abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95125627
Beste lezers,

Gister wou ik op de bank ploffen maar mijn kuit/knie maakte een niet echt een hele rare beweging
toen had ik het gevoel of mijn knie op slot zat en heel erg pijnlijk gevoel ik heb het wel is vaker gehad maar ik kan mijn been niet helemaal buigen omdat ik bang ben dat het weer op slot valt het doet ook nog steeds pijn waarvan die andere keren ik mijn been gelijk weer 100% kon gebruiken de pijn zit bij mijn linker knie en die linker (band) aan mijn boven been lopen doet niet echt pijn alleen als ik mijn voet verder duw dan 90 graden naar mijn boven been schreeuw ik het uit.

Hartstikke bedankt voor je tijd!:)
pi_95125748
Wat is nu je vraag ik snap er helemaal niets van want je gebruikt geen interpunctie en dat is een beetje lastig lezen en sowieso zie ik geen vraag in je blok tekst dat an sich al heel onoverzichtelijk is dusja wellicht ligt het aan mij en ben ik scheel ofzo maar wat is de bedoeling je zou op zich ook even naar de dokter kunnen gaan maarja dat is maar een suggestie wie ben ik.

Hartstikke bedankt voor mijn tijd!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95125819
quote:
15s.gif Op woensdag 6 april 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat is nu je vraag ik snap er helemaal niets van want je gebruikt geen interpunctie en dat is een beetje lastig lezen en sowieso zie ik geen vraag in je blok tekst dat an sich al heel onoverzichtelijk is dusja wellicht ligt het aan mij en ben ik scheel ofzo maar wat is de bedoeling je zou op zich ook even naar de dokter kunnen gaan maarja dat is maar een suggestie wie ben ik.

Hartstikke bedankt voor mijn tijd!
Ow sorry,

wat ik bedoel is, wat heb ik want de huisarts is vandaag vrij
pi_95125870
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 17:00 schreef affa81 het volgende:

[..]

Ow sorry,

wat ik bedoel is, wat heb ik want de huisarts is vandaag vrij
wij zijn geen geen medische instelling, dus wat je hebt kunnen wij je ook niet vertellen.
maak morgen even een afspraak met de huisarts
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')