abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95134317
Ik heb sinds kort een blender en wil daar daadwerkelijk gebruik van maken.
Mijn bedoeling is om verse vruchten te gebruiken.
Hoewel ik dit nooit gedaan heb wil ik graag het volgende van jullie weten.
Welke vruchten zijn het lekkerst om te gebruiken en wat zijn de verhoudingen?

Bij voorbaat dank.
pi_95134554
Kan nogal verschillen per persoon dus probeer wat uit zou ik zeggen. Experimenteer een beetje met combinaties. Je merkt vanzelf wat je lekker vind, na een tijdje word je er creatief in. :Y

1 tip; doe er ook altijd water of vruchtensap bij, yoghurt of melk mag ook anders wordt het zo kwakje wat er niet uit ziet. En niet te enthousiast met combinaties, keep it simpel en nooit te veel ^O^
  woensdag 6 april 2011 @ 20:21:00 #3
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_95135529
en bij sommige vruchten moet je even de pitjes verwijderen, anders wordt je drankje bitter en dat is niet lekker.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_95135895
Iedere vrucht is lekker, met name aardbei, peer etc.

Mijn favoriet is ananas, water en mint!! Yummie!
Geluk duurt je leven lang.
pi_95137423
schopje cul?

ot: abrikoos sinaasappel :9~
Le deuxième sexe
pi_95278400
schopje CUL
pi_95278663
De koelkast is ook niet altijd even goed voor de vruchtensap. Vooral als je melk en/of yoghurt gaat toevoegen. Het wordt dan heel erg dik en is daardoor moeilijk te drinken.

Iets anders: in de zomer maak ik met de blender graag 'ijs-koffie'. Weet niet of je dat lekker vindt, maar zelf maken is heel erg makkelijk en veel lekkerder. Ik gebruik echter geen koude koffie maar van die goedkope zakjes cappuccino. Daar flink wat vanille-ijs aan toevoegen, wat suiker (als je van zoet houdt) een beetje water en wat ijsklontjes (koud water uit de koelkast kan eventueel ook., is misschien nog wel beter voor de blender) en je bent verslaafd.
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:26:32 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_95281541
Banaan+Kiwi+Yoghurt
  zaterdag 9 april 2011 @ 23:29:10 #9
230788 n8n
Pragmatisch
pi_95281674
Banaan en aardbei
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_95290278