Wanneer dit op youtube zou verschijnen, zou youtube wegens rights offline worden gehaald..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:42 schreef Amoeba het volgende:
Zanger Rinus zou een duet moeten zingen met Peter Bresil.
Dat is zijn vrouw denk ik die speelt in bijna al zijn clips mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:29 schreef Ayreon84 het volgende:
Wat een lekker wijf heeft die Rinus weer gehosseld, hoe krijgt ie het voor elkaar!
Hmm gevalletje plaatsvervangende schaamte.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
Het is weer een pareltje geworden
Tja, het is nu wel leuk geweest.quote:
Ik ben bang van niet. Deze vent is bloedserieus (en ik méén het!).quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:55 schreef Agiath het volgende:
Omg, dat wijf, nee, ik trek het niet meerdit MOET toch wel een grap zijn
Al zijn liedjes zijn verbeterde versies van bestaande nummers. Zonder Rinus zou de muziekindustrie in een diep dal zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:08 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Tja, het is nu wel leuk geweest.
Het wordt tijd dat hij net als Roef en Marian een punt achter zijn 'zang'carriere zet, en die rups hebben we ook wel genoeg gezien.
Dit liedje heeft hij gejat van Vader Abraham, de klassieker Ugge Ugge Ugge, het stikt hier van de muggen, dus hij is ook niet origineel meer .
Vlak Romana niet uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:27 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus is mainstream geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |