kenniknie, maar wel tofquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://denachtvlinders.nl/2010/horsemen-jonas-akerlund/
Zeekoeienpowerrr!quote:
Gratsquote:Op woensdag 6 april 2011 21:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
http://denachtvlinders.nl/2010/horsemen-jonas-akerlund/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Marijkezwolle en de rest die het wil lezen:iets te lang voor nu, misschien lees ik het laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
iets te lang voor nu, misschien lees ik het later
De komende weekenden zit mijn agenda al aardig vol, maar als het weer mooi weer is en we hebben lege agenda'squote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
Marijkezwolle en de rest die het wil lezen:geen happy endSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hoewel.... ben jij er ook klaar mee?nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
daarom vind ik tot op de dag vandaag dat ik de beste keuze heb gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef littledrummergirl het volgende:
@ crazy ik vind n labiel bezitterig jaloers miepje
Mijne ook, zit, geloof ik, tot half mei volquote:Op woensdag 6 april 2011 21:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
De komende weekenden zit mijn agenda al aardig vol, maar als het weer mooi weer is en we hebben lege agenda's.
hartstikke happyquote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen happy end![]()
hoewel.... ben jij er ook klaar mee?
ja idd, zo iemand wordt in n relatie alleen nog maar erger denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom vind ik tot op de dag vandaag dat ik de beste keuze heb gemaakt![]()
Ik ook zoiets, ja, al heb ik misschien eind deze maand nog wel 1 weekend wat ruimtequote:Op woensdag 6 april 2011 21:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mijne ook, zit, geloof ik, tot half mei vol
Ik nietquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, ja, al heb ik misschien eind deze maand nog wel 1 weekend wat ruimte.
ik weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 6 april 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hartstikke happy
ze zorgde ervoor dat ik niet echt happy was enzo. En samen met mede staf hadden we al code taal voor als we ergens een leuke meid zagen lopen
dan was het: Bagheera (mijn welpenleiding naam): 3 uur hot
en dan wist ik genoeg
maar toen ik eenmaal weg was ging het gelijk stukken beter met mevrolijk, open vrienden van me merkte ook verschil
jah denk ik ookquote:Op woensdag 6 april 2011 21:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, zo iemand wordt in n relatie alleen nog maar erger denk ikdat wil je echt niet
WOesjquote:
CRVtjeeeeeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |