oeps niet gezien ( gelezen )quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef Floxc het volgende:
Misschien zullen de reacties op dit topic je verder kunnen helpen: Waar is de liefde?
Zelfs in een ONS wil ik knuffelen en met haar op mijn schouder in slaap vallenquote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef teamlead het volgende:
Het is het totaalpakketAls ik alleen sex wil, hoef ik geen relatie en kan ik ook gewoon toe met one night stands.
Eensch.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef n8n het volgende:
Die intimiteit is voor mij meer onderdeel van een relatie dan het heen en weer schuiven van mijn penis
???quote:Op donderdag 7 april 2011 13:20 schreef dinomanutopia het volgende:
Zeker nu het aquarius tijdperk ons begint te beïnvloeden.
quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef n8n het volgende:
Die intimiteit is voor mij meer onderdeel van een relatie dan het heen en weer schuiven van mijn penis
Dit vat 't denk ik wel scherp samen. Seks is niet hetzelfde als intimiteit, dat laatste is veelomvattender en hoort in een relatie.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:53 schreef teamlead het volgende:
Het is het totaalpakketAls ik alleen sex wil, hoef ik geen relatie en kan ik ook gewoon toe met one night stands.
Jaahh, hier sluit ik mij bij aan. Ook vind ik eigenlijk de romantiek/intimiteit (als knuffelen etc) veel belangrijker dan alleen "sex" . Ik bedrijf veel liever de liefde...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:45 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
dat je alles met elkaar deelt. Eerlijk durft te zijn en elkaan kan vertrouwen. Ook diep in elkaars ogen kijken met de neuzen tegen elkaar aan vinden we erg fijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |