Nou hier spreekt een echte ervarings deskundige over het gebruik van de Crest Whitestrips! Ik gebruik ze namelijk als sinds vorig jaar & het resultaat is verbluffend. Het is echt werkelijk prachtig.
Vorig jaar (februari) ben ik met de Crest Whitestips Classic begonnen, en heb me trouw gehouden aan 2 x daags 30 minuten. En na de 30 dagen, zag je echt een duidelijk verschil, maar nog niet het perfecte WITTE tanden idee dat ik in mijn gedachte had. Dus ben ik met een 2e doos verder gegaan, en ze waren werkelijk porcelein wit! Het resultaat was verbluffend mooi. Nou moet ik zeggen dat er natuurlijk wel bijwerkingen bijzitten, zoals gevoeligheid. Als ik moest lachen en er kwam een koud briesje voorbij dan was dat wel even gevoelig, maar het is het waard. Je haalt met de strips eigenlijk het glazuur weg van je tanden om ze witter te maken, en dat glazuur komt niet meer terug... Maar in de zon & als ik lachte, reflecteerden mijn tanden gewoon. En als iemand dan vroeg; woow, heb jij je tanden laten bleken, antwoorde ik; Nee... hoezo? Ongeveer 2 maandjes geleden, heb ik de Crest Whitestips 3D gekocht voor 40 euro, dat is een nieuw product, en die hoefde ik maar 14 dagen te gebruiken, en dat resultaat heeft mijn tandjes weer mooi wit bijgewerkt. Die bieden ook extra grip, die Classics willen nog wel eens verschuiven maar als je je mond gewoon stil houd is er niks aan de hand. Ze zeggen dat je de classics 30 minuten 2 x daags in moet hebben, maar als je ze 50 minuten in hebt is dat ook niet zo erg hoor, je hoeft het niet heel erg nauw te nemen met wat daar staat.
Ik denk dat het vooral gaat om het proces om dat glazuur van je tanden te krijgen, en dat ze daarna heel snel wit worden.
Ik heb voordat ik de Crest Whitestrips ben gaan gebruiken allerlei whitening tandpasta's gekocht, en van die Pearldrops tandpasta, maar dat helpt serieus geen ene flikker. Ik durfde de stap nog niet te maken om serieus mijn tanden te bleken, maar je moet het gewoon doen, het vereist wel disipline, maar als je dat kan opbrengen heb je PERFECT WITTE TANDEN. Je hebt nu zelfs whitening kauwgom! Nou ik geloof er niks van.... Alleen wanneer er waterstofperoxide in zit kunnen ze wit worden en niet van een kauwgompje. Volgens mij zit er 6% waterstofperoxide in de Crest Whitestips.
Je wilt vast weten waar ik ze vandaan heb. Toen ik vorig jaar de classics bestelden had ik die nog destijds van marktplaats, maar tegenwoorden heb je een website waar je de Strips kan bestellen. Die persoon heeft goed ingespeeld op deze markt, want het is razend populair aan het worden. De site waar ik de 3D strips vandaan heb is; (
www.crestwhitestrips.nl)