Sterkte.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef miieejj het volgende:
m'n lieve oma is maandag-avond overleden..![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:44 schreef Allrounder het volgende:
Kan nog wel eens een zomerhitje worden.
donderdag 14-04quote:Op woensdag 6 april 2011 22:00 schreef miieejj het volgende:
die 3fm awards.. ik weet het niet of ik weer ga kijken op t.v
welke dag is 't eigenlijk?
Het topic wordt weer hilarisch, dus blijf hierquote:Op woensdag 6 april 2011 22:01 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan kijk ik echte meisjes in de jungle
tijdens top SR heb ik zoveel fouten gezien, dat ik je afraad om daar aan te beginnen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Sersjee het volgende:
Niemand die om 21:45 bij de Ramones iets had van "![]()
![]()
"? Schande. Net zo'n grote schande als dat die plaat als "Blitzkrieg Bob" in de computer staat. Echt, er staan stomme dingen in de systemen daar... Ze zouden mij een tijdje moeten inhuren om al die stommiteiten er uit te vissen.
Ow jawel hoor, stond hier lekker hardquote:Op woensdag 6 april 2011 22:25 schreef Sersjee het volgende:
![]()
"? Schande. Net zo'n grote schande als dat die plaat als "Blitzkrieg Bob" in de computer staat. Echt, er staan stomme dingen in de systemen daar... Ze zouden mij een tijdje moeten inhuren om al die stommiteiten er uit te vissen.
Nou, gezien mijn haast dwangmatige wil om namen goed geschreven te zien worden lijkt het juist de ideale klus voor me. Ik bedoel, elke keer als ik "Greenday" langs zie komen wil ik de maker van die fout serieus een ros voor z'n harses verkopen.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
tijdens top SR heb ik zoveel fouten gezien, dat ik je afraad om daar aan te beginnen.
Nou, dat valt wel mee. Ze zijn pas gestopt in '96 en volgens jouw profiel ben je precies een jaar jonger dan ikquote:Op woensdag 6 april 2011 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, stond hier lekker hardBen verder geen fan van de Ramones, was voor mijn tijd
Nou ja, voor ik muziek kon waarderen danquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dat valt wel mee. Ze zijn pas gestopt in '96 en volgens jouw profiel ben je precies een jaar jonger dan ik![]()
En daarbij, the Beatles zijn van ver voor mijn tijd, maar daarom kan ik er nog wel fan van zijn.
Dan zit ik bier te drinken in de voetbalkantine.quote:
helpt me ff herinneren, ga ik hier ook rondhangen met de radio of tv aanquote:Op woensdag 6 april 2011 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het topic wordt weer hilarisch, dus blijf hier.
jemig man! de paaseieren liggen nog in de winkel!quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jemig man! de paaseieren liggen nog in de winkel!
ja, haal die negerslaaf er ook maar bij! kan ie mooi helpen eieren zoekenquote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, haal die negerslaaf er ook maar bij! kan ie mooi helpen eieren zoeken
better, much betterquote:
Mail ze eens met dat idee zou ik zeggen.quote:Op [url=http:Mai//forum.fok.nl/topic/1633932/1/50#95143668]woensdag 6 april 2011 22:25[/url] schreef Sersjee het volgende:
![]()
gefeliciteerd! je wordt al echt een ouwe lul!quote:
Volgens mij kom je hier alleen om te zeiken he?quote:Op donderdag 7 april 2011 08:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
Dit blijft gewoon een kutnummer.
Het is net een tv-programma van Paul de leeuw, er zit geen samenhang in, geen duidelijke couplet / refrein structuur. En dat getokkel is ook zeer irritant.
Dat is gewoon MGMT....quote:
Nee, maar wel als je dezelfde melodie neemt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
Want als iets een beetje van elkaar weg heeft is het meteen een rip-off ?
Hij doet het iig onderbouwd, vooruitgang op Roel.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hier alleen om te zeiken he?
Dezelfde soort tonen maar de melodie lijkt er nauwelijks op.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je dezelfde melodie neemt.
Je mag dit geen rip-off vinden, maar dan zit je mis.
Ach, helemaal niet.quote:
Ik vind het ook een leuk nummer hoorquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Price TagIk vind dit een leuk liedje, erg hè.
![]()
![]()
![]()
HOI PINO! Ik klaag niet vandaag.
Newbie? Kijk effe opnieuw meneertje 2009.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, helemaal niet.
En anders open je maar een topic in KLB.
Allemaal die newsbies hier die alleen maar lopen te klagen.
Niet newbie op Fok, meer in de 3FM-reeks. En check ook de PIquote:Op donderdag 7 april 2011 13:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Newbie? Kijk effe opnieuw meneertje 2009.
Ohja, diequote:Op donderdag 7 april 2011 13:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit was m'n oude.
Hehe ik heb een keer in groep 8 kritiek als critique gespeld ofzo. Was mijn enige fout in die hele toets.
Ja dat is bij je eindexamen ook, dus niets kut aan. Gewoon goed opletten.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, die
Onze docent is kut, één keer een apostrof of komma enz vergeten is meteen al een halve fout. Dan telt het snel op.
Ja, oké, dat is waar.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat is bij je eindexamen ook, dus niets kut aan. Gewoon goed opletten.
Nou heb ik makkelijk praten want ik heb een redelijk grote talenknobbel, maar toch.
Paultjequote:Op donderdag 7 april 2011 13:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Pff ik moet gaan leren maar door dat weer heb ik daar zo hard geen zin in. En ik ben verkouden dus ben supersnel moe en moet nog 40 bladzijden samenvatten.Kutzooi.
I'm half alive
Is Gerard alweer afgelopen?
Heb hier al vaker gepost....quote:Op donderdag 7 april 2011 13:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet newbie op Fok, meer in de 3FM-reeks. En check ook de PI
Jeroenquote:
Dat ook jaquote:Op donderdag 7 april 2011 14:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee Ruben.
NOUUU DAT BEN IK IN DE SPIEGEL!!!
En je reageerde hetzelfde als Michiel gister in de studio op een wesp?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik had net serieus de grootste hommel die ik ooit gezien heb in mijn kamer.
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.quote:Op donderdag 7 april 2011 08:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij kom je hier alleen om te zeiken he?
Top.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.
Ik niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand vanacht 0-1 uur opgenomen?
Hahahha vanaf nu neem ik je kritieken niet meer serieus.quote:Op donderdag 7 april 2011 15:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kom nu bijvoorbeeld even zeggen dat ik die single van Within Temptation best goed vind.
Welke? Plage?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:52 schreef alors het volgende:
Domme kut, een plaat aanvragen die je nog 400 keer gaat horen
Stomme mutsquote:Op donderdag 7 april 2011 18:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja heel nuttig je kip wassen met azijn.
Audio of video?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand vanacht 0-1 uur opgenomen?
Ik vind hem ook goed, maar ik zal nooit een fan worden van het Nederlandse lied.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:25 schreef InGebruik het volgende:
Kan er niks aan doen, ben er ook niet trots op, maar ik vind deze uitvoering van Afscheid toch best wel leuk.
Ik vind het Nederlandstalige muziek ook niet alles.. Toch vind ik muziek als de 3j's en I.O.S. wel erg lekker.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook goed, maar ik zal nooit een fan worden van het Nederlandse lied.
Hoorde ik vanmiddag inderdaad ook al.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
JvT en de Wolff, was al bekend volgens mij.
Daar moet ik dan weer niks van hebben.quote:Op donderdag 7 april 2011 19:29 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik vind het Nederlandstalige muziek ook niet alles.. Toch vind ik muziek als de 3j's en I.O.S. wel erg lekker.
had ik niet gezienquote:
Logisch, het is het lekkerste ijsje dat er is.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het beste verkopende waterijsje http://nl.wikipedia.org/wiki/Raket_%28ijs%29![]()
Wist ik niet eens johquote:Op donderdag 7 april 2011 18:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Audio of video?
Als het goed is staat 'ie in audio gewoon op de site, in Windows Media.
te nieuwquote:
Nice!quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Idd. 21.00 Megafactories: Bugatti super car NGC
Kan nu nog even.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice!
Ik moet nog even een examen economie leren.
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:22 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Idd. 21.00 Megafactories: Bugatti super car NGC
heb je geen kabelquote:
Ik niet. Zit bij mij niet in het pakket vanquote:Op donderdag 7 april 2011 20:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moet ik eerst een 28 graden satellietkopdingontvangergedoe voor kopen.
Digitennequote:Op donderdag 7 april 2011 20:40 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik niet. Zit bij mij niet in het pakket vanDigitenne
![]()
.
Yup. Überheld is het. Kerel is bijna 85 en maakt nog steeds schitterende natuurdocumentaires. Al meer dan 40 jaar.quote:
Ik vraag me eigenlijk af of het wel kan HD via de ether.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dan überhaupt wel HD? Nee he?
Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dan überhaupt wel HD? Nee he?
je hebt tijdens biologie toch wel wat van hem gezien.quote:
Nee, niet eens.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt tijdens biologie toch wel wat van hem gezien.
hing de sfeer er leuk bijquote:Op donderdag 7 april 2011 20:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Wel met ANW een natuurfilm gezien, maar was niet met hem.
dit is de 2e keer al, maar ik vraag me af hoe snel hij die website heeft gefixt.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef svenistheman het volgende:
Leuk, Coen Swijnenberg heeft nu ook zijn eigen radiostationnetje:).
www.swijnenstal.nl
Leuk!
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:53 schreef Paul-89 het volgende:
Die nieuwe van de Handsome Poets zit ook in de wincode.
SPOILER: jackpot 05-04-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ik vind het tof. Toffer dan DomienFM, want Domien.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:52 schreef svenistheman het volgende:
Leuk, Coen Swijnenberg heeft nu ook zijn eigen radiostationnetje:).
www.swijnenstal.nl
Leuk!
Bel em en vraag hetquote:Op donderdag 7 april 2011 20:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
dit is de 2e keer al, maar ik vraag me af hoe snel hij die website heeft gefixt.
Hij zei net dat ene Erwin dat in een half dagje heeft gefixt.quote:
Nice, ziet er best goed uit dan.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij zei net dat ene Erwin dat in een half dagje heeft gefixt.
het is maar 1 pagina en Coen heeft er dus een mannetje voor.quote:
Dan alsnog, ik doe het hem niet na.quote:Op donderdag 7 april 2011 21:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het is maar 1 pagina en Coen heeft er dus een mannetje voor.
Dat dus, je kan nog beter naar analoge kabel kijken (beter zenderpakket + misschien zelfs wel betere kwaliteitquote:
Vast wel, maar de capaciteit die KPN heeft is heel erg beperkt, dus dat zullen ze wel niet doen.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of het wel kan HD via de ether.
A demainquote:Op donderdag 7 april 2011 22:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ah oké, dan zal ik ook maar eens op bedde.
Truste
Zwarte band voor Pimquote:
I call bullshit! Het lekkerste ijsje is Festini perenijs. Feit.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:16 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Logisch, het is het lekkerste ijsje dat er is.
Niet meer dan terecht. Sir David niet kennen... Ga met je ouders praten, want dit kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 00:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
I call bullshit! Het lekkerste ijsje is Festini perenijs. Feit.
[..]
Niet meer dan terecht. Sir David niet kennen... Ga met je ouders praten, want dit kan niet.
Hé, de waarheid mag gehoord worden.quote:
hoiquote:
TROS!quote:Op vrijdag 8 april 2011 06:19 schreef Pino112 het volgende:
Dat benefietconcert voor Japan
Blof, Lange Frans, Jan Smit, 3Js, Anita Meijer, Nick en Simon, Glennis Grace
Ze verkondigt altijd zo leuk dat ze op 'foute mannen' valt, heeft ze er eentje gevonden en dan gaat ze achteraf huilen dat hij vreemdging enz.quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef themole het volgende:
Lekker wakker worden met een huilende & openhartige Anouk. Eens een keer het andere verhaal van die vriend van haar.
Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze verkondigt altijd zo leuk dat ze op 'foute mannen' valt, heeft ze er eentje gevonden en dan gaat ze achteraf huilen dat hij vreemdging enz.
Klopt, vorig jaar was het wel Dox die die prijzen kwam ophalen, die maakte echt zo'n schijndode indruk. Maar goed als jezelf zo'n 'gangsterboy' (quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...
Twee jaar terug werd d'r 3FM Awards nog opgehaald door d'r toenmalige vriend... en dat was niet Dox.
He wat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:31 schreef themole het volgende:
Lekker wakker worden met een huilende & openhartige Anouk. Eens een keer het andere verhaal van die vriend van haar.
Ja het is niet altijd een kwestie van willen hè.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, vorig jaar was het wel Dox die die prijzen kwam ophalen, die maakte echt zo'n schijndode indruk. Maar goed als jezelf zo'n 'gangsterboy' () wil kun je zoiets wel verwachten.
Niet altijd inderdaad, maar als je op foute mannen valt kun je zoiets verwachten natuurlijk. Al gun ik haar dit ook niet hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is niet altijd een kwestie van willen hè.
Ze heeft voor Dox wel een behoorlijke tijd met die van Postmen gehad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sowieso heeft die Anouk elke 2 jaar een ander vriendje volgens mij...
Twee jaar terug werd d'r 3FM Awards nog opgehaald door d'r toenmalige vriend... en dat was niet Dox.
Nou ik raad hem wel vaak maar deze snap ik nog steeds niet..quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Nou moe, voor de verandering heb ik de openingsplaat van Claudia eens goed geraden. Da's behoorlijk zeldzaam...
Ik wist hem niet, maar meestal weet ik ze toch wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef Sirolf het volgende:
Nou moe, voor de verandering heb ik de openingsplaat van Claudia eens goed geraden. Da's behoorlijk zeldzaam...
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nou ik raad hem wel vaak maar deze snap ik nog steeds niet..
Dat was idd ook mijn associatie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Theme song van Gooische vrouwen, en Jimi Hendrix had ooit ook een plaat die Foxy Lady heette.
Goedzoquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwen
Ik ook niet, nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
oooh zooooo, ja ik heb echt niets met Gooische Vrouwen
Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.quote:
Dat nummer van Handsome Poets is zo tofquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.
Ik hoop op een van deze :
Selah Sue - Crazy Vibes
Handsome Poets - We can't Be Saints
Jamie Woon - Lady Luck
Jonathan jeremiah - Happines
Cage The Elephant - Shake Me Down
Claudia zei net dat Bert er weer was. Nouja beter, ik vind Bert prima voor een keer maar Rob is eindbaasquote:
Bert is wel in de studio maar Rob staat achter de schuiffie's.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Claudia zei net dat Bert er weer was. Nouja beter, ik vind Bert prima voor een keer maar Rob is eindbaas
Heyquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:08 schreef Bol_Wan het volgende:
Middag mensen, eindelijk weer es tijd om hier even in mee te lullen. Lekker in het zonnetje aan het leren. Afgezien van het leren helemaal top. Maar mijn lentemuziek maakt veel goed
Mag allemaal!quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah zo snel nog een single van Anouk als MH ? Lijkt me sterk al is er wel erg veelt e doen rondom Anouk dus van de andere kant zou het me net verbazen.
Ik hoop op een van deze :
Selah Sue - Crazy Vibes
Handsome Poets - We can't Be Saints
Jamie Woon - Lady Luck
Jonathan jeremiah - Happines
Cage The Elephant - Shake Me Down
Dan is de keuze makkelijk gemaakt toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Denkt na over een nieuwe telefoon. Huidige optie: HTC Incredible S
Tenzij anderen me nog kunnen overtuigenquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan is de keuze makkelijk gemaakt toch?
Nexus S? Clean Androidquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Tenzij anderen me nog kunnen overtuigen
quote:
Ik heb er toen volgens mij meer als 200 gulden voor moeten betalen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:42 schreef alors het volgende:
Oh diedie kreeg je ook gratis bij de postbank destijds
Awwwquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb er toen volgens mij meer als 200 gulden voor moeten betalen.
Weken ziek van geweest toen die in het kanaal was gevallen.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Als die theorie dus klopt is Saints dus ook geen MH.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:55 schreef Pino112 het volgende:
Als die theorie dus klopt is Saints dus ook geen MH.
ach ja, dat inleveren heb ik net achter de rug.. nu die tentamens nog halen.. als dat lukt heb zo goed als zeker mijn propedeuse binnen dus motivatie is der hier welquote:Op vrijdag 8 april 2011 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
Hey
nou bij wil het leren totaal niet, en ik moet ook nog allemaal dingen inleveren, totaal geen inspiratie om iets op papier te krijgenEn daarbij echt zo'n vreetkick
Ik had even bij Plage en Dotan gekeken, op de dag dat zij MH werden zijn ze voor 16.30 niet gedraaid.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef alors het volgende:
Ik denk trouwens dat nummers gedraaid tussen 2 en half 3/kwart voor 3 nog wel MH kunnen worden, maar daarna niet meer....
Prima optie.quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:34 schreef borisz het volgende:
Denkt na over een nieuwe telefoon. Huidige optie: HTC Incredible S
Fysiek toetsenbord lijkt mij echt kut, vooral omdat ik van die enorme kolenscheppen hebquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Prima optie.
Heb zelf sinds een paar weken de HTC Desire Z, omdat ik Android wilde en een fysiek toetsenbord.
Keurig, in 1 jaar? Ja ik heb de meeste dingen ook wel ingeleverd maar ja scriptie gaat gewoon door... En ik ben ff weggeweest dus had al weinig tijd...quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ach ja, dat inleveren heb ik net achter de rug.. nu die tentamens nog halen.. als dat lukt heb zo goed als zeker mijn propedeuse binnen dus motivatie is der hier wel
yup. Best een hoog aantal studiepunten nodig ook. volgens mij is het maximaal 67 en we moeten der 64 in het eerste jaar halenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:06 schreef alors het volgende:
[..]
Keurig, in 1 jaar? Ja ik heb de meeste dingen ook wel ingeleverd maar ja scriptie gaat gewoon door... En ik ben ff weggeweest dus had al weinig tijd...
fysiek toetsenbordquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Fysiek toetsenbord lijkt mij echt kut, vooral omdat ik van die enorme kolenscheppen heb
Huh propedeuse is toch altijd 60 EC?quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
yup. Best een hoog aantal studiepunten nodig ook. volgens mij is het maximaal 67 en we moeten der 64 in het eerste jaar halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |