In FireFox kan je de webdeveloper plugin installeren. Met ctrl + shift + Y krijg je een cursor waar je stylesheets mee kan zien. Dan klik je op datgene wat je aangepast wilt hebben en er komt in een blok te staan op welke regel dat die code te vinden is. (en lees http://www.handleidinghtml.nl/ een keertje door)quote:Op zondag 21 augustus 2011 15:17 schreef Keroppi het volgende:
[..]
[..]
post {
margin: 0 0 50px 0;
}
.post .text {
overflow: hidden;
}
.post .text a { text-decoration: ;
}
.post .comment_ico {
background: url('images/bt_comment.png') no-repeat;
width: 53px;
height: 56px;
overflow: hidden;
In de style.css kom ik 8x .text tegen. Omdat Kadeya het over .text a had, dacht ik hier het goede stukje te hebben. Maar het invullen van de tekstkleur voor enkel het stukje "lees meer", daar kom ik niet echt uit.
Kunnen jullie aan de hand van dit stuk me helpen?
Hoe kan ik hier de pagina id achterhalen om een eigen .php pagina te includen?quote:
Kan geen ID vinden in de tab Pagina of Pages. Tevens staat deze ook niet in de URL welke hetzelfde is opgebouwd als de permalink.quote:Op maandag 22 augustus 2011 07:28 schreef beauterham het volgende:
In de tab "pagina" staat toch een nummer voor de pagina's? Anders ff daar in de URL checken daar staat die ook in.
Muis houden over je page (in je admin menu onder pages) dan krijg je onderaan in je status balk je ID te zien in de link.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:58 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Kan geen ID vinden in de tab Pagina of Pages. Tevens staat deze ook niet in de URL welke hetzelfde is opgebouwd als de permalink.
Is het trouwens ook mogelijk om een parent menu item "uit te schakelen"? Dus als een Menu item een child heeft (submenu), dat je dan op die parent niet meer kan klikken maar alleen hoveren?
Maar ik moet hem dus uit de url zelf halen die bestaat uit: domein.nl/over-ons/medewerkersquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:56 schreef RPG het volgende:
[..]
Muis houden over je page (in je admin menu onder pages) dan krijg je onderaan in je status balk je ID te zien in de link.
1 2 3 | if($bla == '20') { include('blabla.php'); } |
quote:The thumbnails cache directory (/home/XXXXXXX/domains/XXXXXX.com/public_html/wp-content/themes/arras/library/cache) is not writable. You will need to set the directory's permissions 755 or 777 for the thumbnails to work.
Volgens mij is dat niet via WordPress te doen. Heb nog niet echt een plugin voorbij zien komen die je deze rechten geeft om dat uit te voeren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Pr0blame het volgende:
Ik ben wat aan het rommelen met Wordpress en liep tegen de onderstaande foutmelding aan na installatie van de Arras template. Ik vraag me af of het mogelijk is om folder permissies aan te passen via een browser, of dat hiervoor FTP benodigd is?![]()
(Alles lijkt overigens wel te werken overigens)
[..]
je zou dit via je server beheer kunnen doen. Plesk/DirectAdmin/Ensim zoiets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:32 schreef Pr0blame het volgende:
Ik ben wat aan het rommelen met Wordpress en liep tegen de onderstaande foutmelding aan na installatie van de Arras template. Ik vraag me af of het mogelijk is om folder permissies aan te passen via een browser, of dat hiervoor FTP benodigd is?![]()
(Alles lijkt overigens wel te werken overigens)
[..]
Moet ik hiervoor bij de nieuwe webhost zijn of is er iets mis met mijn Wordpress?quote:Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/g47419/phdv-wik.nl/HTML/wp-settings.php on line 32
Je nieuwe webhost draait PHP 5.3 of hoger. De functie Magic Quotes wordt daarin niet meer ondersteund. Als ik mij niet vergis heb je in de nieuwere/nieuwste versie(s) van WP geen last meer van deze melding, updaten dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:47 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Wie o wie kan mij helpen:
Ik heb als test een Wordpress site opgezet met een plugin er in voor een shoutbox. Hosting had ik gratis bij 000webhost.com. Als shoutbox had ik de Simple Ajax Shoutbox en die deed het prima. Toen de site klaar was heb ik deze overgezet naar een betaalde webhost inclusief domeinnaam. Vervolgens krijg ik in de shoutbox elke keer deze error:
[..]
Moet ik hiervoor bij de nieuwe webhost zijn of is er iets mis met mijn Wordpress?
Alvast bedankt [ afbeelding ]
Ik heb de laatste versie van Wordpress draaien, daar zal het dus niet aan liggen. Ik zal mijn probleem dan bij de webhost neerleggen, kijken of die er wat mee kan! Bedankt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je nieuwe webhost draait PHP 5.3 of hoger. De functie Magic Quotes wordt daarin niet meer ondersteund. Als ik mij niet vergis heb je in de nieuwere/nieuwste versie(s) van WP geen last meer van deze melding, updaten dus.
Mocht je al de nieuwste versie draaien zal je je moeten wenden tot de webhost met het verzoek of ze je kunnen voorzien van PHP 5.2
Heb jij dan nog een goed alternatief?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef ursel het volgende:
of een andere shoutbox plugin zoeken die niet meer dan 2 jaar geleden voor het laatst is geupdate
Ben nog niet zo bekend met WP Plugins maar wellicht dat je hier wat aan hebt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:00 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Heb jij dan nog een goed alternatief?
Daar heb ik er al twee van geprobeerd die allebei dezelfde error gaven. De rest is allemaal veel te uitgebreid en passen in mijn ogen niet bij de site. Evengoed bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:08 schreef Pr0blame het volgende:
[..]
Ben nog niet zo bekend met WP Plugins maar wellicht dat je hier wat aan hebt.
http://wordpress.org/extend/plugins/tags/shoutbox
Jawel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij werkt het prima inderdaad. Nog geen enkel spamberichtje gehad zelfs. Al moet ik wel zeggen dat mijn WP site nog vrij nieuw is.
Spamberichten die doorgekomen waren? Of tegengehouden?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel.
Spam wordt netjes tegengehouden bij jouw wp. Alleen jij hebt een lieve admin die de spam regelmatig leeg maakt.
Geloof dat je op de vorige iets van 8 spam berichten had en hier nu iets van 3 ofzo.
Geen noemenswaardige getallen.
Waren wel tegengehouden. Stonden netjes in spamfolder.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Spamberichten die doorgekomen waren? Of tegengehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |