Ik heb die luilakken van mij pas om 10 uur wakker gemaakt ![]()
Dus ik ben nog laaaaaaaaaang niet moe
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 16-06-2002 21:50]
quote:en waar blijft eva dan als jij met christan gaat fietsen ??
Op zondag 16 juni 2002 21:47 schreef Lois het volgende:
Zullen we eens samen gaan fietsen Christan? Wij wonen niet zo gek ver bij jullie vandaan volgens mij.
Sterker nog, zullen we binnenkort eens iets leuks gaan doen met alle kindjes uit het babytopic? Is nog veel leuker!
quote:MAMA ALERT!!!
Op zondag 16 juni 2002 21:47 schreef Lois het volgende:
Zullen we eens samen gaan fietsen Christan? Wij wonen niet zo gek ver bij jullie vandaan volgens mij.
Sterker nog, zullen we binnenkort eens iets leuks gaan doen met alle kindjes uit het babytopic? Is nog veel leuker!
quote:Geef maar hier die koekies! Ben er dol op
Op zondag 16 juni 2002 21:49 schreef Eva-Sophie het volgende:
ships hee die rotkoekies ook altijd![]()
![]()
Ik had het wel in de gaten hoor, dat het Eva was
quote:Daar zijn we vandaag nog langsgereden met papa's auto! Had ik moeten weten, dan waren we even bij je langsgekomen
Op zondag 16 juni 2002 21:51 schreef Eva-Sophie het volgende:
Ik woon vlakbij Beverwijk, das heel dichtbij Haarlem.
Spelbrekers
quote:Mijn mama doet dat ook niet hoor. Die is heeel erg lui, die ligt de hele dag maar op bed en verwacht dan ook nog eens dat ik dat ook doe. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil lekker alles zien. Gelukkig heeft papa dat wel eens door en neemt mij dan op tourreis mee door ons huis
Op zondag 16 juni 2002 21:52 schreef Treintje het volgende:
Ja leuk hoor, jullie wonen allemaal dicht bij elkaar
Moet je mijn mama s naar Haarlem krijgen op de fiets!
Ik zou dat wel leuk vinden, ik hoef toch nix te doen maar die mama van mij...
quote:Hee, heb jij dat ook? Geldt trouwens ook voor krentenbollen
Op zondag 16 juni 2002 21:53 schreef Eva-Sophie het volgende:
Ik heb vandaag trouwens nog een groot nadeel aan luiers ontdekt.
Als je stiekum rozijntjes wil eten op deze leeftijd, NIET DOEN!
Rozijntjes duiken de volgende dag in zijn geheel in je pampertje op.Spelbrekers
quote:Ah zonde heee
Op zondag 16 juni 2002 21:53 schreef Christan het volgende:[..]
Daar zijn we vandaag nog langsgereden met papa's auto! Had ik moeten weten, dan waren we even bij je langsgekomen
Als ik een vieze luier heb en mama gaat hem verschonen dan trek ik hem altijd snel weg... met bah erin! ![]()
Gillen dat ze dan doet joh!
quote:Goed rondkijken als hij dat doet hoor!
Op zondag 16 juni 2002 21:55 schreef Alicia het volgende:[..]
Mijn mama doet dat ook niet hoor. Die is heeel erg lui, die ligt de hele dag maar op bed en verwacht dan ook nog eens dat ik dat ook doe. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil lekker alles zien. Gelukkig heeft papa dat wel eens door en neemt mij dan op tourreis mee door ons huis
quote:Weet je wat ook gaaf is? Met je voetjes erin! Gaat mama ook van gillen. En pipi vastpakken voor hij schoongepoetst is, geeft ook een leuk effect
Op zondag 16 juni 2002 21:56 schreef Treintje het volgende:
Ow jottum! Luierverhalen!Als ik een vieze luier heb en mama gaat hem verschonen dan trek ik hem altijd snel weg... met bah erin!
Gillen dat ze dan doet joh!
Hebben jullie het ook zo warm ?
quote:Ik weetut!
Op zondag 16 juni 2002 21:58 schreef Christan het volgende:[..]
Weet je wat ook gaaf is? Met je voetjes erin! Gaat mama ook van gillen. En pipi vastpakken voor hij schoongepoetst is, geeft ook een leuk effect
quote:Hee, ik heb ook nog wel een kaartje over hoor. Ik heb het nu nog niet zo warm, mama heeft me een hele dunne slaapzak aangetrokken. Ze zei daarstraks dat het morgen erg warm wordt. Dus mag ik lekker een korte broek aan en we gaan vast de hele dag buiten spelen op de crèche
Op zondag 16 juni 2002 21:59 schreef Alicia het volgende:
ikke heb net mijn eerste mailtje gekregen van een heeel groot meisje dat geboortekaartjes spaart, stoer heHebben jullie het ook zo warm ?
quote:VETCOOL MAN!
Op zondag 16 juni 2002 21:59 schreef Alicia het volgende:
ikke heb net mijn eerste mailtje gekregen van een heeel groot meisje dat geboortekaartjes spaart, stoer heHebben jullie het ook zo warm ?
Neuh, de tuindeur staat open en mama staat te dampen als een stoomboot dus ik heb geen last van de warmte of de rook
quote:Ha, dat deed ik weleens als papa erbij was, die zag je helemaal in elkaar krimpen dan, hihi!
Op zondag 16 juni 2002 22:01 schreef Treintje het volgende:[..]
Ik weetut!
Handjes, voetjes, pikkie () vastgrijpen en zo hard trekken dat mama pijn krijgt terwijl ze er zelluf geeneen hep gaaaaaaaaaf man!
quote:Dat doet de mijne alleen al alsie poep ziet
Op zondag 16 juni 2002 22:03 schreef Christan het volgende:[..]
Ha, dat deed ik weleens als papa erbij was, die zag je helemaal in elkaar krimpen dan, hihi!
Gelukkig mogen ze hier niet komen hee
quote:Mijn papa houdt ook niet van poep. En je kunt er nog wel zulke leuke dingen mee doen. Nee, het is maar goed dat ze hier niet mogen komen, anders konden we het niet over ze hebben zoals nu. Ach, ze zijn best lief hoor, maar soms zou je ze liever achter het behang plakken...
Op zondag 16 juni 2002 22:05 schreef Treintje het volgende:[..]
Dat doet de mijne alleen al alsie poep ziet
Gelukkig mogen ze hier niet komen hee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |