volgens mij bedoelde zij daarmee Jo en laura of heb ik dat verkeerd verstaan?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MargrietV het volgende:
Mo maakt weer stemafspraak voor volgende keer, 2 ladies.
sharon en Jo omdat die zichzelf zo op de voorgrond zette bij de persconferentiequote:Op woensdag 6 april 2011 16:31 schreef MargrietV het volgende:
Mo maakt weer stemafspraak voor volgende keer, 2 ladies.
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Heb hem er in geknald thanks
Ik denk sharon...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:32 schreef rita1959 het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde zij daarmee Jo en laura of heb ik dat verkeerd verstaan?
quote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef MargrietV het volgende:
en dan komt nu de sanctie Mo genomineerd, Alex mag in het huis blijven
Vind Sharon een schat, maar het is wel waar dat ze overal haantje de voorste bij is. Het valt bij haar niet zo op, maar het is wel degelijk zo.quote:
Dat zou ik geweldig vindenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:33 schreef MargrietV het volgende:
en dan komt nu de sanctie Mo genomineerd, Alex mag in het huis blijven
Als ze dat niet zou doen, zou ze volledig ondergesneeuwd worden door de aandachtsorgeltjes.. En dan is het ook weer niet goed!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Vind Sharon een schat, maar het is wel waar dat ze overal haantje de voorste bij is. Het valt bij haar niet zo op, maar het is wel degelijk zo.
Klopt helemaal, ik vind het van haar ook niet storend, maar wel opvallendquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ze dat niet zou doen, zou ze volledig ondergesneeuwd worden door de aandachtsorgeltjes.. En dan is het ook weer niet goed!
En die anderen zijn allemaal stelletjes, knap van Sharon met haar 20 jaar. En je moet een harde stem hebben om over Mo heen te komenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ze dat niet zou doen, zou ze volledig ondergesneeuwd worden door de aandachtsorgeltjes.. En dan is het ook weer niet goed!
Het is een fijn jong ding, wel eentje waar je een oorlog mee kan winnen volgens mij!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik vind het van haar ook niet storend, maar wel opvallend
Dat is ook overdreven. Je kan ook niet om sharon heen hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Letterlijk?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat is ook overdreven. Je kan ook niet om sharon heen hoor![]()
En paarden mee stelenquote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is een fijn jong ding, wel eentje waar je een oorlog mee kan winnen volgens mij!
is alles hypocriet..aafke was ook een van die die ik nog leuk vind in het spel..ja..die puisten..zo als ik al zei...als dat van haar theraphie komt van kanker weet ik dat deze mensen zich helemaal gaan kapot krabben en openknijpen..als iemand vertrekt wordt ie plotseling gemist...maar kijk eens om je heen in real world..hier worden wel mooie huishuidelijke tips gegeven van die genen die alleen maar poetsen en de hond uit laten waneer er een stream lock is..die tot nachts 5 uur hier zitten..die ongedouched achter de pc kruipen en dan rond 11 uur zeggen..ik ga nu eens koffie drinken en douchen na 2 uur netten..mensen in de auto die in hun neus peuteren en gapen..is geen internet..maar dat doe je ook allemaal in het openbaar...net zo goed dat wij zelf zonder te douchen met koffie eerst hier kijken wat er gebeurt is...al staat die hond dan wel met een volle blaas en al is het huis al 6 weken vuil...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |