Te goed is een groot woord, tis wat tegenstrijdig, aan de ene kant wel aan de andere kant niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Bindingsangst?
Narcistisch, je voelt je te goed voor die meiden?
Er zijn veel opties.
Waren het meiden die bekend stonden als hard to get?quote:Op donderdag 7 april 2011 11:59 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Te goed is een groot woord, tis wat tegenstrijdig, aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt gewoon nog helemaal geen zin in een relatie.
(Wederzijdse) verliefdheid is een van de mooiste dingen die je kan voelen, lijkt me zwaar kut als je dat nooit meemaakt.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef VitaminWater het volgende:
Jij bent toch een beginnende PUA?
Dan is het toch juist geweldig dat je geen verliefdheid kent? Dat heb je in ieder geval al bereikt.
Waarom bang? Je moet niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt.
Ben bang dat ik nooit zin krijg.
Het schijnt zo'n geweldig gevoel te zijn, ik wil het meemaken.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:08 schreef VitaminWater het volgende:
Jij bent toch een beginnende PUA?
Dan is het toch juist geweldig dat je geen verliefdheid kent? Dat heb je in ieder geval al bereikt.
en dat gebeurd juist wanneer je er niet zo geforceerd mee bezig bent als wat je nu doet.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
Stop dan met rondsletten en begin diepgaandere (vriendschappelijke) relaties met mensen.quote:Tis niet zo dat ik per se een relatie wil, maar meemaken hoe het voelt om echt verliefd te zijn.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:09 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Klopt.
Ben bang dat ik nooit zin krijg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |