek je de voorwaarden voor de actie, maar goed laten we daar maar geen discussie van maken. Wat ik wel hier en daar zie zijn branded toestellen van Vodafone, dus ik neem aan dat als je hem via Vodafone bestelt dat je dan een branded versie krijgt.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef svenistheman het volgende:
[..]
allebei onzin, met Actiecode vodafone kan je dat gewoon gebruiken. Tevens is de desire s not branded bij vodafone
Ik hoop voor je dat het een beetje goed materiaal is, de meeste goedkopere screenprotectors zitten binnen korte tijd vol met krassen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Net de screenprotector erop geplakt, zit best prima, hij is niet even groot als het scherm maar het is maar een minimaal randje wat hij niet bedekt. In het begin merk je dat je vinger wat stroef over het scherm gaat maar dat is kwestie van wennen
Voor geinteresseerden: klik hier
Ebay?quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef lynda het volgende:
Iemand nog een leuk adresje voor een doorzichtige siliconen (soft) case?
Ik kom alleen spuuglelijke dingen tegen of 10tje voor een case.. Twee weken geleden kwam ik ze tegen voor 3/4 euro
Daar is een screenprotector toch ook voor? Voor tegen de krassenquote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het een beetje goed materiaal is, de meeste goedkopere screenprotectors zitten binnen korte tijd vol met krassen.
Ik weet dat MediaMarkt en de Saturn een hoop cases heeft, misschien zit er wat naar je smaak bij. En idd anders eBayquote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef lynda het volgende:
Ik kom alleen spuuglelijke dingen tegen of 10tje voor een case.. Twee weken geleden kwam ik ze tegen voor 3/4 euro
Ja en nee!quote:Op maandag 6 juni 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar is een screenprotector toch ook voor? Voor tegen de krassen![]()
Voor die 3 euro wil ik het proberenen anders koop ik wel een merkje hoor. Maar voor het zelfde geldt doet deze het prima
Daarom ga ik eerst dit proberen, ik zie het allemaal welquote:Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja en nee!
Je hebt screenprotectors van verschillende soorten materialen, de ene is wat zachter dan de andere. Als je screenprotector er na een maand al niet meer uit ziet, dan geef ik liever 9 Euro uit aan eentje die er na een half jaar nog steeds goed uit ziet.
Ik heb zo'n goedkoop rookkleurig hoesje maar alhoewel dat op zich niets lijkt ziet het er op de Desire S wel mooi uit, hij ligt er ook veel lekkerder van in de hand. Maar ik heb toch maar een Otterbox Commutor case gekocht. Niet erg mooi maar kan wel heel wat hebben.quote:Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef lynda het volgende:
Zo'n hoesje is echt helemaal niets voor mij, ik heb er hier nog 3 gloednieuwe liggen van oude telefoonsquote:Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Geen softcase maar een van leer. http://www.pdashop.nl/pro(...)ather-pocket-01.html
Ik ben normaal niet zo van de hoesjes maar heb me eens voorgenomen deze telefoon mooi te houden. Ik heb de telefoon zakelijk en mijn werkgever bestelt dit hoesje erbij. Ik moet eerlijk zeggen dat het ding best handig is. Het bandje eroverheen zit vast met een magneetje en als je er aan trekt dan schuift je toestel een stukje omhoog uit het hoesje zodat je niet hoeft te peuteren om 'm eruit te krijgen.
Mag dat niet? Ik betaal toch gewoon voor die 1 GB per maand, dan mag ik toch zelf weten waar ik het voor gebruik?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat noemen ze tethering, als je provider dat niet toestaat heb je wel kans dat je een waarschuwing krijgt.
Ik heb ook zo'n hoesje (wel andere kleur) bevalt goed!quote:Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef lynda het volgende:
[..]
Zo'n hoesje is echt helemaal niets voor mij, ik heb er hier nog 3 gloednieuwe liggen van oude telefoons
Ik ga rondje Ebayen, MM en Saturnus en telefoonwinkel etc heb ik al gehad
1 GB voor die telefoon. Een enkele keer aantal dagen doen ze niet moeilijk over, als ze het al kunnen zien. Maar er zijn er genoeg die met tethering een veelvoud van die 1 GB gebruiken. Dan mag het niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik betaal toch gewoon voor die 1 GB per maand, dan mag ik toch zelf weten waar ik het voor gebruik?
Ik gebruik het via mijn WiFi-hotspot (die optie zit gewoon op je telefoon)... waarom zit die optie er dan opquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Adames het volgende:
[..]
1 GB voor die telefoon. Een enkele keer aantal dagen doen ze niet moeilijk over, als ze het al kunnen zien. Maar er zijn er genoeg die met tethering een veelvoud van die 1 GB gebruiken. Dan mag het niet.
Je auto kan toch ook harder dan 130? Wil niet automatisch zeggen dat het dan mag.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Sam-x het volgende:
Ik gebruik het via mijn WiFi-hotspot (die optie zit gewoon op je telefoon)... waarom zit die optie er dan op
You got mequote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je auto kan toch ook harder dan 130? Wil niet automatisch zeggen dat het dan mag.
dat zal dus nooit met mijn telefoon gebeurenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze... Vooral handig als hij los in mijn tas ligt
[ afbeelding ]
Niet zonder te rooten, dat is al mogelijk maar nog niet via een simpele manier zoals bij de vorige Desire.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Sam-x het volgende:
Standaard heb je 7 startschermen, kun je er bijv. 2 verwijderen?
En kun je bij je overzichtscherm standaard programmas eraf gooien zoals aandelen?
Thx!
Met Launcher Pro (Plus) kan je het ook. Verdwijnt wel HTC Sense. Vind het persoonlijk een stuk fijner.quote:Op woensdag 8 juni 2011 00:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Niet zonder te rooten, dat is al mogelijk maar nog niet via een simpele manier zoals bij de vorige Desire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |