is dit wat?quote:Op donderdag 19 mei 2011 00:49 schreef Jabberwocky het volgende:
Ok, ik ga niet op al die linkjes klikken maar er zitten hier blijkbaar wat Griekse muziekkenners.
Ik houd wel van die Griekse folk, of invloeden daarvan, dus ik vraag me af of er artiesten zijn die dat combineren met wat vlottere muziek of rock ofzo. Steeds als ik Griekse muziek zoek kom ik bij van die 'slijmballenmuziek' uit, en alle linkjes in dit topic die ik wel heb aangeklikt waren niet veel beter, maar misschien weet iemand hier wel een beetje wat voor iets ik zoek.
Nee want daar zitten die folkinvloeden dan weer niet in, dit zou (op de taal na) ook wel uit andere landen kunnen komen.quote:
oef... die is inderdaad heel indrukwekkend... kippevelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 25-05-2011 18:08:32 ]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oef... die is inderdaad heel indrukwekkend... kippevel![]()
Als je de tekst wilt weten hier is een filmpje met de engelse Nederlandse![]()
tekst erbij,
geen enge beelden maar een concert van Mikis Theodorakis en zangeres Maria Farantouri.
http://www.zideo.nl/index(...)gdata&zideo=6b773d3dPrachtig...kippenvelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh... Heks valt wel mee, ik denk dat ze een beetje last van PMS heeftquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
al versta ik er geen klap van dit vind ik wel een mooi nummer, denk over een verloren liefde of zoiets beetje treurig
quote:
Summer in Greecequote:Op woensdag 25 mei 2011 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks, Lavenderr en Fanny bedankt voor de muziek, wil met jullie naar Thira, Santorini.![]()
Dat zou leuk zijn!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Toverheks, Lavenderr en Fanny bedankt voor de muziek, wil met jullie naar Thira, Santorini.![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zou leuk zijn!Jij ook bedankt Tuinfluiter
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |