quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef Nonneke het volgende:
ben de inloopkast (kleinste slaapkamer) aan het uitbaggeren, tot nu toe 6 vuilniszakken kleding die wegkunnen (incl zak oude werkkleding)
![]()
als ik dat in zo'n inzamelbak gooi gebruiken ze dat nog voor andere mensen toch of worden het poetslappen ?
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat gebruiken ze nog wel, mits heel. En anders kun je het ook naar de kringloop brengen
Hij heeft informatica gestudeerd (nerdquote:
dan zou ik t in zo'n bak doen, want als je ziet wat ze bij de kringloop er nog voor durven vragen, dan doe ik er liever iemand gewoon een plezier meequote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft informatica gestudeerd (nerd) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.
We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeftdit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
dat of FHF?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte oognip
Nonneke kun je er niemand in je omgeving blij mee maken? De rest kan altijd nog naar zo'n bak
Oognip, wat een naar nieuws, sterkte voor jullie allebei.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hij heeft informatica gestudeerd (nerd) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.
We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeftdit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
Ja bijna Pasen hé, dus extra veel lekkers bij Appie.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sterkte Oognip!![]()
Bij de ah hebben ze opeens allemaal nieuwe dingen.
Ook lekkere chococakeMag ik alleen niet, maar tis wel lekker.
Zo nog ff snel boodschappen doen.
Wat een naar nieuws Oognip , sterktequote:Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lief is hij hé!quote:
ik ben en blijf helemaalquote:
Heb jij geen plaats voor hem?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben en blijf helemaalvan die lekkere vent
plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichtingquote:
Dat is wel heel jammer jaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |