je hebt tijdens biologie toch wel wat van hem gezien.quote:
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt tijdens biologie toch wel wat van hem gezien.
hing de sfeer er leuk bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Wel met ANW een natuurfilm gezien, maar was niet met hem.
dit is de 2e keer al, maar ik vraag me af hoe snel hij die website heeft gefixt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef svenistheman het volgende:
Leuk, Coen Swijnenberg heeft nu ook zijn eigen radiostationnetje:).
www.swijnenstal.nl
Leuk!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
Die nieuwe van de Handsome Poets zit ook in de wincode.
SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind het tof. Toffer dan DomienFM, want Domien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef svenistheman het volgende:
Leuk, Coen Swijnenberg heeft nu ook zijn eigen radiostationnetje:).
www.swijnenstal.nl
Leuk!
Bel em en vraag hetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is de 2e keer al, maar ik vraag me af hoe snel hij die website heeft gefixt.
Hij zei net dat ene Erwin dat in een half dagje heeft gefixt.quote:
Nice, ziet er best goed uit dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij zei net dat ene Erwin dat in een half dagje heeft gefixt.
het is maar 1 pagina en Coen heeft er dus een mannetje voor.quote:
Dan alsnog, ik doe het hem niet na.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is maar 1 pagina en Coen heeft er dus een mannetje voor.
Dat dus, je kan nog beter naar analoge kabel kijken (beter zenderpakket + misschien zelfs wel betere kwaliteitquote:
Vast wel, maar de capaciteit die KPN heeft is heel erg beperkt, dus dat zullen ze wel niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het wel kan HD via de ether.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |