quote:Wauw, die is mooi heej, Eva! En ik hoop dat je morgen met Ernie kan bellen, da's echt gaaf
Op donderdag 20 juni 2002 20:53 schreef Eva-Sophie het volgende:
Wat een mooie beker Christan!Even een plaatje voor de mama van Bo, kijk dit ding heb ik gehad van mama:
Nu ga ik fijn slapen en morgen heb ik dan misschien een Ernietelefoon.
Ik heb van mijn mama ook een Bert&Ernie telefoon gekregen!!
Stoer hoor. ![]()
Jullie kunnen me bellen op nummer 2461.
Daaag ga nu effe oma bellen hoor!
Daar heeft mama wel een beetje gelijk in..wat is erniefoon ?
quote:Hee Anouk, jij ook een? Gaaf hoor. Ik ga je straks bellen, als ik thuis ben van mijn werk (ben stiekem op de crèche naar de kompoeter geslopen). Doe Ernie de groeten van me!
Op vrijdag 21 juni 2002 13:37 schreef Anouk het volgende:
Jippie!!!!!Ik heb van mijn mama ook een Bert&Ernie telefoon gekregen!!
Stoer hoor.
Jullie kunnen me bellen op nummer 2461.Daaag ga nu effe oma bellen hoor!
quote:Alicia, kijk vanavond om 6 uur naar de TV dan kun je Ernie zien. En die is heel koel, en daar kun je dus mee bellen als je een Erniefoon hebt. Gewoon doorzeuren hoor, tegen je mama!
Op vrijdag 21 juni 2002 13:42 schreef Alicia het volgende:Nou ik heb mama ook gevraagd naar erniefoon maar ik krijg hem niet
Ik was nog te kleine zei ze en jullie al groot. Ik wist toch nog niet wat erniefoon is.Daar heeft mama wel een beetje gelijk in..wat is erniefoon ?
quote:Gewoon net zolang zeuren om een Erniefoon.
Op vrijdag 21 juni 2002 13:42 schreef Alicia het volgende:Nou ik heb mama ook gevraagd naar erniefoon maar ik krijg hem niet
Ik was nog te kleine zei ze en jullie al groot. Ik wist toch nog niet wat erniefoon is.Daar heeft mama wel een beetje gelijk in..wat is erniefoon ?
[Dit bericht is gewijzigd door Anouk op 21-06-2002 14:47]
Dikke lebber Bo
Verder ben ik druk bezig geweest papa helpen met de tuin.(Wat er nog van over is).
Leuk joh!!
Steentjes uit de aarde vissen en dan in de vijver gooien.
Die gebaricadingesen is met iets ervoor.
Nu kan ik er niet dichterbij komen.
Ik ben vandaag verwend joh! Van papa heb ik zo'n kralending gehad die Duco ook heeft en van mama een "telefoooontje" . Dat is een soort Erniefoon (die ook waren uitverkocht in Amsterdam) maar dan van hetzelfde merk als waar ik ook mijn "Stuurtje" en "Beeeertje" van heb. Ik ben echt wezeloos van mijn beertje en ga de deur niet uit zonder mijn stuurtje dus mama dacht "dat zit wel goed!".
Vtech ofzoiets heet dat merk. Gaat op batterijtjes en klinkt net zo als onze echte telefoon.
Onze echte telefoon ging vanavond nog en papa en mama waren nu al in de war.
![]()
Nou heb ik voorlopig wel weer genoeg speelgoed gehad zei mama, nou ik vind het wel meevallen hoor.
Ik heb anders nog centjes zat in mijn spaarnijntje en dan ga ik zelf wel naar de Bart Smit.
Nu moet ik vlug gaan slapen want papa en mama willen barbeknoeien.
Die rol komt bij de Speelboom vandaan, een gewone speelgoedwinkel. Ik weet niet of ze die bij jullie ook hebben? Op zich is Chicco een bekend merk speelgoed dus dat scheelt.
quote:Spannend man!!
Op vrijdag 21 juni 2002 21:35 schreef Christan het volgende:
Heej kids, ik ben in eh... eh... nou ja waar papa woont. We zijn met de trein gegaan vandaag, nou eigenlijk met wel drie treinen. Da's eentje meer dan anders, want toen we over moesten stappen was de andere trein al weg. Dat vond mama niet leuk, maar ik wel, want toen gingen we dus in drie treinen. En ik zat lekker in mijn wagentje en mama moest een heel stuk staanHet was wel heel erg druk trouwens in de trein, bijna iedereen moest staan maar ik kon lekker blijven zitten. Ik had Beertje bij me zodat ik lekker kon duimen en een toetoe om mee te spelen. En toen we in eh... eh... nou ja waar papa woont kwamen was papa er om ons af te halen! Hoe die dat nou weer wist
Maar ja, papa's weten een hoop geloof ik. Nou, en toen gingen we naar papa's huis en toen heb ik gegeten en toen was het al laat dus toen heeft mama me in bed gelegd en een verhaaltje van Dikkie Dik voorgelezen en toen ging ze naar beneden maar dat vond ik niet leuk, dus toen ging ik huilen. Maar nu ben ik stil want er zijn hier zoveel kompoeters bij papa in huis dat ik er achter kan gaan zitten zonder dat ze het merken
Ssst, niet verklappen!
quote:Hehe da's wel handig ja.
Op zaterdag 22 juni 2002 10:23 schreef Christan het volgende:
Nee, mijn papa woont in zijn eigen huis. Want papa en mama hebben elkaar via inturnet leren kennen en toen woonden ze een heel eind bij elkaar vandaan en dat is nou nog. En ik woon bij mama en in het wiekent zijn we allemaal bij elkaar. Maar da's best koel want ik heb twee kamertjes en heel veel speelgoed!
Vandaag is het hiero feest!!!
Mijn papa is jarig en mijn mama is a.s donderdag jarig.
Vanavond komt heleboel visite en gaan we bbqknoeien.
mjammie.
Mijn papa haalt nu taartje op gaan we lekker taartje eten.
quote:Hee, mama alert
Op zaterdag 22 juni 2002 10:26 schreef berney het volgende:[..]
Hehe da's wel handig ja.
Vandaag is het hiero feest!!!
Mijn papa is jarig en mijn mama is a.s donderdag jarig.
Vanavond komt heleboel visite en gaan we bbqknoeien.
mjammie.
Mijn papa haalt nu taartje op gaan we lekker taartje eten.
Nee hè, weer zo'n Koeke zeker.
Gefilesteert met je papa en je mama hoor! Dus jij gaat lekker feest vieren vandaag. Da's leuk! Ik lust ook graag taart ![]()
Ik ga zo even een kaart sturen naar mijn vriendje Carlo, want die is ook jarig vandaag, die is al groot want die wordt 5!
quote:M'n mama was kookie vergeten.
Op zaterdag 22 juni 2002 10:34 schreef Christan het volgende:[..]
Hee, mama alert
Nee hè, weer zo'n Koeke zeker.
Gefilesteert met je papa en je mama hoor! Dus jij gaat lekker feest vieren vandaag. Da's leuk! Ik lust ook graag taart
Ik ga zo even een kaart sturen naar mijn vriendje Carlo, want die is ook jarig vandaag, die is al groot want die wordt 5!
quote:Ik vinnut zoooo oneerlijk hè?
Op zaterdag 22 juni 2002 11:06 schreef Anouk het volgende:[..]
M'n mama was kookie vergeten.
![]()
Sorry.
*editje* Viel ik toch tijdens het tikken gewoon in slaap hee ![]()
Ik bedoelde dus een beetje te zeggen dat mama's wel altijd koekkies mogen eten en als wij er één willen dan mag dat meestal niet
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Duco op 22-06-2002 16:06]
Nu heeft mijn papa vanmiddag een hek om de vijver getimmerd.
nu kan ik niks meer erin gooien.
![]()
(en er ook niet invallen zegt mama. *ril* zegt ze).
Nu moet ik wat anders bedenken. ![]()
Heb een fietsie gekregen van m'n buurjongetje.
Een echt fietsie met 2 van die dingen eraan. ![]()
En een hele mooie toeter erop.
toet toet doet ie dan. ![]()
*gaap* ben erge moe lag gisteren laat op bed(half 9)
Omdat me papa jarig was.
Erg leuk geweest erg veel aandacht gehad.
Nu zeg ikke de hele dag nee tegen alles zow leuk. ![]()
En m'n mama is druk met m'n homedinges bezig met dreamnogewat.
K ga papa effe plagen geloof ik.
quote:Nee hoor, oma kwam en toen ben ik een slaapje gaan doen. En toen hebben mama en oma alle stukjes in dozen gedaan en ze beneden uitgezocht
Op maandag 24 juni 2002 09:20 schreef Anouk het volgende:
Moest jezelf opruimen???
Of heeft je papa dat gedaan.
Zo ik lig nu nog lekker te slapen want ik heb me gezwommen vandaag. Pappa en mamma hebben een heel tof bad voor in de tuin gekocht. Pappa en mamma kwamen er ook in maar ik heb er telkens 1 uitgestuurd hoor. Ja dahag is mijn badje en is best groot maar met hun erbij niet meer zo. Opa en oma kwamen ook nog kijken en ik heb me heel erg uitgeslooft. Toen verslikte ik me heel erg en iedereen schrok en was stil. Daarna lekker appelhapje op en toen was ik dus knock-out. Ik zal vandaag of morgen even aan ome Dop vragen of hij een foto kan plaatsen van mijn toffe zwembad. Want als we op mamma moeten wachten....... ![]()
Oh enne Eva bedank je mamma maar hoor want mijn mamma kan het eindelijk sneller op deze plek komen.
Lebber van Bo
Lebber Bo
[Dit bericht is gewijzigd door BabyBo op 24-06-2002 19:30]
Ik kan mijn draai niet vinden vanavond, op de crèche had ik het ook al niet zo naar mijn zin, en ik wilde geen groente eten (wel kwark maar ook niet eens alles) en toen heeft mama me vroeg naar bed gedaan, maar ik vind het niet leuk in bed en ik vind het niet leuk uit bed en dus ga ik maar huilen. Nu heeft mama me net voorgelezen en met me gespeeld, maar toen zei ze ik ga weer naar beneden en dat vind ik niet leuk. Dus nou ga ik maar even tegen jullie kletsen want mama begrijpt me niet en jullie natulijk wel.
Lebber van Bo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |