maakt allemaal niet uit, je mag kan alles hier kwijt wat je maar wiltquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Fallen het volgende:
Nou vind ik het best leuk om hier af en toe wat te dumpen, maar zijn er nog mensen op zoek naar iets bijzonders? Of is het gewoon een youtube link-dump topic met alles wat ook maar enigszins met Griekenland /Griekse muziek te maken heeft?
En is er ook nog een context? Is er behoefte aan inhoudelijke discussie over de muziek en/of muziekstijl? Laika/rembetika, dimotika/nisiotika, pop, rock, hiphop? Of maakt het allemaal niet uit?
maar die negeren we gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Demis Roussous, Banana Mouskouri, Vicky Leandros en natuurlijk Bennie Nijman
Yanniquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is natuurlijk een eitje!![]()
De beste griekse artiest is ZONDER twijfel Yanni![]()
Alleen voor deze muziek had ik eigenlijk al in Griekenland moeten wonen! ^^
Werkelijk waar..... fenomenaal!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yanni![]()
Het gaat om de speech ...![]()
iddquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
giannis aggelakas is echt wel tof, best wel komisch dat mijn griekse collega er nog nooit van gehoord had. Ik ken het omdat ik een keer bij een feestje was van een andere collega die een griekse vriend heeft en het draaide op een feestje
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd
maar ik denk dat ie in griekenland bekend staat als 'de zanger van (Trypes)':
Hoezo? Ons Bennie gebruikt altijd van die Tzatziki liedjes, maar dan met een Nederlandse tekst.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt allemaal niet uit, je mag kan alles hier kwijt wat je maar wilt![]()
en discusseren mag ook,
Alleen wat ik met dit soort grapjassen aan moet weet ik niet
[..]
maar die negeren we gewoon![]()
![]()
Het was gisternacht ineens zo druk dat ik vergat te reageren, maar ik had ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:43 schreef Bosbeetle het volgende:
giannis aggelakas is echt wel tof, best wel komisch dat mijn griekse collega er nog nooit van gehoord had. Ik ken het omdat ik een keer bij een feestje was van een andere collega die een griekse vriend heeft en het draaide op een feestje
kende ik ook niet ... maar nu dus wel welquote:Op dinsdag 12 april 2011 12:26 schreef Gehenna het volgende:
[..]
idd
maar ik denk dat ie in griekenland bekend staat als 'de zanger van (Trypes)':
Jaaaaaaaaa maar dan krijg je wel weer een heel ander topicquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoezo? Ons Bennie gebruikt altijd van die Tzatziki liedjes, maar dan met een Nederlandse tekst.
"Maar een vrijgezel die gaat pas slapen..." en dan tiedeliedeliedeliedelie komt die Griekse gitaar er weer doorheen
Jammer van z'n uitspraak.quote:
Nou.... ik ken Grieken die toch wel iets anders Engels spreken dan dezequote:Op woensdag 13 april 2011 03:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jammer van z'n uitspraak.![]()
Maar het Griekse Engels is wel heel herkenbaar.
Is goed, ik zal er de volgende keer een gemorphde soepfoto bij doen van deze bevallige zangeres in een pose uit de Bananenbarquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach eigenlijk vind ik alles wel best, maar post dan iets meer als
Banana Mouskoeriedoe er dan een leuk voorbeeld bij ofzo..
![]()
Ik ben heel soepel heur...
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:03 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Is goed, ik zal er de volgende keer een gemorphde soepfoto bij doen van deze bevallige zangeres in een pose uit de Bananenbar
Juist, en nou even morphen met deze:quote:
De gemiddelde Griek in Griekenland heeft gewoon een dik (net als veel andere niet-native speakers) en herkenbaar accent.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou.... ik ken Grieken die toch wel iets anders Engels spreken dan deze
meneer, dit moet je natuurlijk zien als ''parodie''.
Luister maar eens naar de prachtige speech van Yanni![]()
Grieks muziek topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |