Lol, eerst maar een Mini kopen, rest zie ik later wel.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet wel wat gelast worden maar kan erin![]()
net
niet echtquote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik geloof dat nieuwe Lada's niet echt veel moderne techniek hebben![]()
Is dat goed of slecht?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet echt![]()
daar zit een blok van GM in, oftewel opel
doen we een hond erin knutselenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lol, eerst maar een Mini kopen, rest zie ik later wel.
Maar daar kan ik je voor inhuren?
Honda Vtec blok gaat er trouwens ook in.
is wel goedquote:
Ik bedoelde een nachtkast. Hoe kwam ik in fucking naam aan commode.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je ook niet meer in een commode.
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is wel goed![]()
orginele onderdelen zijn daardoor niet echt duur
En blok erin?quote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
blok eruit kan ik heel goed![]()
[ afbeelding ]
Vette foto is dat, kadetjequote:Op woensdag 6 april 2011 21:11 schreef wel.o.k het volgende:
blok eruit kan ik heel goed![]()
[ afbeelding ]
ging ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ging ook![]()
ik heb hem rijdend verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
ging ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
ging ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het grootste probleem is de aansluitingen, dashboard, sensors, enzovoortquote:Op woensdag 6 april 2011 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
Wok, kun jij dat nog steeds een motor overzetten?
Ben zo ongelooflijk moe, en moet nog zo oneindig veel doen, naar school, naar het ziekenhuis, terug naar school, naar de huisarts, terug naar school, naar huis, thuis horen dat ik boodschappen moet doen, leren, leren, leren, leren, eten, leren, leren, leren, wiskunde met m'n vader, leren, en nu FOK!.quote:
[..]
ging ook![]()
je lijkt wel een kamperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |