abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 april 2011 @ 18:28:17 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95129569

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Belana | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngIan-Nick-Avatar.jpgmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 april 2011 @ 18:29:03 #2
13151 crew  Rewimo
pi_95129593
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef Nonneke het volgende:
ben de inloopkast (kleinste slaapkamer :') ) aan het uitbaggeren, tot nu toe 6 vuilniszakken kleding die wegkunnen (incl zak oude werkkleding) :@
als ik dat in zo'n inzamelbak gooi gebruiken ze dat nog voor andere mensen toch of worden het poetslappen ?
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat gebruiken ze nog wel, mits heel. En anders kun je het ook naar de kringloop brengen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95129643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hoe herkenbaar _O-

Wat studeert hij?
Hij heeft informatica gestudeerd (nerd :')) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.

We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeft ;( dit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis :{
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 april 2011 @ 18:31:00 #4
13151 crew  Rewimo
pi_95129688
Wat naar Oognip, zeker als hij zoveel pijn heeft :{
  woensdag 6 april 2011 @ 18:31:31 #5
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_95129709
ja er zitten juist nog hele nieuwe dingen tussen incl kaartje enzo :@ drom zou het zonde zijn als er gelijk poetslappen van worden gemaakt.
Hm misschien de milieustraat maar even bellen morgen, anders vis ik de nieuwe spullen er nog even uit en breng die naar de kringloop
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 18:32:34 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95129734
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

dan zou ik t in zo'n bak doen, want als je ziet wat ze bij de kringloop er nog voor durven vragen, dan doe ik er liever iemand gewoon een plezier mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 18:32:54 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95129744
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:29 schreef Oognip het volgende:

[..]

Hij heeft informatica gestudeerd (nerd :')) en doet nu een master in security van bedrijfsystemen. Hij wordt dus een zogenoemde hacker. Maar hij begint altijd te laat met leren voor zijn tentamens, zo ook nu. Hij kan het prima maar dan moet ie wel op tijd gaan leren.

We hebben net te horen gekregen dat de opa van mijn vriend botkanker heeft ;( dit is een uitzaaiing dus de kanker zit op nog meer plekken maar ze weten nog niet waar.
Het is ook zo snel gegaan, hij klaagt nu ongeveer 2 maanden over pijn in zijn been dat heel snel heel erg is geworden, zo erg dat hij is opgenomen in een verpleeghuis vorige week en nu ligt ie dus in het ziekenhuis :{
Hij wordt vanaf morgen bestraald met als doel dat de pijn wordt verminderd, dat zou hij pas na 4 tot 6 weken merken.
:*
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 6 april 2011 @ 18:34:55 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95129820
Mobiel kun je niet quoten vanuit een dicht topic : Jup,Greys :D begint ergens op te lijken. De lekke radiator is ook vervangen door een nieuwe vandaag dus zal ff bellen morgen dat ze die erop komen zetten.

Morgen komen ze ook de trap opmeten, die laten we ook ff doen want die vloerbedekking is compleet verneukt.

Raamfolie is besteld, komt vrijdag of maandag binnen. Gordijnen voor de groene kamer zijn ook besteld.

Nu ook nog ff trapleuningen :D en mike is druk met de plinten bezig. maak wel ff pic van de kapstok en dan plaats ik hem straks wel ff.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 6 april 2011 @ 18:36:40 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95129890
Ik moet de kringloop nog bellen dat ze mijn oude bank ophalen.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_95129907
Sterkte oognip
Nonneke kun je er niemand in je omgeving blij mee maken? De rest kan altijd nog naar zo'n bak
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 18:38:56 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95129975
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 18:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte oognip
Nonneke kun je er niemand in je omgeving blij mee maken? De rest kan altijd nog naar zo'n bak
dat of FHF?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95130874
Ik sta vanaf vandaag beschikbaar voor kittens van alle leeftijden! *O* Ik heb besloten dat ik het toch aan durf om te proberen :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 6 april 2011 @ 19:12:07 #13
13151 crew  Rewimo
pi_95131432
Spannend, Oognip! *O*
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 19:16:39 #14
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_95131647
quote:

[..]

Oognip, wat een naar nieuws, sterkte voor jullie allebei. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_95131714
Sterkte Oognip! :*

Bij de ah hebben ze opeens allemaal nieuwe dingen.
Ook lekkere chococake :9 Mag ik alleen niet, maar tis wel lekker.
Zo nog ff snel boodschappen doen.
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 19:21:02 #16
72518 Strega
pi_95131888
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Sterkte Oognip! :*

Bij de ah hebben ze opeens allemaal nieuwe dingen.
Ook lekkere chococake :9 Mag ik alleen niet, maar tis wel lekker.
Zo nog ff snel boodschappen doen.
Ja bijna Pasen hé, dus extra veel lekkers bij Appie.
Wat staat Diaz leuk op die foto's!
Zijn oortjes staan ook lekker pittig! O+
Bullie is thuis
pi_95131924
quote:

[..]

Wat een naar nieuws Oognip , sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_95132071

Ook even een update van Noche O+
  † In Memoriam † woensdag 6 april 2011 @ 19:28:10 #19
72518 Strega
pi_95132303
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef indaha het volgende:

Lief is hij hé! O+
Bullie is thuis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 19:30:00 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95132394
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef indaha het volgende:

ik ben en blijf helemaal O+ van die lekkere vent O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95132460
Ja en leuk hoe die loopt een beetje wiebelig, het is dat wij een vol kattenhuishouden hebben maar ik vind hem zo leuk O+
pi_95132517
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ben en blijf helemaal O+ van die lekkere vent O+
Heb jij geen plaats voor hem? ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 19:33:56 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95132613
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:31 schreef indaha het volgende:

[..]

Heb jij geen plaats voor hem? ;)
plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichting -O-
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 6 april 2011 @ 19:34:18 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_95132639
en dan heb ik t nog niet over de tijd dat hij dan alleen zou moeten zijn omdat ik moet werken helaas -O-
Today is life -

Dale Carnegie
pi_95132734
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 19:33 schreef Ynske het volgende:

[..]

plaats wel, maar dr mogen hier geen honden of katten van de woningstichting -O-
Dat is wel heel jammer ja -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: