abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 1 juni 2011 @ 17:48:10 #101
333374 Lithia
Too serious
pi_97588715
Ook in /domains, maar dan een css file.

Ach, de update is toch geinstalleerd, alleen blijf ik die melding krijgen. Dat kan ik gewoon negeren. De theme updaten doe ik later dan wel, ik ga even vragen aan de eigenaar van de theme

Ik snap niet dat ik nu pas problemen heb met mijn rechten.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_97588951
Zou je de exacte melding hier kunnen kopieren? Ik denk dat het makkelijk op te lossen zal zijn.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_97589480
:) wp rocks!

[ Bericht 29% gewijzigd door Complexiteit op 01-06-2011 18:44:25 ]
  woensdag 1 juni 2011 @ 19:16:41 #104
333374 Lithia
Too serious
pi_97591988
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 17:55 schreef RPG het volgende:
Zou je de exacte melding hier kunnen kopieren? Ik denk dat het makkelijk op te lossen zal zijn.
Na de back-up ging ik weer die instructies doen met dat chmod 777, omdat ik weer
'/domains' als file heb wat ie niet kon installeren.
Deze melding kreeg ik nadat ik de upgrade map opnieuw heb aangemaakt:
quote:
Downloading update from http://wordpress.org/wordpress-3.1.3.zip…

Unpacking the update…

Verifying the unpacked files…

Installing the latest version…

Could not copy file.: /domains/[naam site]/public_html/wp-admin/css/theme-editor.dev.css

Installation Failed
En de hele site is weer down.
Ik weet niet of het nodig is om de upgrade map opniew aan te maken na de back-up, dus als je het nodig vindt, moet je het maar vertellen.

* Lithia installeert alles opnieuw en probeert de theme te installeren
melding:
quote:
Could not create directory. /domains.
Site weer down. _O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_97592962
Voor de update naar 3.1.3 gaat wordpress de volgende bestanden aanpassen/overschrijven
quote:
In de map: /domains/[naam site]/public_html/
readme.html
wp-login.php
wp-app.php
In de map: /domains/[naam site]/public_html/wp-includes/
wp-includes/default-filters.php
wp-includes/taxonomy.php
wp-includes/post.php
wp-includes/theme.php
wp-includes/functions.php
wp-includes/formatting.php
wp-includes/canonical.php
wp-includes/class-oembed.php
wp-includes/meta.php
wp-includes/version.php
In de map: /domains/[naam site]/public_html/wp-admin/
wp-admin/admin-ajax.php
wp-admin/ms-delete-site.php
wp-admin/custom-header.php
wp-admin/plugins.php
wp-admin/press-this.php
wp-admin/custom-background.php
In de map: /domains/[naam site]/public_html/wp-admin/includes/
wp-admin/includes/post.php
wp-admin/includes/class-wp-plugins-list-table.php
wp-admin/includes/import.php
wp-admin/includes/template.php
wp-admin/includes/media.php
Dat houd in dat de dikgedrukte mappen schrijfrechten nodig hebben:

Voor je theme moet de map /domains/[naam site]/public_html/wp-content/themes/[pluginnaam] schrijfrechten hebben.

Je kan die mappen chmod 777 doen. Maar dan raad ik aan om het na de update weer terug te zetten op de originele rechten. Tevens zal ik je hoster vragen hoe het kan dat opeens de rechten van die mappen aangepast zijn (als het eerder wel gewoon goed ging)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:01:15 #106
333374 Lithia
Too serious
pi_97593508
Nope, werkt niet helaas. -O-
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_97593643
Dan zou ik sowieso je hoster vragen hoe het kan dat opeens de rechten van die mappen aangepast zijn (als het eerder wel gewoon goed ging)
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 1 juni 2011 @ 20:12:09 #108
333374 Lithia
Too serious
pi_97593956
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef RPG het volgende:
Dan zou ik sowieso je hoster vragen hoe het kan dat opeens de rechten van die mappen aangepast zijn (als het eerder wel gewoon goed ging)
Zal ik doen.
Bedankt voor je moeite iig. :Y
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:10:19 #109
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97599575
Ik ga van het weekend aan m'n eigen portfolio beginnen, en ik wil alle categorieën op 1 pagina hebben. Zijn er dingen waar ik aan moet denken? Verschilt het ten opzichte van de gewone manier van werken met Wordpress en de verschillende bestanden?

Ik wil een hele rare experimentele layout, namelijk:

• helemaal blauw
• onderaan witte gebouwen in minimalistische stijl als een soort skyline (zie foto)
• ieder gebouw is een categorie post (binnen het 'vierkantje' zie je dan de post, ik denk een foto om dan door te linken naar een aparte post pagina (iemand nog ideeën hoe ik dit gedeelte ook leuk in stijl met de skyline kan maken? :P)
• iedere post heeft zijn unieke gebouw

Dat is dus de manier waarop ik meerdere categorieën op een pagina wil laten zien. Iedere category heeft zijn eigen uniek gestylede divs (zal ik per categorie een loop nodig hebben denk je?)



[ Bericht 37% gewijzigd door Mirel op 01-06-2011 22:21:42 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_97599959
Ik zou zeggen maak met een programma als artisteer een basis layout. En ga daar dan op verder bouwen. Dan heb je in ieder geval alle basis bestanden in je theme.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
  woensdag 1 juni 2011 @ 22:22:43 #111
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97600228
Klinkt wel aardig, maar is dat wel precies wat ik nódig heb, wat betreft coderen van meerdere categorieën en/of loops op 1 webpagina?
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 2 juni 2011 @ 20:56:07 #112
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97633008
Wanneer ik geen vragen stel loopt dit topic als een tierelier :')
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 00:32:42 #113
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_97642741
Wat is de beste autoblog plugin? (soort rss oid)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 19:24:24 #114
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97667051
edit

[ Bericht 99% gewijzigd door Mirel op 05-06-2011 10:58:41 ]
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:35:24 #115
305022 benx
Siktigit
pi_97699908
Waar plaatsen jullie je Google Analystics? Of doe je het met een plugin ?
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:39:46 #116
333374 Lithia
Too serious
pi_97700035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:35 schreef benx het volgende:
Waar plaatsen jullie je Google Analystics? Of doe je het met een plugin ?
Bij mij krijg ik opties van mijn thema zelf. Daar kon ik die gegevens invullen.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_97701757
Even een tweetal vraagjes aan de Wordpress experts...

1 Op mijn site heb ik de mogelijkheid om te kunnen reageren op berichten uitgeschakeld.
Nu verschijnt onder ieder bericht de tekst Comments are closed.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze tekst kan uitschakelen ?

2 Is het mogelijk om de categoriën van mijn horizontaal hoofdmenu te centreren ? Nu staan deze links uitgelijnd
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_97703710
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:27 schreef mvc het volgende:
Even een tweetal vraagjes aan de Wordpress experts...

1 Op mijn site heb ik de mogelijkheid om te kunnen reageren op berichten uitgeschakeld.
Nu verschijnt onder ieder bericht de tekst Comments are closed.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze tekst kan uitschakelen ?
Je kan gewoon met bijvoorbeeld Firebug kijken wel code dat weergeeft, en dan dat stukje code uit het bestand halen. Wel iets dat je dan waarschijnlijk vaker moet doen, bij updates.
pi_97705390
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:26 schreef Complexiteit het volgende:
s
[..]

Je kan gewoon met bijvoorbeeld Firebug kijken wel code dat weergeeft, en dan dat stukje code uit het bestand halen. Wel iets dat je dan waarschijnlijk vaker moet doen, bij updates.
De tekst comments are closed heb ik weten uit te schakelen door onderstaande regel toe toegen aan m'n style.css file. Nu nog uit zien te vinden hoe ik m'n menu kan centreren.

1.nocomments { display:none; }
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_97728299
Welke widgets zjn bij jullie favoriet?
  zondag 5 juni 2011 @ 10:58:48 #121
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97728816
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 22:10 schreef Mirel het volgende:
Ik ga van het weekend aan m'n eigen portfolio beginnen, en ik wil alle categorieën op 1 pagina hebben. Zijn er dingen waar ik aan moet denken? Verschilt het ten opzichte van de gewone manier van werken met Wordpress en de verschillende bestanden?

Ik wil een hele rare experimentele layout, namelijk:

• helemaal blauw
• onderaan witte gebouwen in minimalistische stijl als een soort skyline (zie foto)
• ieder gebouw is een categorie post (binnen het 'vierkantje' zie je dan de post, ik denk een foto om dan door te linken naar een aparte post pagina (iemand nog ideeën hoe ik dit gedeelte ook leuk in stijl met de skyline kan maken? :P)
• iedere post heeft zijn unieke gebouw

Dat is dus de manier waarop ik meerdere categorieën op een pagina wil laten zien. Iedere category heeft zijn eigen uniek gestylede divs (zal ik per categorie een loop nodig hebben denk je?)

[ afbeelding ]
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 5 juni 2011 @ 13:03:39 #122
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_97732532
Goed ik probeer het nog een keer, ik heb een zeer specifieke plugin nodig die dit of iets vergelijkbaars mogelijk maakt.

In het algemeen uitgelegd:

Zowel particulieren als bedrijven moeten onafhankelijk van elkaar kunnen inschrijven en inloggen. Particulieren moeten in staat zijn een document up te loaden, dit document moet vervolgens te lezen zijn voor mij als moderator en de bedrijven, de particulier moet vervolgens een status kunnen aflezen of zijn document is goed gekeurd of niet.

Iemand die een tip heeft? Zou het erg goed kunnen gebruiken. :)
  zondag 5 juni 2011 @ 13:22:26 #123
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97733152
Ik denk dat je dingen met elkaar moet koppelen. Kloot eerst maar eens even rond met een plugin die sowieso verschillende userlevels heeft. Gewone users tot 'admins'. Eventueel kan je dan titels geven aan alle soorten users.

Wat betreft bestanden uploaden, misschien een losse upload content plugin. Misschien zit die plugin op een pagina of category die alleen te zien is als je ingelogd bent of bij een bepaalde userclass hoort. Vanuit je login plugin zou je denk ik kunnen instellen wat bepaalde users wel en niet mogen zien.

*dit baseer ik op mijn Joomla plugin kennis. Ik denk dat het zo ongeveer op deze manier in elkaar zit, en voor Wordpress is dat vast niet anders.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 09:59:00 #124
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_97829993
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef Mirel het volgende:
Ik denk dat je dingen met elkaar moet koppelen. Kloot eerst maar eens even rond met een plugin die sowieso verschillende userlevels heeft. Gewone users tot 'admins'. Eventueel kan je dan titels geven aan alle soorten users.

Wat betreft bestanden uploaden, misschien een losse upload content plugin. Misschien zit die plugin op een pagina of category die alleen te zien is als je ingelogd bent of bij een bepaalde userclass hoort. Vanuit je login plugin zou je denk ik kunnen instellen wat bepaalde users wel en niet mogen zien.

*dit baseer ik op mijn Joomla plugin kennis. Ik denk dat het zo ongeveer op deze manier in elkaar zit, en voor Wordpress is dat vast niet anders.
Hmm klinkt ergens logisch, maar ik kom er helaas niet uit. Diverse plugins bekeken, maar t sluit helaas niet aan.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 10:02:53 #125
333374 Lithia
Too serious
pi_97830098
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 20:04 schreef RPG het volgende:
Dan zou ik sowieso je hoster vragen hoe het kan dat opeens de rechten van die mappen aangepast zijn (als het eerder wel gewoon goed ging)
Het kwam hierdoor trouwens: https://www.secure.versio.nl/nieuwsartikel.php?id=52
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')