je hebt gelijk hoor, maar als ik zo op internet al iets leuks tegen kom hoef ik natuurlijk niet speciaal daarvoor de deur uit.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Zoeits moet je maar gewoon in de winkel proberen dan voel je het het makkelijkst aan.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:30 schreef LompeHork het volgende:
Zweten in beiden, zijn volgens mij gewoon winterjassen. (hoewel mijn definitie van een winterjas vrij breed is)
Ja dat vermoedde ik ook al, bedankt voor de snelle reacties!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Ze lijken mij beiden nogal warm, vooral als je ingezoom zie je dat het redelijk dikke stof is. Vooral bij de tweede is het te zien aan die stoffen kraag.
Dat dacht ik eerst ook, vooral omdat het ook nog eens een paupermerk is.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Baalhaar het volgende:
Sowieso al die prijs voor die 1e jas, te belachelijk voor woorden
Het gaat niet om het merk, het gaat om het model van de jas. Dat is weer een geheel andere discussie.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, vooral omdat het ook nog eens een paupermerk is.
kan je een plaatje posten? Vind je uitleg een beetje wazigquote:Op woensdag 6 april 2011 17:08 schreef Renesite het volgende:
Gewoon een overhemd/jas achtig ding. Heb ik ook. Tevens een tussenperiode jas (wel nylon aan de binnenkant) Die laatste meer omdat hij wat waterdichter is
euhmmmm... hij ligt op het moment in de autoquote:Op woensdag 6 april 2011 17:15 schreef Letstalk het volgende:
[..]
kan je een plaatje posten? Vind je uitleg een beetje wazig
geen vergelijkbare artikelen op internet te vinden? Ik ben nog steeds opzoek naar een leuke jas namelijkquote:Op woensdag 6 april 2011 17:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
euhmmmm... hij ligt op het moment in de auto! Maar het is een stoffen jas, dunne stof, met rits die doordat hij van stof is ook als overhemd zou kunnen fungeren.
Of je kijkt ff naar de kwaliteit. 1 keertje tegen een muur aanschuren en er zit al een enorme scheur in die jas.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:44 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Het gaat niet om het merk, het gaat om het model van de jas. Dat is weer een geheel andere discussie.
Heb je die jas dan? Ik heb best wel wat G-Star kleding en afgezien van de tshirts ben ik best wel tevreden over de kwaliteit.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:47 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Of je kijkt ff naar de kwaliteit. 1 keertje tegen een muur aanschuren en er zit al een enorme scheur in die jas.
Ik zie het aan het materiaal van die jas alquote:Op woensdag 6 april 2011 17:52 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Heb je die jas dan? Ik heb best wel wat G-Star kleding en afgezien van de tshirts ben ik best wel tevreden over de kwaliteit.
Broeken zijn idd erg matig. Dat ding valt gewoon uit elkaar...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik zie het aan het materiaal van die jas al
Echt weer zo'n gevalletje van iets dat voor 15 euro geproduceerd is en voor 130 de deur uit gaat![]()
Heb dat laatst nog gehad met een spijkerbroek, zit een scheur aan de achterkant door gewoon zitten, klote ding kostte me 80 euro!
Waarom koop je niet gewoon een leren jas, heb ik ook gedaan, is niet al te warm in de zomer, en indien wel kan je hem zo stoer op je rug dragen
broeken van G-Star?quote:Op woensdag 6 april 2011 18:03 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Broeken zijn idd erg matig. Dat ding valt gewoon uit elkaar...
Omdat ik leren jassen 1 te duur vind en 2 ik vind ze vaak ook niet mooiquote:Op woensdag 6 april 2011 17:55 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik zie het aan het materiaal van die jas al
Echt weer zo'n gevalletje van iets dat voor 15 euro geproduceerd is en voor 130 de deur uit gaat![]()
Heb dat laatst nog gehad met een spijkerbroek, zit een scheur aan de achterkant door gewoon zitten, klote ding kostte me 80 euro!
Waarom koop je niet gewoon een leren jas, heb ik ook gedaan, is niet al te warm in de zomer, en indien wel kan je hem zo stoer op je rug dragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |