abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2011 @ 20:33:40 #1
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95136374
Hoi allemaal,

even een berichtje om de mening van jullie te vragen en om simpelweg dit van mij af te schrijven. Ik zit met het volgende:

Een paar maanden geleden is het uit gegaan met mijn vriendin (ex hoe je het wilt noemen }:| ) en sindsdien ben ik weer het contact met oude bekenden aan het aantrekken. Zo ook met een vriendin van me. Vroeger had ik wel eens geprobeerd om wat af te spreken maar dat is nooit gelukt en ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat ze contact over de msn prima vond maar me verder niet hoefde te zien. Nu bleek dat haar vriendje erg jaloers was en dat ze daarom nooit wat met me had afgesproken en nu dat het uit was kon ze weer wat afspreken :) en zo hebben we nu alweer een paar weken contact en zien we elkaar weer.

Sindsdien zien we elkaar (te :P ) vaak. Ongeveer zo'n 3 - 4 keer in de week. De eerste keer dat we afspraken zei ze er meteen bij (op de msn en half als grap) dat het geen date was. Ik deed daar nog wat lacherig over omdat dat ook niet mijn bedoeling was. Sinds die keer is het erg gezellig en close geworden en vaak als ik met haar afspreek zit ik tot diep in de nacht bij haar en gaat alles perfect. We maken nog wel eens een opmerking dat we niks willen (bij een bepaalde aanraking :@ of situatie) en op die manier is het duidelijk dat we puur vriendschappelijk bezig zijn. En tot nu toe vond ik dat prima en was ik allang blij met het leuke contact dat we op dit moment hebben.

Ze verteld me ook dat ze op dit moment 2 dates heeft ( :( )en wat die allemaal goed en fout doen en daar hebben we gewoon leuke gesprekken over. Nu scoren de beide heren niet al te geweldig tijdens de dates *O* en heb ik soms het idee dat de avonden die ze met mij heeft meer gewaardeerd worden dan die ze heeft met haar dates. *)

Nu heeft ze of had ze een slecht beeld van mij. Ik ben de afgelopen 2 jaar naar Lloret :|W op vakantie geweest en ondanks dat daar niks is gebeurd ziet ze me hierdoor een beetje als een "O O Cherso" type terwijl ik zo absoluut niet ben. ;( De Lloret vakanties zijn juist geweest om even alles los te kunnen laten en gewoon lompe lol te hebben maar ik ben dus juist helemaal geen player die alle blonde meiden probeert te scoren. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik nog wel eens "patserig" over kan komen terwijl dat juist helemaal niet wil. Hiermee score ik dus dikke min punten bij haar. Ik begin wel haar steeds meer te overtuigen dat ik zo niet ben (met voorbeelden van wat er daar is gebeurd en hoe mijn liefdesleven er uit heeft gezien) maar hierdoor is en blijft ze erg achterdochtig of ik geen poging aan het doen ben om haar simpel weg in bed te krijgen.

Half door een grapje zijn we dit weekend naar Parijs gegaan en hebben we 2 hele leuke dagen gehad. Wel was ze erg op haar hoede dat ik geen "pogingen" deed en elke aanraking werd met wantrouwen geaccepteerd. Het is dus ook een dame die ook vriendschappelijk niet omarmd zou lopen of (zoals ze zelf zegt) snel of graag een knuffel geeft als het geen goede vriend is. Dat is dus ook allemaal nog niet gebeurd en ik heb in Parijs dus ook niks geprobeerd (mede omdat als het daar fout gaat het wel een hele lange weg terug is). Toen we terugkwamen heb ik haar nog geholpen met de spullen in het huis te krijgen en toen ik weg wilde lopen kwam ze uit zichzelf mij een knuffel geven. En door dit laatste gebaar ben ik gaan twijfelen.

Ik vind haar geweldig en wat mij betreft mag er absoluut meer gebeuren maar ik zit heel erg te twijfelen. Zoals het nu gaat is het heel leuk en gezellig en dat wil ik absoluut niet kwijt maar als ik niks "probeer" zal er ook niks gaan gebeuren en zal ze (uiteindelijk) met een ander gaan. Moet ik dus deze vriendschap op het spel zetten voor een kansje op meer of moet ik het zo laten en accepteren dat het nooit meer zal worden dan dit.

Dus de grote vraag:
Vrienden of alles riskeren?

Alvast bedankt voor jullie reacties! ^O^
Domo Arigato!
pi_95136492
duidelijk een friend-zone verhaaltje dit
helaas jongen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_95136633
Opeens gaat ze je vertellen dat ze met een of andere debiel heeft staan zoenen ergens in een dicotheek ofzo.. En jij maar ooooooooh wat leuk voor je terwijl je binnen kapot gaat. Dit gaat vroeg of laat gebeuren vrind.
Probeer haar te zoenen of maak je snel uit de voeten
  woensdag 6 april 2011 @ 20:41:12 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95136777
Ik sluit me volmondig bij bovenstaande 2 posts aan.
pi_95136794
Vrienden. Bespaar jezelf de pijn van het verliezen van zo'n vriendin ;)
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
  woensdag 6 april 2011 @ 20:42:04 #6
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95136824
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Opeens gaat ze je vertellen dat ze met een of andere debiel heeft staan zoenen ergens in een dicotheek ofzo.. En jij maar ooooooooh wat leuk voor je terwijl je binnen kapot gaat. Dit gaat vroeg of laat gebeuren vrind.
Probeer haar te zoenen of maak je snel uit de voeten
Ik kan wel een stootje hebben ;) en als ze er met een ander er vandoor gaat zal dat niet onoverkomelijk voor mij zijn maar ik heb op dit moment stiekem wel liever dat ze voor mij zou kiezen natuurlijk ;)
Domo Arigato!
  woensdag 6 april 2011 @ 20:44:01 #7
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95136914
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Baalhaar het volgende:
Vrienden. Bespaar jezelf de pijn van het verliezen van zo'n vriendin ;)
Hoe groot is de kans dat als ik wat probeer ze me daarna ook nooit meer wil zien? Zijn er soms dames die daar een mening over hebben?
Domo Arigato!
  woensdag 6 april 2011 @ 21:37:12 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95140219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat als ik wat probeer ze me daarna ook nooit meer wil zien? Zijn er soms dames die daar een mening over hebben?
Als man kan ik je zeggen dat die kans heel hoog is, want van seksloos vriendje verander je dan ineens in het andere soort.

Maar met elke dag die verstrijkt worden je kansen nog kleiner. Dus tsja als je iets wil proberen dan zo snel mogelijk.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:39:37 #9
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95140359
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Als man kan ik je zeggen dat die kans heel hoog is, want van seksloos vriendje verander je dan ineens in het andere soort.

Maar met elke dag die verstrijkt worden je kansen nog kleiner. Dus tsja als je iets wil proberen dan zo snel mogelijk.
Mmm, tja maar dat zou ik dan ook weer zonde vinden juist omdat het nu zo gezellig is... Ruk! met die opmerking maak je me niet echt blij :P
Domo Arigato!
  woensdag 6 april 2011 @ 21:42:01 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95140508
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Mmm, tja maar dat zou ik dan ook weer zonde vinden juist omdat het nu zo gezellig is... Ruk! met die opmerking maak je me niet echt blij :P
Nou als ze een vaste vriend vindt, dan zal ze toch minder met je omgaan.
  woensdag 6 april 2011 @ 21:46:06 #11
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95140784
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Nou als ze een vaste vriend vindt, dan zal ze toch minder met je omgaan.
Dat is dan ook weer waar inderdaad. Wat trouwens wel grappig is, is dat ze aangaf dat ze juist mensen niet zo vaak wilt zien en dat ze dus tegen die dates heeft gezegd dat ze druk was om ze af te houden, en dan wel zo vaak met mij afspreken...
Domo Arigato!
pi_95140901
Persoonlijk heb ik (als vrouw) wel dat ik merk als een man meer wil, je kan het er altijd voorzichtig over hebbe, niet geschoten is altijd mis, en als je een goede vriendschap hebt, denk ik dat je speelserwijs het onderwerp wel kan opgooien. ik zeg go
  woensdag 6 april 2011 @ 21:50:00 #13
277627 Seven.
We are Borg.
pi_95141075
Alles riskeren. Want wees nu eerlijk, ben je écht geïnteresseerd in een vriendschap met haar? Moet je je voorstellen dat je over 2 jaar nog steeds zo met haar omgaat terwijl je gevoelens hebt. De manier waarop je het aanpakt, dat kan haar best nog in de juiste richting beïnvloeden. Als ze weer eens loopt te drammen over die kerels zeggen dat je dat gezeik zat over andere jongens zat bent en dat jij haar wil, dat je heel anders over haar bent gaan denken de afgelopen maanden. En dat als zij dat nooit kan beantwoorden, dat het beter is dat jullie niet meer met elkaar omgaan, maar dat je hier echt niet tegen kunt.

Alles of niets dus.
Resistance is futile.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:00:47 #14
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95141856
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Ancarta het volgende:
Persoonlijk heb ik (als vrouw) wel dat ik merk als een man meer wil, je kan het er altijd voorzichtig over hebbe, niet geschoten is altijd mis, en als je een goede vriendschap hebt, denk ik dat je speelserwijs het onderwerp wel kan opgooien. ik zeg go
Ik heb wel eens wat dingen laten vallen maar waarschijnlijk door alle keren dat ik aangaf dat ik verder geen poging tot doe worden die niet serieus genomen. Ik kan het wel eens wat duidelijker laten vallen idd :)

quote:
7s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Alles riskeren. Want wees nu eerlijk, ben je écht geïnteresseerd in een vriendschap met haar? Moet je je voorstellen dat je over 2 jaar nog steeds zo met haar omgaat terwijl je gevoelens hebt. De manier waarop je het aanpakt, dat kan haar best nog in de juiste richting beïnvloeden. Als ze weer eens loopt te drammen over die kerels zeggen dat je dat gezeik zat over andere jongens zat bent en dat jij haar wil, dat je heel anders over haar bent gaan denken de afgelopen maanden. En dat als zij dat nooit kan beantwoorden, dat het beter is dat jullie niet meer met elkaar omgaan, maar dat je hier echt niet tegen kunt.

Alles of niets dus.
Ik kan vrij hard zijn voor mezelf, dus wat ik nu vol kan ik vrij goed volhouden zelfs voor langere tijd maar misschien moet ik het er maar gewoon op gaan wagen.

Ik heb haar nu iedergeval op de msn en misschien ga ik zo nog langs :)
Domo Arigato!
pi_95141999
gogogogogogo ( bring condoms =D) u never know
pi_95142025
miss krijgt ze wel een appelflauwte =D
  woensdag 6 april 2011 @ 22:04:27 #17
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95142143
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef Ancarta het volgende:
gogogogogogo ( bring condoms =D) u never know
Still awaiting orders.... Ze verveeld zich en heeft geen zin in schoolwerk maar eigenlijk moet ze dat wel doen dus er wordt nu een inschatting gemaakt of het mogelijk is :P
Domo Arigato!
pi_95142226
en dan belt ze jou? ze vind t iig chill bij je te zijn ;)
  woensdag 6 april 2011 @ 22:06:23 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_95142275
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Ancarta het volgende:
Of handig, omdat ze die aandacht niet meer van haar ex krijgt ;)
KuikenGuppy
pi_95142406
Ik zou ervoor gaan ^O^ Toen ik een half jaar lang vrienden was met een jongen dacht ik juist zo over hem.. en uiteindelijk bleek dat hij hetzelfde dacht.. en beide waren we bang om iets te doen omdat het de vriendschap zou verpesten..
Niet dat ik nou zeg dat het bij jou ook zo is.. Maar ik bedoel: Je weet maar nooit!
pi_95142472
Je zit in de gay best friends zone.
  woensdag 6 april 2011 @ 22:13:33 #22
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95142818
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Ancarta het volgende:
half half, vaak is een halve rede genoeg om af te spreken. :)

Still awaiting orders btw, blijft vrij stil op dit moment...
Domo Arigato!
pi_95142989
nja als je wacht op orders zit je zowiezo goed onder de plak, de eerste stap is gezet
pi_95143067
Ik zie vanavond wel de afwijzing in dit topic verschijnen :P
  woensdag 6 april 2011 @ 22:20:09 #25
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_95143261
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Ancarta het volgende:
nja als je wacht op orders zit je zowiezo goed onder de plak, de eerste stap is gezet
Om om 22:00 aan te komen zonder uitnodiging gaat me serieus te ver :P en eigenlijk moet ik morgen werken en ben ik nog moe van Parijs dus als vanavond niet lukt vind ik het niet heel erg ;)
Domo Arigato!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')