Mijn ex was 17 toen was ik al 16...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef lakeland het volgende:
ten eerste, een meisje van 14 heeft geen borsten en in jouw geval mag het niet eens! De gevoelens zijn vrij normaal, het komt vanzelf wel als je ouder word.
Zij dus wel, en het komt redelijk vaak voor hoor bij meisjes van 14...quote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef lakeland het volgende:
Cup B-C ok, maar een meisje van 14 kan toch niet zo'n een cup hebben? dan denk ik eerder aan cup a.
achja, 't kan.quote:Op donderdag 7 april 2011 12:24 schreef nettekloon het volgende:
[..]
Zij dus wel, en het komt redelijk vaak voor hoor bij meisjes van 14...
Ehm komt zelfs voor bij meisjes van 12 ....quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef lakeland het volgende:
ten eerste, een meisje van 14 heeft geen borsten en in jouw geval mag het niet eens! De gevoelens zijn vrij normaal, het komt vanzelf wel als je ouder word.
Ik ken er 2 met een mooie cup D..quote:Op donderdag 7 april 2011 11:51 schreef lakeland het volgende:
Cup B-C ok, maar een meisje van 14 kan toch niet zo'n een cup hebben? dan denk ik eerder aan cup a.
quote:Op woensdag 6 april 2011 18:10 schreef longinus het volgende:
dat is niet normaal, op jou leeftijd zou je bij het aanraken van borsten al een spontane lozing moeten krijgen.
en anders laat je haar met je piemeltje spelen, moet ook dat effect geven
Bron?quote:Op donderdag 7 april 2011 15:18 schreef henry_101 het volgende:
T is niet strafbaar, tussen 12 en 16 jaar mag er met een leeftijdsverschil van 3 jaar gewoon geneukt worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |