L337quote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef o.us het volgende:
Zelfs mijn telefoon heeft een dualcore processor.
LGquote:Op donderdag 7 april 2011 08:51 schreef o.us het volgende:
Zelfs mijn telefoon heeft een dualcore processor.
quote:Op donderdag 7 april 2011 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ja even snel als de nieuwste Apple laptopApple laptops wegen minder dan 10 kiloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
De dualcore was zo goed als overleden, en ik kon er absoluut niet meer fijn op werken, aangezien niks het meer deed, dus ik heb hem kunnen verkopen.quote:Op donderdag 7 april 2011 07:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waitwhut??
Je bent van een dualcore terug naar een single core?
Waarom??
Lees anders de wet van Newton eens door voor de gekkigheidquote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef n8n het volgende:
[..]
Apple laptops wegen minder dan 10 kilo
DUDE!quote:En het ergste, het is een Pentium 4 1,67ghz met 768MB ram.
weer wat geleerd dankjenwelquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees anders de wet van Newton eens door voor de gekkigheid
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wetten_van_Newtonquote:Op donderdag 7 april 2011 11:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lees anders de wet van Newton eens door voor de gekkigheid
Want er is wat mis met i3quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
i3
Koop een goede computer of koop er geen
met i3 is eigenlijk niks misquote:
Dat is toch ook zo? En minimaal een quad core, anders kunnen de bitjes niet snel genoeg verwerkt worden. De kenners weten.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
ATOMIC_FUUU denkt dat je voor het browsen op het internet een i7 nodig hebt..
Een collega heeft dat zojuist gedaan met een pc die nieuwe image moest krijgenquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:27 schreef Chihuawatte het volgende:
Achterop zit zo'n knopje 110/220. Als je hem van 220 naar 110 zet, gaat hij twee keer zo hard!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |