FUCKquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zo bed verschoond, was opgevouwen en zo slapen denk ik
slapen in een schoon bedquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
Zo bed verschoond, was opgevouwen en zo slapen denk ik
ook handigquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FUCKde was zit nog in de wasmachien
aaah dank jequote:
die zijn idd lekkerquote:Op woensdag 6 april 2011 21:38 schreef Panda72 het volgende:
Zo na een taaie franse les de supermarkt ingehuppelt want ik had trek in iets lekkers. Sta ik bij de diepvriesproducten de snacks te scannen en waarop valt mijn oog. De enige echte vlamtosti, die ze alleen in de horeca of bij Makro etc verkopen. Ik dacht nog heb ik het wel goed gezien maar ja hoor daar lagen ze de enige echte vlamtosti. In mijn boodschappenmandje gedeponeert en na betaalt te hebben naar huis gehuppelt om de enige echte vlamtosti te bereiden. Nooit eerder gehad maar ik had postieve verhalen. Tosti was lekker.
nooit van gehoordquote:
ik zou het graag voor me laten doenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou wel elke dag mijn bed willen verschonen
Johquote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook handig
gaat er niet vanzelf uit
Daar zit die morgen ook nog welquote:Op woensdag 6 april 2011 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FUCKde was zit nog in de wasmachien
ieder zijn hobbiesquote:Op woensdag 6 april 2011 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou wel elke dag mijn bed willen verschonen
weer een fout in je opvoedingquote:
GMTAquote:
ja iddquote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zou het graag voor me laten doen
Waren ze nog boos op je, toen je ein-de-lijk verscheen?quote:
ja, maar je oeht niet zo vaak hoorquote:
Wat zit er allemaal op dan, op de enige echte vlamtosti?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weer een fout in je opvoeding
Had je de wasmachien niet aangezet danquote:
oa. pittig gekruid gehaktquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op dan, op de enige echte vlamtosti?
bayernquote:
Kijk, daar heb je het alquote:
neequote:
ik ben nu ook extra blijquote:Op woensdag 6 april 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waren ze nog boos op je, toen je ein-de-lijk verscheen?
[..]
ja, maar je oeht niet zo vaak hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |