abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 15:05:01 #226
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_97737478
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:22 schreef svenistheman het volgende:
Misschien handig: 2 jaar lang 50 % korting met een abbo met dit toestel:

https://directsales.vodaf(...)ils/582/htc_desire_s
In de link zie ik 'friendsfamily' staan, het lijkt me niet dat als je geen familie of vriend bij Vodafone hebt werken je daar gebruik van kan maken. Ten tweede krijg je een branded Vodafone versie, daar moet je niet al te blij mee zijn.
Powered by JanetjeŽ
pi_97745979
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

In de link zie ik 'friendsfamily' staan, het lijkt me niet dat als je geen famili

vriend bij Vodafone hebt werken je daar gebruik van kan maken. Ten tweede krijg je een branded Vodafone versie, daar moet je niet al te blij mee zijn.
allebei onzin, met Actiecode vodafone kan je dat gewoon gebruiken. Tevens is de desire s not branded bij vodafone
  zondag 5 juni 2011 @ 22:12:56 #228
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_97761307
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef svenistheman het volgende:

[..]

allebei onzin, met Actiecode vodafone kan je dat gewoon gebruiken. Tevens is de desire s not branded bij vodafone
Dan nog breek je de voorwaarden voor de actie, maar goed laten we daar maar geen discussie van maken. Wat ik wel hier en daar zie zijn branded toestellen van Vodafone, dus ik neem aan dat als je hem via Vodafone bestelt dat je dan een branded versie krijgt.
Powered by JanetjeŽ
pi_97761528
Net de screenprotector erop geplakt, zit best prima, hij is niet even groot als het scherm maar het is maar een minimaal randje wat hij niet bedekt. In het begin merk je dat je vinger wat stroef over het scherm gaat maar dat is kwestie van wennen :)
Voor geinteresseerden: klik hier
  zondag 5 juni 2011 @ 22:41:25 #230
21530 Dubbeldrank
Get lucky!
pi_97763246
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
Net de screenprotector erop geplakt, zit best prima, hij is niet even groot als het scherm maar het is maar een minimaal randje wat hij niet bedekt. In het begin merk je dat je vinger wat stroef over het scherm gaat maar dat is kwestie van wennen :)
Voor geinteresseerden: klik hier
Ik hoop voor je dat het een beetje goed materiaal is, de meeste goedkopere screenprotectors zitten binnen korte tijd vol met krassen.
Powered by JanetjeŽ
pi_97774797
Iemand nog een leuk adresje voor een doorzichtige siliconen (soft) case?

Ik kom alleen spuuglelijke dingen tegen of 10tje voor een case.. Twee weken geleden kwam ik ze tegen voor 3/4 euro :P
  Forum Admin maandag 6 juni 2011 @ 09:03:05 #232
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_97775588
Geen softcase maar een van leer. http://www.pdashop.nl/pro(...)ather-pocket-01.html
Ik ben normaal niet zo van de hoesjes maar heb me eens voorgenomen deze telefoon mooi te houden. Ik heb de telefoon zakelijk en mijn werkgever bestelt dit hoesje erbij. Ik moet eerlijk zeggen dat het ding best handig is. Het bandje eroverheen zit vast met een magneetje en als je er aan trekt dan schuift je toestel een stukje omhoog uit het hoesje zodat je niet hoeft te peuteren om 'm eruit te krijgen.
pi_97775814
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:07 schreef lynda het volgende:

Ik kom alleen spuuglelijke dingen tegen of 10tje voor een case.. Twee weken geleden kwam ik ze tegen voor 3/4 euro :P
Ebay?
All good things are wild and free.
pi_97776458
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het een beetje goed materiaal is, de meeste goedkopere screenprotectors zitten binnen korte tijd vol met krassen.
Daar is een screenprotector toch ook voor? Voor tegen de krassen 8)7
Voor die 3 euro wil ik het proberen :) en anders koop ik wel een merkje hoor. Maar voor het zelfde geldt doet deze het prima
quote:

Ik weet dat MediaMarkt en de Saturn een hoop cases heeft, misschien zit er wat naar je smaak bij. En idd anders eBay

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2011 09:50:51 ]
pi_97781428
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:50 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Daar is een screenprotector toch ook voor? Voor tegen de krassen 8)7
Voor die 3 euro wil ik het proberen :) en anders koop ik wel een merkje hoor. Maar voor het zelfde geldt doet deze het prima

Ja en nee! :P

Je hebt screenprotectors van verschillende soorten materialen, de ene is wat zachter dan de andere. Als je screenprotector er na een maand al niet meer uit ziet, dan geef ik liever 9 Euro uit aan eentje die er na een half jaar nog steeds goed uit ziet. :P
Powered by JanetjeŽ
pi_97781998
quote:
14s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:40 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ja en nee! :P

Je hebt screenprotectors van verschillende soorten materialen, de ene is wat zachter dan de andere. Als je screenprotector er na een maand al niet meer uit ziet, dan geef ik liever 9 Euro uit aan eentje die er na een half jaar nog steeds goed uit ziet. :P
Daarom ga ik eerst dit proberen, ik zie het allemaal wel :D
pi_97785100
quote:

Ik heb zo'n goedkoop rookkleurig hoesje maar alhoewel dat op zich niets lijkt ziet het er op de Desire S wel mooi uit, hij ligt er ook veel lekkerder van in de hand. Maar ik heb toch maar een Otterbox Commutor case gekocht. Niet erg mooi maar kan wel heel wat hebben.
pi_97785942
quote:
7s.gif Op maandag 6 juni 2011 09:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Geen softcase maar een van leer. http://www.pdashop.nl/pro(...)ather-pocket-01.html
Ik ben normaal niet zo van de hoesjes maar heb me eens voorgenomen deze telefoon mooi te houden. Ik heb de telefoon zakelijk en mijn werkgever bestelt dit hoesje erbij. Ik moet eerlijk zeggen dat het ding best handig is. Het bandje eroverheen zit vast met een magneetje en als je er aan trekt dan schuift je toestel een stukje omhoog uit het hoesje zodat je niet hoeft te peuteren om 'm eruit te krijgen.
Zo'n hoesje is echt helemaal niets voor mij, ik heb er hier nog 3 gloednieuwe liggen van oude telefoons :D

Ik ga rondje Ebayen, MM en Saturnus en telefoonwinkel etc heb ik al gehad ;)
pi_97799454
Ik heb nog een nieuw dockingstation liggen voor de Desire S. Iemand interesse?

10 euro exclusief verzending :)
pi_97851465
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 17:52 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dat noemen ze tethering, als je provider dat niet toestaat heb je wel kans dat je een waarschuwing krijgt.
Mag dat niet? Ik betaal toch gewoon voor die 1 GB per maand, dan mag ik toch zelf weten waar ik het voor gebruik?
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_97851519
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:44 schreef lynda het volgende:

[..]

Zo'n hoesje is echt helemaal niets voor mij, ik heb er hier nog 3 gloednieuwe liggen van oude telefoons :D

Ik ga rondje Ebayen, MM en Saturnus en telefoonwinkel etc heb ik al gehad ;)
Ik heb ook zo'n hoesje (wel andere kleur) bevalt goed!
pi_97851617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef Sam-x het volgende:

[..]

Mag dat niet? Ik betaal toch gewoon voor die 1 GB per maand, dan mag ik toch zelf weten waar ik het voor gebruik?
1 GB voor die telefoon. Een enkele keer aantal dagen doen ze niet moeilijk over, als ze het al kunnen zien. Maar er zijn er genoeg die met tethering een veelvoud van die 1 GB gebruiken. Dan mag het niet.
pi_97851976
Ik heb deze... Vooral handig als hij los in mijn tas ligt

pi_97852359
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Adames het volgende:

[..]

1 GB voor die telefoon. Een enkele keer aantal dagen doen ze niet moeilijk over, als ze het al kunnen zien. Maar er zijn er genoeg die met tethering een veelvoud van die 1 GB gebruiken. Dan mag het niet.
Ik gebruik het via mijn WiFi-hotspot (die optie zit gewoon op je telefoon)... waarom zit die optie er dan op :P
  Forum Admin dinsdag 7 juni 2011 @ 20:00:48 #245
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_97853706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:37 schreef Sam-x het volgende:
Ik gebruik het via mijn WiFi-hotspot (die optie zit gewoon op je telefoon)... waarom zit die optie er dan op :P
Je auto kan toch ook harder dan 130? Wil niet automatisch zeggen dat het dan mag.
pi_97853882
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 20:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Je auto kan toch ook harder dan 130? Wil niet automatisch zeggen dat het dan mag.
You got me :P
pi_97853890
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb deze... Vooral handig als hij los in mijn tas ligt

[ afbeelding ]
dat zal dus nooit met mijn telefoon gebeuren :D broekzak! al is het wel een leuk hoedje.
pi_97869582
Standaard heb je 7 startschermen, kun je er bijv. 2 verwijderen?
En kun je bij je overzichtscherm standaard programmas eraf gooien zoals aandelen?
Thx!
pi_97869986
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Sam-x het volgende:
Standaard heb je 7 startschermen, kun je er bijv. 2 verwijderen?
En kun je bij je overzichtscherm standaard programmas eraf gooien zoals aandelen?
Thx!
Niet zonder te rooten, dat is al mogelijk maar nog niet via een simpele manier zoals bij de vorige Desire.