Ik kan wel een stootje hebbenquote:Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Opeens gaat ze je vertellen dat ze met een of andere debiel heeft staan zoenen ergens in een dicotheek ofzo.. En jij maar ooooooooh wat leuk voor je terwijl je binnen kapot gaat. Dit gaat vroeg of laat gebeuren vrind.
Probeer haar te zoenen of maak je snel uit de voeten
Hoe groot is de kans dat als ik wat probeer ze me daarna ook nooit meer wil zien? Zijn er soms dames die daar een mening over hebben?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:41 schreef Baalhaar het volgende:
Vrienden. Bespaar jezelf de pijn van het verliezen van zo'n vriendin
Als man kan ik je zeggen dat die kans heel hoog is, want van seksloos vriendje verander je dan ineens in het andere soort.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat als ik wat probeer ze me daarna ook nooit meer wil zien? Zijn er soms dames die daar een mening over hebben?
Mmm, tja maar dat zou ik dan ook weer zonde vinden juist omdat het nu zo gezellig is... Ruk! met die opmerking maak je me niet echt blijquote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als man kan ik je zeggen dat die kans heel hoog is, want van seksloos vriendje verander je dan ineens in het andere soort.
Maar met elke dag die verstrijkt worden je kansen nog kleiner. Dus tsja als je iets wil proberen dan zo snel mogelijk.
Nou als ze een vaste vriend vindt, dan zal ze toch minder met je omgaan.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:39 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mmm, tja maar dat zou ik dan ook weer zonde vinden juist omdat het nu zo gezellig is... Ruk! met die opmerking maak je me niet echt blij
Dat is dan ook weer waar inderdaad. Wat trouwens wel grappig is, is dat ze aangaf dat ze juist mensen niet zo vaak wilt zien en dat ze dus tegen die dates heeft gezegd dat ze druk was om ze af te houden, en dan wel zo vaak met mij afspreken...quote:Op woensdag 6 april 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nou als ze een vaste vriend vindt, dan zal ze toch minder met je omgaan.
Ik heb wel eens wat dingen laten vallen maar waarschijnlijk door alle keren dat ik aangaf dat ik verder geen poging tot doe worden die niet serieus genomen. Ik kan het wel eens wat duidelijker laten vallen iddquote:Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Ancarta het volgende:
Persoonlijk heb ik (als vrouw) wel dat ik merk als een man meer wil, je kan het er altijd voorzichtig over hebbe, niet geschoten is altijd mis, en als je een goede vriendschap hebt, denk ik dat je speelserwijs het onderwerp wel kan opgooien. ik zeg go
Ik kan vrij hard zijn voor mezelf, dus wat ik nu vol kan ik vrij goed volhouden zelfs voor langere tijd maar misschien moet ik het er maar gewoon op gaan wagen.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:50 schreef Seven. het volgende:
Alles riskeren. Want wees nu eerlijk, ben je écht geïnteresseerd in een vriendschap met haar? Moet je je voorstellen dat je over 2 jaar nog steeds zo met haar omgaat terwijl je gevoelens hebt. De manier waarop je het aanpakt, dat kan haar best nog in de juiste richting beïnvloeden. Als ze weer eens loopt te drammen over die kerels zeggen dat je dat gezeik zat over andere jongens zat bent en dat jij haar wil, dat je heel anders over haar bent gaan denken de afgelopen maanden. En dat als zij dat nooit kan beantwoorden, dat het beter is dat jullie niet meer met elkaar omgaan, maar dat je hier echt niet tegen kunt.
Alles of niets dus.
Still awaiting orders.... Ze verveeld zich en heeft geen zin in schoolwerk maar eigenlijk moet ze dat wel doen dus er wordt nu een inschatting gemaakt of het mogelijk isquote:Op woensdag 6 april 2011 22:02 schreef Ancarta het volgende:
gogogogogogo ( bring condoms =D) u never know
Of handig, omdat ze die aandacht niet meer van haar ex krijgtquote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Ancarta het volgende:
en dan belt ze jou? ze vind t iig chill bij je te zijn
half half, vaak is een halve rede genoeg om af te spreken.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:05 schreef Ancarta het volgende:
en dan belt ze jou? ze vind t iig chill bij je te zijn
Om om 22:00 aan te komen zonder uitnodiging gaat me serieus te verquote:Op woensdag 6 april 2011 22:16 schreef Ancarta het volgende:
nja als je wacht op orders zit je zowiezo goed onder de plak, de eerste stap is gezet
Hehehe, bedankt voor deze vote of confidencequote:Op woensdag 6 april 2011 22:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik zie vanavond wel de afwijzing in dit topic verschijnen
Hier sluit ik mij bij aan. Je zal een move moeten maken als je echt meer wilt, en als er dan niet meer in zit dat accepteren. Hoe langer je wacht , hoe minder groot de kans word dat je move gaat luken. Succes manquote:Op woensdag 6 april 2011 21:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Als man kan ik je zeggen dat die kans heel hoog is, want van seksloos vriendje verander je dan ineens in het andere soort.
Maar met elke dag die verstrijkt worden je kansen nog kleiner. Dus tsja als je iets wil proberen dan zo snel mogelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Slapjanus. Friendszone.quote:Op donderdag 7 april 2011 09:46 schreef Black_Ninja het volgende:
Gister een sms gestuurd en aangegeven dat ik graag de ontmoetingen meer als date wil zien maar dat ik de vriendschap ook erg waardeer en die zeker niet op het spel wil zetten. Ook aangegeven dat ik sms omdat ik 1, een angsthaas ben met dit soort dingen en 2, zij er rustig over na kan denken en kan reageren wanneer ze dit zelf wil. Nu is het dus een kwestie van afwachten.
I know I knowquote:
Je bent haar gay friend.quote:Ze verteld me ook dat ze op dit moment 2 dates heeft ()en wat die allemaal goed en fout doen
Ik ben bang dat ze veel tags voor me heeft maar schattig zit daar zeker niet bijquote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef VeerEli het volgende:
Lol, ik ben benieuwdMisschien vind ze het wel schattig
NIET positief.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:58 schreef Black_Ninja het volgende:
Ach ik heb dan tot nu toe alles fout gedaanDaar moet je ook weer punten mee kunnen scoren
Voorlopig heeft ze nog niet gereageerd dus dat kan zowel positief zijn (het is niet iemand die gelijk aan komt rennen om JAAAAAA! te schreeuwen) maar het kan ook negatief zijn en probeert ze het "zachtjes" te brengen
Ik heb nog wel iets aan punten gescoord de afgelopen wekenquote:
Dus nogsteeds een glas half leeg met half volle melk... Maar het is ieder geval nog geen keiharde afwijzing...quote:Hey, is het OK als ik je hier binnenkort even over bel? Beetje apart onderwerp om het via de sms over te hebben. X
Volgens mij is ze dusdanig lief dat ze je niet gewoon keihard via SMS het slechte nieuws wil brengen.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:
Sorry voor het wachten maar het was even druk hier op het werk
[..]
Dus nogsteeds een glas half leeg met half volle melk... Maar het is ieder geval nog geen keiharde afwijzing...
Eventjes hierover...quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Black_Ninja het volgende:
Nu heeft ze of had ze een slecht beeld van mij. Ik ben de afgelopen 2 jaar naar Lloretop vakantie geweest en ondanks dat daar niks is gebeurd ziet ze me hierdoor een beetje als een "O O Cherso" type terwijl ik zo absoluut niet ben.
De Lloret vakanties zijn juist geweest om even alles los te kunnen laten en gewoon lompe lol te hebben maar ik ben dus juist helemaal geen player die alle blonde meiden probeert te scoren. Daarnaast weet ik van mezelf dat ik nog wel eens "patserig" over kan komen terwijl dat juist helemaal niet wil. Hiermee score ik dus dikke min punten bij haar. Ik begin wel haar steeds meer te overtuigen dat ik zo niet ben (met voorbeelden van wat er daar is gebeurd en hoe mijn liefdesleven er uit heeft gezien) maar hierdoor is en blijft ze erg achterdochtig of ik geen poging aan het doen ben om haar simpel weg in bed te krijgen.
Dat bezitterige wilt ze juist niet omdat haar vorige vriendje daar heel vervelend mee was. Ze weet dat ik dat absoluut niet ben (ze zijn de bedrading voor jaloezie vergeten aan te sluiten bij mij) dus dat werkt wel in mijn voordeel. Ook andere "eisen" die ze stelt (kwam al een keer ter sprake) ben ik compatible dus daar ligt het niet aan. Nu nog de vraag of ze het simpel weg wel of niet wilt.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:32 schreef RM-rf het volgende:
Je hebt het zelf in de hand...
Ofwel je bent een type waar dat meisje ook op kan vallen, iemand die niet te onzeker is, iemand die initiatief kan en durft te nemen. Ook iemand die niet te 'slap' en 'meegaand' is, misschien ook een man die een beetje jaloers is en zodra hij een relatie heeft en beetje 'bezitterig' (haar vorige vriend was dat ook dus aan te nemen valt dat ze dat geen no-go vind, stiekem vinden de meeste vrouwen het ook wel eerder een 'goede' eigenschap voor mannen)
In dat geval ben je idd relatiemateriaal voor dat meisje ....
De vraag is dan hooguit of je dat ook zelf kan bewijzen.
Ofwel je bent dat alles niet, je bent geen relatiemateriaal maar gewoon een twijfelende afwachtende man die geen eigen initiatief neemt uit 'angst' voor vrouwen..
Tja, in dat geval zal je voor dat meisje 'een aardige jongen waarmee je een goede vriendschap kunt hebben'... Wat ook juist de positie is waarin je jezelf neerzet.
Aan jou de keuze.
de veelbesproken 'friendzone' is geen positie waarin meisjes mannen plaatsen, maar waar die jongetjes meestal zichzélf positioneren
Tuurlijk wil ik wel meer, maar ik bedoel er meer mee dat het niet gaat om het "scoren". En dat dacht ze vroeger wel van me, dat ik hele steden afwerkte. Stond ze ook wel van te kijken toen ze dit weekend hoorde dat ik per rato nog lager zit dan haarquote:Op donderdag 7 april 2011 13:43 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Eventjes hierover...
Je beweert hier nu wel een aantal dingen... die juist enorm met elkaar in tegenspraak zijn en juist haar waarschijnlijk enorme 'dubbele' signalen geven
Dat zij een 'verkeerd beeld van je zou hebben als je jezelf bent, dat je 'niet makkelijk met meisjes' zou zijn (geen player)..
en dat je vooral haar niet in je bed wilt krijgen...?
Wat lul je nu dom?
Dat wil je allemaal gewoon wél .. je wilt haar toch gewoon ook in je bed krijgen, of niet?
en ik mag hopen dat je óók wilt dat zij daarachter komt.
en zij zou daar ook waarschijnlijk helemaal niks tegen hebben, als je gewoon jezelf zou zijn en niet opeens tegenover haar 'anders' wilt overkomen en jezelf presenteert als één of ander sexloze androgyne muurbloem-nerd die niet met meisjes kan opschieten en enkel een leuke 'vriend om mee te praten'...
een soort van 'kletsvriendin-met-toevallig-een-piemel'.
Alsof het verkeerd zou zijn in haar broekje te willen komen.
ah...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik wel meer, maar ik bedoel er meer mee dat het niet gaat om het "scoren".
Dat denk je misschien omdat het vaak iets is dat mensen graag 'zeggen'..quote:Op donderdag 7 april 2011 13:59 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat bezitterige wilt ze juist niet omdat haar vorige vriendje daar heel vervelend mee was. Ze weet dat ik dat absoluut niet ben (ze zijn de bedrading voor jaloezie vergeten aan te sluiten bij mij) dus dat werkt wel in mijn voordeel.
Die "kletsvriendin" ben ik al. En ik kan wel een poging gaan doen om jaloers te worden maar dat gaat echt niet werken. Ze weet dat ik een open relatie heb gehad waar alles was toegestaan en dat ik daar geen problemen mee had. Ik kan werkelijk niet serieus worden, mijn toenmalige vriendin is genomen door mijn beste vriend terwijl ze naast me in bed lag en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik weet dat mensen daar normaal anders over denken en ik weet dat ik met mijn vingers nergens aan mag komen als ik in een relatie zit dus dat doe ik dan ook niet maar jaloezie bestaat in mijn handleiding niet.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah...dan ben je idd héél goed op de juiste weg
[..]
Dat denk je misschien omdat het vaak iets is dat mensen graag 'zeggen'..
Dat het zóó goed is als mensen in een relatie _niet_ jaloers zouden zijn.
Geloof maar wat je wilt, maar meestal komen leugens niet ver, omdat mensen in hun handelen écht bewijzen wat ze denken...
Als zij je vanalles gaat vertellen over haar 'dates' en jij bent niet eens in de minste zin 'jaloers' maak je gewoonweg je kansen sterk kleiner... denk je écht dat zij over haar 'datesd' gaat vertellen 'omdat het zo leuk met jou kwebbelen is' ?
als dat zo is, ben je al hard bezig haar 'beste kletsvriendin' aan het worden
Waarom niet face-to-face? Met bellen hou je het nog steeds zo lafjes afstandelijk.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
Als dat een probleem zou zijn zou het sowieso niet gaan werken. Maar dat is koffiedik kijken op dit moment. Ik kan mensen behoorlijk goed "lezen" en dat is bij haar niet anders maar ik zit er natuurlijk ook wel eens naast. Maar wachten tot ze belt (zal vanavond wel zijn neem ik aan...)
Ze is erg voorzichtig, ook met haar dates is fysiek contact een moeilijkheid en alles wat te snel dichtbij komt wordt als eng gezien, dat is ook 1 van de redenen dat ik zo op mijn tenen loop en moeilijk doe (buiten het feit dat ik gewoon een angsthaas ben met dit onderwerp). Face-to-face is een optie maar ik denk dat dat geen succes zou worden. Maar daar kan ik natuurlijk maar op 1 manier achter komen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Waarom niet face-to-face? Met bellen hou je het nog steeds zo lafjes afstandelijk.
Bellen moet je echt niet doen. Je zou maar eens 90% van de communicatie missen (zij zegt "nee", maar alles in haar zegt "ja").quote:Op donderdag 7 april 2011 14:35 schreef Black_Ninja het volgende:
Face-to-face is een optie maar ik denk dat dat geen succes zou worden.
Sorry?quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
mijn toenmalige vriendin is genomen door mijn beste vriend terwijl ze naast me in bed lag
Long story, ik heb ook mee gedaan natuurlijkquote:
Ik zal haar na me werk anders wel eens sms'en en aangeven dat ze het ook face to face mag bespreken, kijken hoe ze daar op reageert.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:43 schreef Shodan het volgende:
[..]
Bellen moet je echt niet doen. Je zou maar eens 90% van de communicatie missen (zij zegt "nee", maar alles in haar zegt "ja").
En waarschijnlijk houdt ze de boot af omdat jij niet "jaloers" wordt en daarmee het signaal afgeeft dat je niet voor een relatie wilt "werken". Gebrek aan jaloezie wordt gezien als onverschilligheid!
Ik zou dit niett aan je huidige vlam-to-be vertellen.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Long story, ik heb ook mee gedaan natuurlijkmaar geeft wel goed aan dat ik echt een stukje bedrading mis...
Een trio met je beste vriend ?? Is vragen om problemen eigenlijkquote:Op donderdag 7 april 2011 14:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Long story, ik heb ook mee gedaan natuurlijkmaar geeft wel goed aan dat ik echt een stukje bedrading mis...
Ga normale vriendschappen aan en wordt een man, in plaats van dit geneuzel met een meisje wat toch nooit wat gaat worden. Je verspeelt je tijd!quote:Op woensdag 6 april 2011 20:33 schreef Black_Ninja het volgende:
Hoi allemaal,
even een berichtje om de mening van jullie te vragen en om simpelweg dit van mij af te schrijven. Ik zit met het volgende:
Een paar maanden geleden is het uit gegaan met mijn vriendin (ex hoe je het wilt noemen) en sindsdien ben ik weer het contact met oude bekenden aan het aantrekken. Zo ook met een vriendin van me. Vroeger had ik wel eens geprobeerd om wat af te spreken maar dat is nooit gelukt en ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat ze contact over de msn prima vond maar me verder niet hoefde te zien. Nu bleek dat haar vriendje erg jaloers was en dat ze daarom nooit wat met me had afgesproken en nu dat het uit was kon ze weer wat afspreken
en zo hebben we nu alweer een paar weken contact en zien we elkaar weer.
Sindsdien zien we elkaar (te) vaak. Ongeveer zo'n 3 - 4 keer in de week. De eerste keer dat we afspraken zei ze er meteen bij (op de msn en half als grap) dat het geen date was.
eerlijk gezegd vind ik die instelling een groter probleem dat je hebt, dan de 'indruk' die ze zou kunnen hebben dat je een 'player' zou zijn..quote:Op donderdag 7 april 2011 14:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik kan werkelijk niet serieus worden, mijn toenmalige vriendin is genomen door mijn beste vriend terwijl ze naast me in bed lag en daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Van haar kant mag ze dat soort dingen gerust claimen, het zou niet mijn eerste relatie zijn en na die eerste hebben de rest het nooit goed gevonden en daar heb ik me dan ook aan gehouden. Ik kan me wel inleven in andere alleen denk ik soms anders. Ik zie fysiek als onbelangrijk, liefde zit in je hart en niet tussen je kruis. Bij mij ligt de grens als je van een ander gaat houden. Maar zoals ik zei, long story...quote:Op donderdag 7 april 2011 14:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik die instelling een groter probleem dat je hebt, dan de 'indruk' die ze zou kunnen hebben dat je een 'player' zou zijn..
het komt een beetje over alsof je een relatie ingaat met een groot bord 'I'm an Idiot, Hit me!' een relatie ingaat, als je kennelijk niet bepaalde omgangsregels ook wilt stellen, en ook zélf je grenzen aangeeft.
Dat _is_ namelijk een relatie, dan vind je niet alles zomaar 'goed' omdat je een relatie hebt, een relatie is ook je grenzen duidelijk stellen en aanhouden.
Eerlijk gezegd kan ik me erg goed voorstellen dat ze domweg ook helemaal geen zin heeft een relatie in te gaan op dat soort 'omgangsvormen'..
Immers, wat voor dingen jij 'goed vind ' zal andersom net zo goed gelden, als jij kennelijk geen 'jaloersheid' toont kan ik me niet voorstellen dat zij wel bepaald gedrag van jouw zijde kan 'claimen'...
Tenzij hij zich ervan heeft kunnen weerhouden zijn vinger in zijn vrind te steken.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een trio met je beste vriend ?? Is vragen om problemen eigenlijk
Geen enkel probleemquote:Op donderdag 7 april 2011 15:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tenzij hij zich ervan heeft kunnen weerhouden zijn vinger in zijn vrind te steken.
Dit gaat 'm niet worden. Ze wil je niet per sms afwijzen, maar als het 'm wel was geweest, dan had ze het je per sms wel willen zeggen, of had ze je direct gebeld om je te zien.quote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dus nogsteeds een glas half leeg met half volle melk... Maar het is ieder geval nog geen keiharde afwijzing...
Er is een verschil tussen direct iets beginnen of gewoon rustig kijken of het wat kan wordenquote:Op donderdag 7 april 2011 16:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit gaat 'm niet worden. Ze wil je niet per sms afwijzen, maar als het 'm wel was geweest, dan had ze het je per sms wel willen zeggen, of had ze je direct gebeld om je te zien.
Wow die is wel heel slecht hoor. Maar waarom morgen pas terug bellen? Je kan hier toch ook posten? Dan kan je ook bellen lijkt me?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:07 schreef Black_Ninja het volgende:
En hoe scoor je min punten?Zeggen dat je geen tijd hebt op het moment dat je belt en zeggen dat je morgen wel terug belt
Geweldige timing maar ik kon echt niet anders...
Probleem was dat er 2 collega's naast me stonden en die wilde wel erg graag naar huis. Mijn auto stond in bij de garage dus ik moest met een collega mee rijden om me naar de garage te brengen. Dus ik heb nog voorgesteld om later terug te bellen maar toen had zij plannen (klopt want ze is deze week extreem druk) dus lekker ongelukkig allemaal vandaag.quote:Op donderdag 7 april 2011 20:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wow die is wel heel slecht hoor. Maar waarom morgen pas terug bellen? Je kan hier toch ook posten? Dan kan je ook bellen lijkt me?
Dit is echt niet positief, sterkte...quote:Op donderdag 7 april 2011 13:13 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 april 2011 17:16 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen direct iets beginnen of gewoon rustig kijken of het wat kan wordenals ik haar een beetje goed inschat had ze me makkelijker via sms afgewezen dan een "JA" gestuurd. Er moet gewoon wat worden opgebouwd en dat kan wel even duren.
En we hebben het hier over iemand die al heeft aangegeven dat ze eigenlijk helemaal geen relatie wil op dit moment (ook niet met die andere 2) omdat ze na de laatste er voorlopig de buik wel van vol heeft.
Verblind door liefde valt wel mee gelukkigquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:35 schreef drijfhout het volgende:
Vergeet het maar, ze heeft je aan het lijntje, je bent haar beste vriend en ze wil je niet kwijt, maar je bent geen bf-material voor haar. Je tuint er met open ogen in omdat ze door liefde verblind zijn.
Ben vandaag in een te goede bui om zo te denkenquote:
Verman je en accepteer dat ze je gewoon niet zo ziet. Je bent niet 'meegenomen in de stroom afwijzingen', ze vindt je gewoon niet leuk genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 10:43 schreef Black_Ninja het volgende:
Een voorlopige neeGrappige was wel dat we dezelfde avond nog hebben afgesproken
Kwam er achter dat ze de avond er voor een werkelijk rampzalige date heeft gehad met 1 van de 2 en die had het zo verkloot dat ze nu zowel hem als de andere date heeft afgepoeierd en weer helemaal klaar is met daten. Dus ik ben ook mee genomen in de stroom van afwijzingen. Voorlopig blijven we op dezelfde manier met elkaar omgaan en wanneer ze er wel aan toe is zou ze het opnieuw overwegen. Dus zolang ik niet bij haar in bed kom slapen en opdringerig sex probeer te forceren (zo was die date dus) krijg ik over een tijdje een nieuwe kans
Opzich ben ik wel van deze tactiek en kan het je een hoop opleveren en ik denk dat ze niet zo snel weg rent voor de overgebleven vriendschap. Alleen..... Ze heeft me al eerder (voor deze situatie) verteld dat ze niet snel van het fysieke contact (ook dus niet zoenen) is, en dat dat vaak pas na een date of 10 ofzo gebeurd. Daarom vraag ik me ook eigenlijk af wat ik kan bereiken door "echt" te gaan daten. Ik merk dat ik met baby stapjes dichterbij kom.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:40 schreef VanHelsing het volgende:
Interessant topic, zit min of meer in dezelfde situatie. Pas geleden bij m'n beste vriendin (na 4,5 jaar!) aangegeven dat ik toch misschien wel wat meer dan alleen vrienden zou willen zijn...
Leverde wat leuke momenten op, waarin ze vooral probeerde mij op een vriendelijke manier aan de kant te zetten. Ik vond d'r niet 100% overtuigend, dus heb d'r min of meer gedwongen mij één serieuze date te geven. Ze ging akkoord onder de voorwaarde dat ik haar daarna met rust zou laten (op die manier althans, de vriendschap is op geen enkel moment echt in gevaar geweest). [advies] Mocht je iets dergelijks willen proberen, dan is dit laatste wel belangrijk. Zij heeft dan gelijk zekerheid over het moment waarop de vriendschap weer "normaal" wordt (en jij over het moment waarop je hart breekt...). Uiteraard probeer je dit te voorkomen.
[/advies]
Zo gezegd, zo gedaan.. we gaan nu richting de tweede...
Ik geef toe, dit is een tactiek die valt onder de categorie "blufpoker." Maar het kan dus een noodzakelijke stap zijn op weg naar meer.
Is een bewuste plaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Burdie het volgende:
TS, serieuze vraag: hoe dik is die plaat voor je kop en zit die er al lang?
Ik vind het wel knap van dat meisje dat ze het voor elkaar heeft weten te krijgen dat ze je heeft afgewezen, dat jij nog altijd haar beste vriend wilt spelen, én dat je ook nog eens als een brave puppy blijft zitten wachten tot ze iemand heeft gevonden die wél is wat ze zoekt.
Vind ik best kunstig gedaan.
Heb ik ook wel en als dat een "breekpunt" zou zijn is het verleden tijd en kan ik het toch niet meer veranderen. Het is om aan te geven dat ik wel wat heb "goed te maken". Gister was ze bijvoorbeeld weer verbaast dat ik een pak hadquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:47 schreef W1ckeDxt het volgende:
By the way: 'Dikke minpunten' i.v.m je vakantie.
Daar moet je al schijt aan hebben, kan ze nog zo geweldig zijn, je moet je niet rot voelen omdat je die keuze toen hebt gemaakt, als jij een leuke tijd hebt gehad dan is het toch goed.
Man, de rillingen lopen over mijn rug als ik dat allemaal zo lees. Ze moet je niet. Nu niet en nooit niet. En dat minpunten gezeik moet je loslaten, als ze je echt leuk vond, zou ze nog met je op date gaan al ging je elk weekend stappen met je goede vrienden sterretje en geert.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik ook wel en als dat een "breekpunt" zou zijn is het verleden tijd en kan ik het toch niet meer veranderen. Het is om aan te geven dat ik wel wat heb "goed te maken". Gister was ze bijvoorbeeld weer verbaast dat ik een pak hadZe date vooral met uni studenten en ondanks dat ik het zelfde opleidingsniveau heb als haar denkt ze soms nog steeds dat ik een "oh oh cherso" heikneuter ben
Ook het feit dat ik rechts stem en zij links vond ze een dik minpunt maar daar komt ze ook langzaam op terug
Hier zit het probleem.quote:Ja op dit moment ben ik een onverwachte vriend en misschien blijft dat ook wel zo maar tegelijk krijg ik bij kleine dingen soms het idee dat mijn "date" counter toch langzaam oploopt zonder dat we het zelf door hebben en dat ik dichterbij kom dan van haar de bedoeling is. Voorlopig wacht ik denk ik gewoon af tot ik voel dat mijn "date counter" op 9 staat zodat als ik de stoute schoenen aantrek en het op de blufpoker manier aanpak ik ook in 1 avond de kans heb om het echt aan te pakken. De kans dat ik nu iets kan winnen is te klein te opzichte van de kans dat ik wat verlies.
Hehe.. wie had het over zoenen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Opzich ben ik wel van deze tactiek en kan het je een hoop opleveren en ik denk dat ze niet zo snel weg rent voor de overgebleven vriendschap. Alleen..... Ze heeft me al eerder (voor deze situatie) verteld dat ze niet snel van het fysieke contact (ook dus niet zoenen) is, en dat dat vaak pas na een date of 10 ofzo gebeurd. Daarom vraag ik me ook eigenlijk af wat ik kan bereiken door "echt" te gaan daten. Ik merk dat ik met baby stapjes dichterbij kom.
Gister bijvoorbeeld toen ze het aangaf vertelde ze dat ze niet zo lekker in haar vel zat (wat dus kwam door die date) en dat ze geen zin had in iemand om haar heen. Daarna verteld ze dat ze naar een klassiek concert toe gaat die avond en dat dat heel iets anders was dan wat ik had gevraagd (ik had gratis kaarten voor Crazy piano's gekregen en had wat mensen waaronder haar gevraagd of ze mee wilde). Nu had ze eerst dus duidelijk aan gegeven dat ze niemand om zich heen wilde hebben die avond en dat ze graag alleen naar dat concert toe wilde. We zijn nog geen 5 zinnen verder, als je wil mag je trouwens wel mee.
Ja op dit moment ben ik een onverwachte vriend en misschien blijft dat ook wel zo maar tegelijk krijg ik bij kleine dingen soms het idee dat mijn "date" counter toch langzaam oploopt zonder dat we het zelf door hebben en dat ik dichterbij kom dan van haar de bedoeling is. Voorlopig wacht ik denk ik gewoon af tot ik voel dat mijn "date counter" op 9 staat zodat als ik de stoute schoenen aantrek en het op de blufpoker manier aanpak ik ook in 1 avond de kans heb om het echt aan te pakken. De kans dat ik nu iets kan winnen is te klein te opzichte van de kans dat ik wat verlies.
Dat je in dat gelul trapt zeg. Prik er eens doorheen man. Dat soort lamme kutsmoezen dat ze zo moeilijk 'bereikbaar' is of een 'muurtje' heeft.. hoezo val je daarvoor?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Alleen..... Ze heeft me al eerder (voor deze situatie) verteld dat ze niet snel van het fysieke contact (ook dus niet zoenen) is, en dat dat vaak pas na een date of 10 ofzo gebeurd. Daarom vraag ik me ook eigenlijk af wat ik kan bereiken door "echt" te gaan daten. Ik merk dat ik met baby stapjes dichterbij kom.
+ 1 miljoen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat je in dat gelul trapt zeg. Prik er eens doorheen man. Dat soort lamme kutsmoezen dat ze zo moeilijk 'bereikbaar' is of een 'muurtje' heeft.. hoezo val je daarvoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet helemaal deze situatie, maar ik zie enige overeenkomsten.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |