Ik kan over een paar dagen verlengen/overstappen, denk dat deze 't gaat worden. Ik vraag me alleen nog af hoe de GPS is?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:07 schreef Eurynox het volgende:
Ik heb deze zelf gister verkregen en het werkt echt super. De maat is goed, hij is mega snel! Echt een aanrader. De Desire HD vond ik ook echt mooi maar die is veel te groot en zwaar.
*gaat nu testen*quote:Op donderdag 7 april 2011 14:12 schreef enpe het volgende:
[..]
Ik kan over een paar dagen verlengen/overstappen, denk dat deze 't gaat worden. Ik vraag me alleen nog af hoe de GPS is?
Nicequote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef Eurynox het volgende:
[..]
*gaat nu testen*
EDIT:
Voor wat ik nu kan testen werkt het super! Hij had mijn locatie supersnel te pakken en de navigatie naar een willekeurige locatie was zo geladen!
Heb je specifieke vragen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef FedExpress het volgende:
nog meer mensen die hem al in huis hebben en een korte review kunnen geven misschien?
Wil hem zelf volgende week gaan bestellen denk ik...
werkt de camera fatsoenlijk (bij mijn LG arena ist een ramp...), met/zonder sluitergeluid?quote:
Dit zijn makkelijke vragen. Ik heb geen HTC Desire S, maar de antwoorden weet ik wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef FedExpress het volgende:
[..]
werkt de camera fatsoenlijk (bij mijn LG arena ist een ramp...), met/zonder sluitergeluid?
gaat het smsen met het onscreen toetsenbord goed (in alle standen die er zijn)?
zit ook Sense op toch?
Ennnn hoe is de batterijduur?
Naar je Iphone topic troll!quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit zijn makkelijke vragen. Ik heb geen HTC Desire S, maar de antwoorden weet ik wel.
1. Sluitergeluid kan uit, camera is bagger (standaard bij HTC). Als je goede foto's wilt moet je een SonyEricsson Xperia-telefoon nemen, een Samsung Galaxy S, een iPhone 4 of een Nokia N8. De rest is slecht.
2. Sms'en gaat prima, het is wel wennen als je fysieke knoppen gewend bent, maar de meeste mensen zullen na enige oefening zeer snel kunnen typen.
3. Alle HTC's hebben Sense.
4. Alle Android-telefoons hebben een dramatische batterijduur.
ja ach, als je er constant mee bezig bent snap ik dat welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:32 schreef Eurynox het volgende:
Ik zal mijn ervaring even delen
1: Camera is prima, het doet wat je van een 5mp telefoon camera verwacht.
2: Toetsenbord is ook prima, het is even wennen, maar je kan al snel met 1 hand snel typen.
3: Er zit de nieuwste versie van Sense op (wat prachtig is btw).
4: Ik vind de batterij nu al beter dan die van de Samsung Galaxy S, maar toch bij veel gebruik elke avond aan het zuurstof (ik ben er contant mee bezig).
zal morgen eens kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:04 schreef Eurynox het volgende:
http://www.engadget.com/2011/04/10/htc-desire-s-review/#
Een review van EnGadget!
als je student bent lijkt me zoiezo handig om hier gebruik van te maken, scheelt serieus in de kosten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:54 schreef enpe het volgende:
Hebben jullie dit toestel los aangeschaft of weet er nog iemand een leuke aanbieding i.c.m. abonnement?
lijkt me goede dealquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef FedExpress het volgende:
Zojuist Hi online student 20 abonnement + internet extra afgesloten voor 2 jaar.
Maandprijs: ¤22,40
Eenmalige kosten telefoon: ¤139,95
120 minuten of 240 sms (met gratis verdubbelaar aan) en 1GB internet met snelheid van 3,6 Mb/s geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 18:37 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lijkt me goede dealhoeveel minuten heb je dan per maand?
ok, nicequote:Op woensdag 13 april 2011 18:51 schreef FedExpress het volgende:
[..]
120 minuten of 240 sms (met gratis verdubbelaar aan) en 1GB internet met snelheid van 3,6 Mb/s geloof ik
heb nog niet gebeld, maar ik las in een andere dat de belkwaliteit juist beter is dan bij de meeste telefoons van nu..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef .Neovo. het volgende:
Ik wil ook een Desire S gaan kopen. Ik lees op tweakers dat de belkwaliteit niet het allerbeste is, het komt vanuit hun bij mij negatief over. Kan iemand dit bevestigen of zitten ze daar het een beetje af te kraken als er een klein mispuntje aan is?
Weet nog niet wanneer ik het ding ga bestellen, ik ga hem gewoon los bestellen en dan een goedkoop sim-only abbo van de kpn erbij met internet. Dus niet met zo'n duur abbo, want zoveel bel en sms ik niet, alles gaat via internet.
Goedkoopste was 12,50 dus dat vind ik wel meevallen...
bij m'n gewone desire is de belkwaliteit best goed, alleen op de speaker is het echt een rampquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef FedExpress het volgende:
[..]
heb nog niet gebeld, maar ik las in een andere dat de belkwaliteit juist beter is dan bij de meeste telefoons van nu..
Overigens zijn de meeste reviews redelijk negatief, maar dit komt vooral omdat men meer had verwacht t.o.v. de 'gewone' Desire.
hoest nou met de batterij, gaat die langer dan een dag mee als je 'm regelmatig gebruikt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
Heb het toestel sinds gister ook in mijn bezit. Prettig ding
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |