leeftijdsverschil maakt niet uit in dit gevalquote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Woman1 het volgende:
hai,
ik had niet verwacht dit ooit te posten maar volgens mij vind ik mijn leraar op de Uni meer dan gewoon interessant/leuk. Leeftijdsverschil is 10 jaar.
Kan dit gaan werken?
Of dien ik mezelf uit deze droom te helpen? Heb overigens nooit eerder in deze positie gezeten..
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Moet je deze vraag niet pas stellen als er ook daadwerkelijke intresse vanuit zijn kant komt?
Switchen van opleiding voor iets waarvan je niet eens weet of 't gaat lukken. Nee, dat is lekker slimquote:Op woensdag 6 april 2011 19:38 schreef trancethrust het volgende:
Switch opleiding/uni en vraag em uit. (Geeft ook wel direct aan dat het misschien handiger is eerst te checken of het van twee kanten komt, maar indien zo levert het direct een kwalijke situatie op; check mate?)
Goed gelezen jongen!quote:Op woensdag 6 april 2011 19:40 schreef Civilian het volgende:
[..]
Switchen van opleiding voor iets waarvan je niet eens weet of 't gaat lukken. Nee, dat is lekker slim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |