19/20 en het waren 2 jongens en 3 meisjes.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jongens onderling gezien niet geheel vreemdMaar ik vraag me af wat de leeftijdscategorie is
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Picchia het volgende:
Meisjes zijn meer ervaren met socializen, dus die doen dat gestructureerder. Jongens zeggen wat zij interessant vinden en in hun opkomt.
Maar is het zelf niet voor een jongen raar om vlak voor hij weggaat te zeggen dat hij seks heeft gehad? (hij is al een half jaar single, dus wij verbaasden ons allemaal en niemand weet nu of 't waar was)quote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Picchia het volgende:
Meisjes zijn meer ervaren met socializen, dus die doen dat gestructureerder. Jongens zeggen wat zij interessant vinden en in hun opkomt.
Misschien wilde die jongen het gewoon niet over school hebben en vond hij japan interessanter? Verder vind ik het wel een logische vraag van je aangezien je psychologie wilt studeren en dit soort dingen je fascineren..... Is het niet volkomen normaal eigenlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Jessy_A het volgende:
Ik had laatst een groepsgesprek via msn, met een stel van mijn vrienden. En het viel me op hoe vaak de jongens opeens uit het niets iets zeiden.
Bijvoorbeeld terwijl we het hadden over school opeens over japan beginnen.
De raarste was nog wel toen iemand wegging en zei. Ik ga wat leuks doen, ik ga dus, because I have slept with a chick yesterdaynight.
Is dit een manier waarop jongens elkaar dingen meedelen? Ze herinneren zich iets dat ze willen meedelen en roepen het gewoon? Of is dit een of andere soort humor die ik als meisje niet snap?
Just wondering (wil Psychologie studeren, dus dit soort dingen fascineren me)
Als de jongens rond de 16 zijn misschienquote:Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Jessy_A het volgende:
Ik had laatst een groepsgesprek via msn, met een stel van mijn vrienden. En het viel me op hoe vaak de jongens opeens uit het niets iets zeiden.
Bijvoorbeeld terwijl we het hadden over school opeens over japan beginnen.
De raarste was nog wel toen iemand wegging en zei. Ik ga wat leuks doen, ik ga dus, because I have slept with a chick yesterdaynight.
Is dit een manier waarop jongens elkaar dingen meedelen? Ze herinneren zich iets dat ze willen meedelen en roepen het gewoon? Of is dit een of andere soort humor die ik als meisje niet snap?
Just wondering (wil Psychologie studeren, dus dit soort dingen fascineren me)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |