abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95156519
Het schijnt dat er scholen in Nederland zijn waar je een VOLLEDIGE medische keuring moet ondergaan om te worden toegelaten. Er is een heel forum over maar ik kan mij eigenlijk slecht voorstellen dat deze verslagen over de gang van zaken tijdens de keuring waar zijn.
Hebben jullie dat wel eens meegemaakt en voor welke scholen zou zo'n keuring dan verplicht zijn.
Hier de link naar dat forum,hoop dat het werkt !

http://www.jongincapelle.(...)32063&sortering=desc
pi_95156747
KMA / CIOS etc?
All management is Strategic Management.
pi_95157969
Over wat voor zaken gaat het dan?
Een vriend van mij wilde ooit bij de landmacht en werd tijdens zo'n keuring afgekeurd nadat er een paar man aan zijn schouder hebben getrokken, omdat ze dachten dat ie een beetje los zat. :P
-
pi_95159443
quote:
Als ik google op "instituut SHS" kom ik alleen maar op (vage) fora. Het instituut lijkt dus niet de bestaan. Hoax dus!
pi_95616887
Volgens mij is dit geen hoax. Zelf ben ik bij mijn aanmelding voor een secretaresseopleiding ook gekeurd door Instituut SHS. Mijn ervaringen zijn vergelijkbaar met die van enkele meisjes op de fora van jongin. Maar veel ervaringen van de jongens lijken verzonnen of op zijn minst overdreven, misschien afkomstig van gay-jongens.
Instituut SHS heeft wel een website, maar die is wat lastig te vinden omdat je eerst veel sites van de jongin fora tegenkomt.
  zondag 17 april 2011 @ 13:08:47 #6
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_95617195
het lijkt me compleet onzinnig dat ze moeten kijken terwijl je plast... of is het drugsonderzoek en zijn ze bang dat je fraudeert?
Het taalgebruik van deze puber is erg kinderachtig, de meeste kinderen van 16-19 praten echt niet meer over mama en papa op deze manier...
nogal vaak gebeuren, als het echt waar is.

cldv heb jij dan een linkje naar de website?
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_95618535
Kijk eens op instituutshs.info.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')