abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95136328
Hoin :W .

Sindskort doet mijn vaatwasser stom. Nadat hij een wasje heeft gedaan ligt er daarna altijd een heel klein plasje water voor de vaatwasser. Nog niet eens een glas vol. Maar wel genoeg tot ergernis.
Ik hou hem goed schoon, filter is ook gewoon schoon enzo. Wat zou dit kunnen zijn? Hij is denk ik een jaar of 6 oud.
pi_95136460
Ik denk dat het water zou kunnen zijn.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:38:52 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95136659
Rubbers langs de klep versleten / omgebogen / gescheurd?
Je moeder is een hamster
pi_95136826
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:38 schreef Crutch het volgende:
Rubbers langs de klep versleten / omgebogen / gescheurd?
Kijk een antwoord waar ik wat aan heb! _O_ alleen daarvoor al dank. Ik zal eens kijken of die er soms versleten uit zien.
  woensdag 6 april 2011 @ 20:43:34 #5
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95136892
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:42 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Kijk een antwoord waar ik wat aan heb! _O_ alleen daarvoor al dank. Ik zal eens kijken of die er soms versleten uit zien.
Goed kijken dan, aangezien het maar een heul heul klein plasje is. :)
Je moeder is een hamster
pi_95137204
quote:
14s.gif Op woensdag 6 april 2011 20:43 schreef Crutch het volgende:

[..]

Goed kijken dan, aangezien het maar een heul heul klein plasje is. :)
Ik ga er zo met een vergrootglas naar turen :D
  woensdag 6 april 2011 @ 21:37:17 #7
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_95140226
Er kan ook vuil en vet tussen zitten. ;)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_95140876
Ok de onderkant van de rubbers zijn wel wat vies ja :D . Maar nog wel intact zo op het oog. Ik zal ze eens grondig schoonschrobben en kijken of dat helpt.
pi_95144847
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 21:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ok de onderkant van de rubbers zijn wel wat vies ja :D . Maar nog wel intact zo op het oog. Ik zal ze eens grondig schoonschrobben en kijken of dat helpt.
Rubbers kunnen ook verslijten zonder dat dit echt duidelijk zichtbaar is, als het rubber niet goed terugkomt in de originele staat maar wat ingedrukt blijven, dan lijken ze nog goed maar zijn dus versleten.

Eerst proberen om schoon te maken, soms wil een klein stukje vuil al de oorzaak zijn dat er water langs lekt.

Eventueel een nieuw rubber bestellen.

Een en ander is natuurlijk afhankelijk van hoe oud de vaatwasser is en hoe erg je deze altijd mishandelt, vele vaatwassers gaan gemiddeld maar een jaartje of 6 à 8 mee.

Indien je vaatwasser te oud is en reparatie niet echt rendabel is, kun je ook proberen om het rubber iets te verdikken.
pi_95145579
Hmm ok, dank je wel. Ik ga hem morgen goed schoonmaken (de rubbers). En kijken of dat werkt. Ik gebruik hem denk ik 3 x per week en spoel eigenlijk alles eerst voor voordat ik het erin zit. Dus echt veel viezigheid heeft hij niet te verwerken. Hopelijk werkt het ^O^
pi_95146160
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
Hmm ok, dank je wel. Ik ga hem morgen goed schoonmaken (de rubbers). En kijken of dat werkt. Ik gebruik hem denk ik 3 x per week en spoel eigenlijk alles eerst voor voordat ik het erin zit. Dus echt veel viezigheid heeft hij niet te verwerken. Hopelijk werkt het ^O^
Dan zou ik indien schoonmaken niet helpt gewoon de rubbers vervangen.

Zelf gebruik ik hem minimaal 1x per dag en spoel niets af, het grove vuil schraap ik eraf en dan zo de vaatwasser is, die is er tenslotte om het schoon te maken. :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')