abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95153125
Ik weet niet goed of dit hier wel hoort en als het niet zo is, wees vrij om in te grijpen

Tijdens een artroscopie is gebleken dat ik kraakbeenletsels heb. Of iets met patella.

Zijn er nog meer mensen met kraakbeenletsels?

Ik wil graag meer weten over deze letsels.
Werewolf
pi_95153145
Moet morgen naar het ziekenhuis voor mijn knie MRI scan waarschijnlijk ook patella. Als ik met mijn knie onder mn reet op de stoel zit en dan ga lopen val ik zowat om van de pijn (lijkt wel alsof het been totaal verlamd raakt), dit houd enkele seconden aan en is dan weer normaal. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen maar vrees van niet.
pi_95153208
quote:
Op donderdag 7 april 2011 01:32 schreef RiftNL het volgende:
Moet morgen naar het ziekenhuis voor mijn knie MRI scan waarschijnlijk ook patella. Als ik met mijn knie onder mn reet op de stoel zit en dan ga lopen val ik zowat om van de pijn (lijkt wel alsof het been totaal verlamd raakt), dit houd enkele seconden aan en is dan weer normaal. Ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen maar vrees van niet.
Succes

Ik ben serieus door de knie gegaan, toen heb ik die artroscopie laten uitvoeren.

Waar ik me toen over verbaasde was dat het erfelijk is.
Werewolf
pi_95153279
Mja kan inderdaad. Ik denk dat ik gewoon onder het mes moet, totaal geen zin in zo'n kut fysio ook weer pfft dat duurt echt eeuwen en vaak is het resultaat 0, dan maar direct het mes erin :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')