abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95132437
Hallo,

Ik wil graag mijn tanden een paar tinten witter,
Het is vooral tussen mijn ondertanden in een probleem daar is het erg geel..
Heeft iemand ervaringen met Crestwhitestrips?? En weet iemand of je het ergens in NL kan kopen of alleen via internet?

Ik hoor het graag.
Wil je perfectie? Koop een BARBIE ;DD
pi_95132561
Je tanden goed poetsen is geen optie?
  woensdag 6 april 2011 @ 19:34:44 #3
329980 Taartjeh
In je Face-jeh
  woensdag 6 april 2011 @ 19:44:04 #4
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_95133156
quote:
quote:
DE KOSTEN VAN TANDEN BLEKEN
Complete bleekbehandeling EUR 129,00. U kunt bij ons niet pinnen; graag contante betaling.
:')
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 6 april 2011 @ 19:45:29 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_95133219
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:44 schreef padlarf het volgende:

[..]

[..]

:')
Klinkt als 'n bedrijf met dubbele boekhouding ofzo :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_95134389

[ Bericht 100% gewijzigd door shiftsix op 06-04-2011 20:07:52 ]
pi_95136422
Bij verschillende klinieken kun je voor ongeveer 50 euro al 4 tinten witter maken. Het is de moeite waard ze gewoon te laten bleken. 4 tinten is wel vrij weinig, dat resultaat zul je al snel kwijtraken, maar bij 8 tinten blijft het echt een flinke tijd mooi.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_95242350
Nou hier spreekt een echte ervarings deskundige over het gebruik van de Crest Whitestrips! Ik gebruik ze namelijk als sinds vorig jaar & het resultaat is verbluffend. Het is echt werkelijk prachtig.

Vorig jaar (februari) ben ik met de Crest Whitestips Classic begonnen, en heb me trouw gehouden aan 2 x daags 30 minuten. En na de 30 dagen, zag je echt een duidelijk verschil, maar nog niet het perfecte WITTE tanden idee dat ik in mijn gedachte had. Dus ben ik met een 2e doos verder gegaan, en ze waren werkelijk porcelein wit! Het resultaat was verbluffend mooi. Nou moet ik zeggen dat er natuurlijk wel bijwerkingen bijzitten, zoals gevoeligheid. Als ik moest lachen en er kwam een koud briesje voorbij dan was dat wel even gevoelig, maar het is het waard. Je haalt met de strips eigenlijk het glazuur weg van je tanden om ze witter te maken, en dat glazuur komt niet meer terug... Maar in de zon & als ik lachte, reflecteerden mijn tanden gewoon. En als iemand dan vroeg; woow, heb jij je tanden laten bleken, antwoorde ik; Nee... hoezo? Ongeveer 2 maandjes geleden, heb ik de Crest Whitestips 3D gekocht voor 40 euro, dat is een nieuw product, en die hoefde ik maar 14 dagen te gebruiken, en dat resultaat heeft mijn tandjes weer mooi wit bijgewerkt. Die bieden ook extra grip, die Classics willen nog wel eens verschuiven maar als je je mond gewoon stil houd is er niks aan de hand. Ze zeggen dat je de classics 30 minuten 2 x daags in moet hebben, maar als je ze 50 minuten in hebt is dat ook niet zo erg hoor, je hoeft het niet heel erg nauw te nemen met wat daar staat.

Ik denk dat het vooral gaat om het proces om dat glazuur van je tanden te krijgen, en dat ze daarna heel snel wit worden.

Ik heb voordat ik de Crest Whitestrips ben gaan gebruiken allerlei whitening tandpasta's gekocht, en van die Pearldrops tandpasta, maar dat helpt serieus geen ene flikker. Ik durfde de stap nog niet te maken om serieus mijn tanden te bleken, maar je moet het gewoon doen, het vereist wel disipline, maar als je dat kan opbrengen heb je PERFECT WITTE TANDEN. Je hebt nu zelfs whitening kauwgom! Nou ik geloof er niks van.... Alleen wanneer er waterstofperoxide in zit kunnen ze wit worden en niet van een kauwgompje. Volgens mij zit er 6% waterstofperoxide in de Crest Whitestips.

Je wilt vast weten waar ik ze vandaan heb. Toen ik vorig jaar de classics bestelden had ik die nog destijds van marktplaats, maar tegenwoorden heb je een website waar je de Strips kan bestellen. Die persoon heeft goed ingespeeld op deze markt, want het is razend populair aan het worden. De site waar ik de 3D strips vandaan heb is; (www.crestwhitestrips.nl)
  vrijdag 8 april 2011 @ 23:40:31 #9
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_95244234
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef xChar het volgende:
Nou hier spreekt een echte ervarings deskundige over het gebruik van de Crest Whitestrips! Ik gebruik ze namelijk als sinds vorig jaar & het resultaat is verbluffend. Het is echt werkelijk prachtig.

Vorig jaar (februari) ben ik met de Crest Whitestips Classic begonnen, en heb me trouw gehouden aan 2 x daags 30 minuten. En na de 30 dagen, zag je echt een duidelijk verschil, maar nog niet het perfecte WITTE tanden idee dat ik in mijn gedachte had. Dus ben ik met een 2e doos verder gegaan, en ze waren werkelijk porcelein wit! Het resultaat was verbluffend mooi. Nou moet ik zeggen dat er natuurlijk wel bijwerkingen bijzitten, zoals gevoeligheid. Als ik moest lachen en er kwam een koud briesje voorbij dan was dat wel even gevoelig, maar het is het waard. Je haalt met de strips eigenlijk het glazuur weg van je tanden om ze witter te maken, en dat glazuur komt niet meer terug... Maar in de zon & als ik lachte, reflecteerden mijn tanden gewoon. En als iemand dan vroeg; woow, heb jij je tanden laten bleken, antwoorde ik; Nee... hoezo? Ongeveer 2 maandjes geleden, heb ik de Crest Whitestips 3D gekocht voor 40 euro, dat is een nieuw product, en die hoefde ik maar 14 dagen te gebruiken, en dat resultaat heeft mijn tandjes weer mooi wit bijgewerkt. Die bieden ook extra grip, die Classics willen nog wel eens verschuiven maar als je je mond gewoon stil houd is er niks aan de hand. Ze zeggen dat je de classics 30 minuten 2 x daags in moet hebben, maar als je ze 50 minuten in hebt is dat ook niet zo erg hoor, je hoeft het niet heel erg nauw te nemen met wat daar staat.

Ik denk dat het vooral gaat om het proces om dat glazuur van je tanden te krijgen, en dat ze daarna heel snel wit worden.

Ik heb voordat ik de Crest Whitestrips ben gaan gebruiken allerlei whitening tandpasta's gekocht, en van die Pearldrops tandpasta, maar dat helpt serieus geen ene flikker. Ik durfde de stap nog niet te maken om serieus mijn tanden te bleken, maar je moet het gewoon doen, het vereist wel disipline, maar als je dat kan opbrengen heb je PERFECT WITTE TANDEN. Je hebt nu zelfs whitening kauwgom! Nou ik geloof er niks van.... Alleen wanneer er waterstofperoxide in zit kunnen ze wit worden en niet van een kauwgompje. Volgens mij zit er 6% waterstofperoxide in de Crest Whitestips.

Je wilt vast weten waar ik ze vandaan heb. Toen ik vorig jaar de classics bestelden had ik die nog destijds van marktplaats, maar tegenwoorden heb je een website waar je de Strips kan bestellen. Die persoon heeft goed ingespeeld op deze markt, want het is razend populair aan het worden. De site waar ik de 3D strips vandaan heb is; (www.crestwhitestrips.nl)
Hoeveel geld krijg jij voor deze post?
Ok stelletje hokboeren
pi_95244509
Het is juist bewezen dat zelfgebruik strips en bleekmiddelen meestal vrij slecht werken.
pi_95246432
TS

Ze werken goed hoor , heb ze 2 maanden terug geprobeerd , en ze zijn zeker witter geworden. Daarna moet je ze natuurlijk wel goed onderhouden. Enige nadeel ervan is dat je tanden heel gevoelig worden , maar na een paar dagen gaat het weer weg.
pi_95251629
Naja, ik wil de crest white strips proberen.
Maar vroeg me af wat het verschil is tussen de hele en halve kuur? zal dat verschil erg groot zijn?
Wil je perfectie? Koop een BARBIE ;DD
pi_95254324
Dit doe je je gezonde gebit toch niet aan :X ?
pi_95261261
Volgens mij kun je ze op Ebay veel goedkoper krijgen.
pi_95267645
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 23:06 schreef xChar het volgende:
[blablabla] ... En als iemand dan vroeg; woow, heb jij je tanden laten bleken, antwoorde ik; Nee... hoezo? ... [blablabla]
wtf :')
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_95269670
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 12:00 schreef das_phantom het volgende:
Dit doe je je gezonde gebit toch niet aan :X ?
Wat zou er ongezond aan zijn :') ?
Het is bewezen dat het niet schadelijk is voor je tanden.
pi_95329286
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 april 2011 18:56 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat zou er ongezond aan zijn :') ?
Het is bewezen dat het niet schadelijk is voor je tanden.
als het de glazuur weghaalt zoals xchar hierboven zegt wel..

en het lijkt me wel heeeel fuckedup om pijn te krijgen van wind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')