abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95141753
Ik had laatst een groepsgesprek via msn, met een stel van mijn vrienden. En het viel me op hoe vaak de jongens opeens uit het niets iets zeiden.
Bijvoorbeeld terwijl we het hadden over school opeens over japan beginnen.
De raarste was nog wel toen iemand wegging en zei. Ik ga wat leuks doen, ik ga dus, because I have slept with a chick yesterdaynight.
Is dit een manier waarop jongens elkaar dingen meedelen? Ze herinneren zich iets dat ze willen meedelen en roepen het gewoon? Of is dit een of andere soort humor die ik als meisje niet snap?
Just wondering (wil Psychologie studeren, dus dit soort dingen fascineren me)
pi_95141796
-weg-

[ Bericht 83% gewijzigd door Daniel1976 op 06-04-2011 23:10:16 ]
Nieuw is niet altijd beter.
pi_95141878
Jongens onderling gezien niet geheel vreemd :P Maar ik vraag me af wat de leeftijdscategorie is :P
pi_95141914
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
Jongens onderling gezien niet geheel vreemd :P Maar ik vraag me af wat de leeftijdscategorie is :P
19/20 en het waren 2 jongens en 3 meisjes.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:01:27 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95141915
Veel praktischer.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95141924
Meisjes zijn meer ervaren met socializen, dus die doen dat gestructureerder. Jongens zeggen wat zij interessant vinden en in hun opkomt.
pi_95142027
quote:
Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Picchia het volgende:
Meisjes zijn meer ervaren met socializen, dus die doen dat gestructureerder. Jongens zeggen wat zij interessant vinden en in hun opkomt.
:')

Structurering heeft met ervaring te maken? :')
  woensdag 6 april 2011 @ 22:03:11 #8
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95142049
ja zo gaan de gesprekken bij ons zo vaak. Structuur is voor mietjes :P
Domo Arigato!
pi_95142052
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef Picchia het volgende:
Maar is het zelf niet voor een jongen raar om vlak voor hij weggaat te zeggen dat hij seks heeft gehad? (hij is al een half jaar single, dus wij verbaasden ons allemaal en niemand weet nu of 't waar was)
pi_95142144
MSN is geen gesprek :(
Als ze het in het echie doen , want zo zijn jongens die hebben nogal last van mannelijke hormonen waardoor ze steeds het baasje willen zijn.
pi_95142145
Das gewoon stoerdoenerij. Hij wil een beetje casual laten weten dat hij geen maagd meer is.
pi_95142956
Ik heb het nog ff nagelezen, bleek, de andere jongen was al weg toen hij ook wegging...
Probeert hij dan tegen ons (de overgebleven meisjes) op te scheppen? Of probeert hij ons jaloers te maken? En valt hij op een van ons?
Of is het een of andere grap die ik niet snap. XD
pi_95143052
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Jessy_A het volgende:
Ik had laatst een groepsgesprek via msn, met een stel van mijn vrienden. En het viel me op hoe vaak de jongens opeens uit het niets iets zeiden.
De raarste was nog wel toen iemand wegging en zei. Ik ga wat leuks doen, ik ga dus, because I have slept with a chick yesterdaynight.
Is dit een manier waarop jongens elkaar dingen meedelen? Ze herinneren zich iets dat ze willen meedelen en roepen het gewoon? Of is dit een of andere soort humor die ik als meisje niet snap?
Misschien wilde die jongen het gewoon niet over school hebben en vond hij japan interessanter? Verder vind ik het wel een logische vraag van je aangezien je psychologie wilt studeren en dit soort dingen je fascineren..... Is het niet volkomen normaal eigenlijk?
pi_95143501
-weg-

[ Bericht 68% gewijzigd door Daniel1976 op 06-04-2011 23:17:35 ]
pi_95147086
Absurd idd.. enorm slecht engels idd :( heb je dat gezegd TS?
pi_95147585
Heel herkenbaar, ik spring ook altijd van het ene onderwerp over naar het andere :) Waarom weet ik niet, misschien zijn veel dingen gewoon niet interessant genoeg om er lang over te praten :P
pi_95150877
Ik heb wel vaak de neiging om dingen te zeggen als ze in me opkomen omdat ik ze anders later vergeten ben te zeggen. Misschien hebben vrouwen het vermogen om in een gesprek wel echt alles te onthouden wat ze willen bespreken?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  donderdag 7 april 2011 @ 00:37:44 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95151650
Ik weet niet, waarschijnlijk waren jullie gewoon saai en zaten ze te trollen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95153913
Is mij ook opgevallen dat bij WhatsApp groepsgesprekken, de meisjes vaak niet mee kunnen komen met de snelheid waarop wij zoeven door onderwerpen. Meisjes kunnen vaak sneller typen, dus dat compenseert, anders zou het gewoon totaal niet werken.

Het is niet vreemd dat je lukraak roept wat er in je op komt, je bent gezellig aan het chatten, niet ernstig aan het vergaderen.
The lesbians next door gave me a Rolex for my birthday, which was very nice! But I think they misunderstood me when I said I wanna watch.
pi_95154316
Dan vonden ze het huidige onderwerp niet boeiend en wilden ze daarom van onderwerp veranderen. Denk ik.
pi_95154975
Kolere, je zoekt er veel te veel achter.

Hij wilde gewoon er een niet al te lang gesprek over hebben.
  donderdag 7 april 2011 @ 08:04:26 #22
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_95155402
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:59 schreef Jessy_A het volgende:
Als de jongens rond de 16 zijn misschien :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')